بازدید 4822

بازداشت باند مخوف سرقت‌های مسلحانه

کد خبر: ۶۵۷۰۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ دی ۱۳۹۵ - ۱۸:۰۰ 15 January 2017
باند سرقت‌های مسلحانه با گستره کشوری که متعلق به یکی از استان‌های جنوبی کشور بودند در نظرآباد بازداشت شدند.

به گزارش گروه دریافت خبر ایسنا، «محمد قیومی»، دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد از بازداشت عوامل سرقت‌های سریالی مسلحانه خبر داد که در شهرهای ساری، مشهد و شهرستان‌های استان البرز اقدام به سرقت می‌کردند.

وی افزود: پس از طرح شکایات توسط شهروندان و فضای رعب و وحشت ایجاد شده توسط این باند، موضوع شناسایی این گروه توسط دادستانی نظرآباد و نیروی انتظامی استان البرز به‌صورت جدی در دستور کار قرار گرفت.

دادستان عمومی و انقلاب نظرآباد با تشریح اقدامات اطلاعاتی انجام شده برای شناسایی متهمان، توضیح داد: پنج متهم این پرونده، پس از یک ماه فعالیت اطلاعاتی در شهرستان بروجرد بازداشت و برای تکمیل تحقیقات به نظرآباد منتقل شدند.

وی یکی از حواشی این پرونده را بازداشت بستگان این باند دانست و گفت: دو نفر از بستگان آن‌ها، تلاش کردند با پیشنهاد رشوه 40 میلیون تومانی در سیستم انتظامی نفوذ کنند که با گزارش موضوع توسط کادر نیروی انتظامی و هماهنگی انجام شده، این افراد به همراه وجوه رشوه بازداشت شدند.

قیومی با تأکید بر نظارت جدی دادستانی و نیروی انتظامی این شهرستان بر اعمال مجرمانه توضیح داد: اعضای باند مسلحانه هم‌اکنون برای تکمیل تحقیقات و رسیدگی به پرونده در بازداشت به سر می‌برند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر