بازدید 4567
۱

تنها ۲۰۰ موتورسیکلت در تهران برگه معاینه فنی دارند!

کد خبر: ۶۵۷۲۲۳
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۱۰:۰۱ 16 January 2017
مدیرعامل ستاد مرکزی معاینه فنی خودروهای تهران گفت: تنها ۲۰۰ موتورسیکلت برگه معاینه فنی دارند اما ما آمادگی لازم برای صدور معاینه فنی برای موتورسیکلت ها را داریم.

به گزارش مهر، سیدنواب حسینی منش در پاسخ به این پرسش که طرح ساماندهی موتورسیکلت ها و صدور مجوز آرم طرح ترافیک که مشروط به داشتن معاینه فنی امکان پذیر است یا نه گفت: در شهر تهران ۱۰ خط معاینه فنی موتورسیکلت در ۵ مرکز وجود دارد بنابراین مراکز معاینه فنی قابلیت صدور معاینه فنی برای موتورسیکلت های شهر را دارند.

وی ادامه داد: معاینه فنی به عنوان یکی از ارکان اجرایی این طرح توانایی انجام مسئولیت های خود را دارد. هر خط مکانیزه موتورسیکلت می تواند در یک شیفت کاری در یک ماه ۲۰۰ هزار موتورسیکلت را پوشش دهد.

حسینی منش در پاسخ به این پرسش که تاکنون چند موتورسیکلت معاینه فنی دریافت کرده اند، گفت: برای ۲۰۰ موتورسیکلت تاکنون برگه معاینه فنی صادر شده است. اما همه موتورسیکلت ها که در تهران تردد می کنند قرار نیست وارد محدوده طرح ترافیک شوند و شاید الزام به معاینه فنی برای ورود به محدوده طرح ترافیک ۵۰ تا ۶۰ هزار موتورسیکلت را مشمول این قانون کند.

به گزارش مهر، به تازگی کمیسیون عمران و حمل و نقل شورای شهر تهران طرحی را پیشنهاد داده که بر اساس آن موتورسیکلت ها برای ورود به محدوده طرح ترافیک نیاز به آرم دارند. پلیس و شهرداری نیز اعلام آمادگی کرده اند که در صورت تصویب نهایی این طرح را اجرایی کنند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
میشه ادرس بدین کجاست من برم
من خودم چند بار مراجعه کردم هر بار با جواب سربالا روبرو شدم!!!!!
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار