بازدید 9410

اعتراف یک استقلالی به بزرگ‌ترین اشتباهش!

مدافع تیم صبا گفت: بزرگترین اشتباه ورزشی فوتبالم این بود که به لیگ یک رفتم و در آنجا بازی کردم آن هم به خاطر رفاقت.
کد خبر: ۶۵۷۳۴۸
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰ 16 January 2017
مدافع پیشین استقلال از بزرگترین اشتباهی که در یک سال گذشته انجام داد صحبت کرد.
به گزارش تابناک ورزشی، حنیف عمران زاده بعد از اینکه برای حضور در استقلال مورد توجه منصوریان قرار نگرفت و در فهرست مازاد قرار گرفت به لیگ دسته اول رفت و مدافع تیم خونه به خونه بابل شد اما بعد از نیم فصل و ناکامی در لیگ یک تصمیم گرفت به لیگ برتر بازگردد و پیراهن صبا را به تن کرد. 
حنیف عمران زاده درباره اتفاقاتی که برایش در هیات فوتبال مازندران رخ داد اظهار داشت: من برای جدایی از باشگاه خونه به خونه بابل با یک قانون جدید روبه رو شدم. مسوولان هیات فوتبال مازندران به من گفتند علاوه بر پولی که به باشگاه و اداره مالیات باید پرداخت کنید باید سه درصد از کل قراردادت را هم به هیات فوتبال بدهید.
وی ادامه داد: من به این موضوع اعتراض کردم و گفتم پولی را که نگرفته ام چرا باید سه درصد هم اضافه به شما پرداخت کنم. شاید  جالب باشد بدانید من 20 میلیون کارت در هیات فوتبال کشیدم. بابت پولی که نگرفته بودم و شاید هم هیچ وقت نتوانم آن را بگیرم. من نیم فصل از خونه به خونه جدا شدم و این باشگاه هم 80 میلیون بابت فسخ قرارداد از من گرفت.  100میلیون هم باشگاه خونه به خونه بابت رضایتنامه من که از نفت آبادان در ابتدای فصل  گرفته بود به قرارداد من اضافه کرد و آن را از مبلغ کل قراردادم کم کرد.
مدافع صبا خاطرنشان کرد: با مسوولان هیات فوتبال مازندران که تلفنی صحبت کردم یک نکته جالبی را به من گفتند و آن هم این بود که به ما ارتباطی ندارد. می توانستی در خونه به خونه بمانی و پولت را بگیری. شما به این موضوع چه واکنشی نشان می دهید. درست  است که ما در فوتبال هستیم اما نباید پول زور بدهیم. 
عمران زاده بیان داشت: بزرگ ترین اشتباه ورزشی فوتبال این بود که به لیگ یک رفتم و در آنجا بازی کردم آن هم به خاطر رفاقت. مطمئن هستم به زودی به خاطر این موضوع صدای خیلی از فوتبالیست ها درخواهد آمد.
وی اذعان داشت: این قانون تازه هیات فوتبال هاست و من تازه فهمیدم چرا مازندران در لیگ نماینده ندارد به خاطر عملکرد هیات فوتبالش است که سال ها مردم این شهر در حسرت نماینده در لیگ برتر مانده اند. آنها کارت بازی من را نگه داشتند و گفتند تا پول را پرداخت نکنید مهر هیات فوتبال را زیر برگه فسخ قرارداد نمی زنیم. جالب است آنها لحن صحبت کردنشان هم خوب نبودو اصلا بلد نبودند ارتباط برقرار کنند. 
عمران زاده در پایان گفت: دزدی 2 نوع است. یکی از دیوار مردم بالا رفتن و دوم اینکه از مردم پول زور بگیریم. 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر