بازدید 23055
۵

دردسر تازه و عجیب برای علی دایی

تیم نفت بعد از فروش توسط وزارت نفت به بخش خصوصی، توسط شرکتی به نام بهنام پیشرو کیش اداره می شود که سال گذشته مدعی خرید باشگاه بزرگ پرسپولیس با قیمت بیش از 300 میلیاردتومان بود اما حالا خبر می رسد پول اجاره زمین را هم پرداخت نکرده است!
کد خبر: ۶۵۷۳۲۱
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۶ 16 January 2017
به دلیل بدهی و معوقات مالی از ورود اعضای تیم نفت تهران به ورزشگاه ساصد جلوگیری به عمل آمد.

به گزارش تابناک ورزشی، تیم فوتبال نفت تهران طبق برنامه قرار بود امروز از ساعت 14 و 30 دقیقه تمرین خود را در ورزشگاه ساصد برگزار کند که در اقدامی عجیب از ورود نفتی‌ها به این ورزشگاه ممانعت به عمل آمد.

به دلیل بدهی باشگاه نفت به این ورزشگاه و همچنین پرداخت نشدن مطالبات مالی ورزشگاه ساصد مسئولان این ورزشگاه از ورود بازیکنان و مربیان نفت تهران جلوگیری کردند که این موضوع به دلیل ازدحام بازیکنان و اتومبیل آنها باعث شد تا در آن منطقه ترافیک سنگینی به وجود بیاید.

تیم نفت تهران بعد از فروش توسط وزارت نفت به بخش خصوصی، توسط شرکتی به نام بهنام پیشرو کیش اداره می شود که سال گذشته مدعی خرید باشگاه بزرگ پرسپولیس با قیمت بیش از 300 میلیاردتومان بود اما حالا خبر می رسد پول اجاره زمین را هم پرداخت نکرده است!

دردسر تازه و عجیب برای علی دایی
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۵
به خدا اگر الان اقای دائی از این همه پول حداکثر 1 میلیون به همه می داد فقر ریشه کن می شد.اون از ماشینش که بیست میلیارد می ارزه اون از خونه اش که قیمتش با نصف خونه های تهران برابری می کنه.اون از .......واقعا متاسفم
رئیس باشگاه پول نداره چرا ربطش میدین به علی دایی
ههههههههههههههههههههههههههههههههههههه!!!
خبر رو کامل بنویسید. بگید تیم نفت فروخته شده ولی هنوز مدارک فروشش رو تحویل خریدار ندادند(حداقل اینطوری مدعی هستند) وگر نه بهنام پیشرو هم اینقدر بی پول و مفلس نیست که خودش رو بابت اجاره زمین ببره زیر سوال
اگه این تیم به شهر فقیری مثل انزلی سپرده میشد حالا اقای دایی معرف به اقا قلدره اینقدر حرص پول در آوردن نمیخورد...
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان