بازدید 7149

واکنش وزارت کشور به یک شایعه

کد خبر: ۶۵۶۸۰۳
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۸ 14 January 2017
سخنگوی وزارت کشور درباره اینکه آیا دستگاه های اخذ رأی که قرار است در انتخابات آینده مورد استفاده قرار گیرند ساخت کشور چین هستند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و کمیته فنی وزارت کشور درباره این موضوع در زمان لازم اطلاع رسانی خواهد کرد.

به گزارش مهر سید سلمان سامانی سخنگوی وزارت کشور درباره تشکیل ستادهای انتخاباتی در سراسرکشور اظهار کرد: تقریبا در همه استان ها در حال حاضر ستادهای انتخاباتی با اعضای متناظر با ستاد انتخابات کشور و شرح وظایف مشخص و آن هم در راستای وظایف کمیته های تخصصی وزارت کشور تشکیل شده است.

وی افزود: همکاران ما در سطح استان ها با آمادگی کامل اقدامات اجرایی را در خصوص برگزاری انتخاباتی سالم، قانونمند و با شکوه انجام می دهند.

سخنگوی وزارت کشور پیرامون تصمیمات اتخاذ شده برای برگزاری انتخابات به صورت الکترونیک گفت: جلسات ما پیرامون این موضوع ادامه دارد و انشاءالله به زودی وضعیت برگزاری انتخابات الکترونیک درحوزه انتخابات شهر و روستا را با هیئت مرکزی نظارت بر این انتخابات نهایی می کنیم.

سلمانی تاکید کرد: پیرامون برگزاری انتخابات الکترونیک مذاکرات ما با شورای نگهبان نیز ادامه دارد و امیدواریم اگر توانستیم نظر شورا را تامین کنیم این موضوع را اطلاع رسانی کنیم و بنا بر نظر شورای نگهبان اقدامات لازم را انجام دهیم.

وی درباره اینکه آیا دستگاه های اخذ رأی که قرار است در انتخابات آینده مورد استفاده قرار گیرند ساخت کشور چین هستند، گفت: چنین موضوعی صحت ندارد و کمیته فنی وزارت کشور درباره این موضوع در زمان لازم اطلاع رسانی خواهد کرد.

سخنگوی وزارت کشور در پایان تصریح کرد: دستگاه های اخذ رأی ساخت کشور چین نیستند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان