بازدید 3523

بازداشت ۶نفر در مالزی به‌همراه تجهیزات ساخت بمب

کد خبر: ۶۵۷۱۸۲
تاریخ انتشار: ۲۷ دی ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۰ 16 January 2017
پلیس مالزی روز دوشنبه از بازداشت 6 مرد به همراه تجهیزات ساخت بمب خبر داد و اعلام کرد برخی از این افراد با گروه تروریستی داعش ارتباط داشتند.

به گزارش ایرنا، پلیس مالزی این 6 مرد را روز یکشنبه به همراه تجهیزات ساخت بمب در محل های مختلفی در 'کوتا بهارو' در ایالت کلانتان دستگیر کرد.
 
'رحمان اسماعیل' رئیس پلیس ایالت کلانتان مالزی، گفت که این مردان بین 30 تا 40 ساله براساس اطلاعات مردمی در منازل خود بازداشت شدند.
 
به نوشته روز دوشنبه تارنمای 'نیو استریت تایمز'، وی با اشاره به اینکه پلیس در حال بررسی این موضوع است که آیا تهدیدی برای امنیت مالزی وجود دارد، گفت که یک عنصر داعش ممکن است درگیر این جریان باشد.
 
این مقام پلیس مالزی توضیح بیشتری در مورد این جریان نداد، اما دی ماه جاری فرودگاه و مجتمع قضایی 'کوتا بارو' مرکز ایالت کلانتان در دو ساعت جداگانه تهدید به بمب گذاری شد.
 
مرداد ماه گذشته نیز گروهی از تروریست ها با دو قبضه نارنجک در ایالت کلانتان بازداشت شدند. این افراد عملیاتی علیه یک باشگاه شبانه انجام داده بودند.
 
تاکنون حدود 30 مالزیایی عضو گروه تروریستی داعش در عراق و سوریه به هلاکت رسیده اند و صدها نفر از اتباع این کشور و اتباع خارجی طی دو سال گذشته به اتهام ارتباط با تروریست ها و یا تلاش برای عملیات تروریستی در مالزی بازداشت شده اند.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار