بازدید 45375

مسیرهای پروازی ایرباس 321 مشخص شد

کد خبر: ۶۵۶۶۳۴
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۲۷ 14 January 2017
مدیرعامل ایران ایر از آغاز پروازهای خارجی ایرباس «ای ۳۲۱» از دو ماه آینده خبر داد.

به گزارش مهر، فرهاد پرورش، افزود: براساس برنامه پروازی ایران ایر قرار است، هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» تازه خریداری شده تا مدتی در مسیرهای داخلی پرواز کند و بعد نسبت به مقاصد پروازی آن تصمیم گیری شود. 

وی ادامه داد: این هواپیما، توانایی ۶ ساعت پرواز را بر فراز آسمان دارد و به همین دلیل علاوه بر مسیرهای داخلی می تواند به مسیرهای خارج از کشور و تا اروپا هم پرواز کند. 

مدیرعامل ایران ایر اضافه کرد: ظرفیت هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱»، ۱۹۴ مسافر است و شرکت هما در نظر دارد طی یکی دوماه آینده از این هواپیما برای پرواز به مقاصد داخلی استفاده کند و سپس مقاصد منطقه ای و خارجی را در برنامه پروازی این هواپیما قرار دهد.

به گفته پرورش، همه هواپیماهای ایران ایر می توانند پروازهای داخلی و خارجی را در کنار یکدیگر انجام دهند و اینگونه نیست که فقط توانایی و برنامه پرواز داخلی و یا خارجی را داشته باشند. 

وی تصریح کرد: هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» جدیدالورود ایران ایر هم پس از دو ماه پرواز در مسیرهای داخلی، پروازهای خارجی انجام می دهد و به تمام مسیرهای خارجی از جمله فرانکفورت و ... پرواز می کند. 

مدیرعامل ایران ایر، بیان کرد: نخستین پرواز هواپیمای ایرباس «ای ۳۲۱» به مشهد مقدس است و مسافران آن هم خانواده های معظم شهدا هستند.

به گزارش خبرگزاری مهر، دوم دی ماه سال‌جاری، قرارداد نهایی خرید ۱۰۰ فروند هواپیما میان ایران‌ایر و شرکت ایرباس به امضا رسید و پس از گذشت سه هفته(۲۳ دی ماه)، اولین فروند آن در اختیار ایران ایر قرار گرفت و دو فروند هواپیمای دیگر هم تا پایان سالجاری به هما تحویل می شود.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۶
انتشار یافته: ۲۳
خوش به حال يك درصد جامعه كه توان سوار شدن به هواپيما را دارند وخوش به حا ل نيم درصد جامعه كه توان مسافرت به خارج از كشور را با اين هواپيما خواهند داشت وخدا به 99 در صد جامعه هم كريم است >>>>>>>>>>>>>
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
یه سری هم هستن که فقط بلدن قر بزنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
ما که کمونیست نیستیم، اگر با این دیدگاه میخوایم زندگی کنیم پس کم کم همه ترک تحصیل میکنیم چون یکسری از آدما پول تحصیل ندارن، بعدم از کجا این نیم درصد و یک درصد رو آوردین؟ رفاه حق همه است، ما هرروز داریم کار میکنیم که رفاه داشته باشیم،و هرروز باید برای زندگی بهتر تلاش کنیم
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
دوست عزیز اگه نتونیم از وسیله ای استفاده کنیم پس چیز بدی است این کمال کوته فکری است ایا میدانید چند هزار نفر در صنعت هواپیمایی کشور کار میکنندو ازجنابعالی که به فرض بنا ویا کارگر ویاهر شغل دیگه ای داری که ممکن است هیچ وقت هم سوار هواپیما نشی سفارش کار میدهند واین چرخه به جنابعالی سود می رساند ورونق اقتصادی ودرامد ایجادمی کندچه بخواهی وچه نخواهی ادم ثروتمند زیاد هست البته همه کسانی که سوار هواپیما می شوند ثروتمند نیستند بیمارانی که باید برای درمان حتی دقیقه هم براشون مهمه هم هستند حرف زیاد است پس خودت رو تنها نگاه نکن فکرت رو خیلی بیشتر باید باز کنی
به این می گن تقدیس کردن خرید خارجی بوسیله سفر زیارتی و به نام خانواده شهدا !!
خوب یا بدش رو خودتون قضاوت کنید !!!
پاسخ ها
ابراهیم
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
یعنی ازین پاسخ مزخرف تر ندیده بودم.زمین رو به آسمون وصل میکنن.اخه چه ربطی داره این دو موضوع به هم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۱ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
خدا یه ذره انصاف به شماها بده که هیچ وقت راضی نیستین چند وقت که میگفتید هیچ هواپیمایی نمیاد و ایران هستهای رو دادیم هیچی گیرمون نیامد حالا هم باز راضی نیستید .من از همه مسیولین تشکر میکنم و واقعا خسته نباشید در ضمن دوست عزیز این برای رفتن به مشهد!!!نمیدونم انگار الان مردم از قاطر استفاده میکنن هواپیما ها فقط در کشورهای معدودی تولید میشه .
یعنی اگر در پرواز های داخلی به مشکل نخورد، می توان در پرواز های خارجی از آن استفاده کرد.
پاسخ ها
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
ملا نصرالدین جان اگه اول خارجی میرف ایندفه مگفتی همش به فکر مسافرین خارجی هستید
زحمت کشیدید اطلاع دادید این خبر که قرار برای مسیرهای داخلی استفاده بشه میدونستیم.
یک هواپیمادادن بهمون اونم پولشوگرفتن ها...اینقدرذوق کردیم.وزیررفته سلفی گرفته و.. و...آبرومونوکم پیش خارجی هاببرین.حتی افغانستانی هاهم دارن بهمون میخندن.
الهی شکر الهی شکر بالاخره ما ندید بدیدها صاحب یک فروند ایرباس نو شدیم هورا
سلام من که خوشحالم بالاخره داره این ناوگان هواییفکسنی داره به روز میشه. بهرحال هر هموطنی با هر سطح درآمدی که از آن استفاده میکنه حالشو ببره و سفر خوشی داشته باشه. من کلا تو عمر 34 سالم 3 سفر هوایی داشته ام. قابل توجه دلواپسان
گوسفند نکشتن خونشو بمالن به هواپیما ؟!
آقایان خجالت بکشید.

درست است که هواپیما هم لازم است. اما بنده استاد یک دانشگاه برتر استانی در رشته فنی با بیش از 15 سال سابقه هستم و آخرین باری که سوار هواپیما شده ام سه سال پیش بود آن هم به دعوت یک دانشگاه خارجی و پول بلیط را آنها دادند. داخل کشور هم نمیدانم شاید 4-5 سال است که حتی در ماموریت های دانشگاهی هم امکان سوار شدن به هواپیما را نداشته ام و 99% استادان دانشگاه های دولتی هم همین طورند. حتی برای ماموریت پژوهشی هم میگویند بلیط را از پژوهانه ناچیزی که میدهند بخرید که بنده ترجیح میدهم با آن بودجه ناچیز لااقل بخشی از پروژه های دانشجویانم را سامان بدهم.

در وضعیت فعلی اقتصادی سوارشدن هواپیما عمدتا مخصوص دلالان و سرمایه داران و بخش کوچکی از بازاریان است.
واقعا جاي تاسف داره كه تمام اخبار ما به يه هواپيما و حواشي اون و مسيرش اختصاص داره
بقول ملا که به پسرش گفت هرکاری کنی دهن مردم رانمیتونی ببندی هواپیماسقوط میکنه ناراحت میشین نو میخرن تیکه بارمیکنین بقول طرف دیگه دیگه همینه دیگه
ما که پولی نداریم سوار شيم
خوشبحال اونايي که دارن
ما باید با همون ابوقراضمون که بیست میلیون پولشه ولی مفت نمی ارزه تو جاده های خراب و خطرناک برونیم و اگه شانس بياريم و نميريم يه مسافرت بریم
یادمه درباره ی امنیت پایین هواپیمای توپولوف با یکی از رفقا صحبت می کردم به من گفت من توی عمرم تا حالا سوار هواپیما نشدم بقیه هم که خیلی پول دارن مشکل خودشونه که هواپیما سوار میشن از قضا این دوست ما شش ماه بعد برای اولین بار سوار هواپیما شد اونهم توپولوف و هواپیماش روی باند لیز خورد و نزدیک بود این رفیق ما ناکار بشه حالا از اون روز این رفیق ما طرفدار ایرباس نو شده و میگه خدا کنه هواپیماها نو بشه چون هواپیماهای کهنه فقط جون ما فقیر بیچاره ها رو میگیره!!! خخخخ
نمیخرن صدای همه در میاد که امنیت جانی حتی تو پرواز هم نیس.میخرن اینطور میگن.خدا یک صبری اول به گردانندگان و بعد به خوانندگان این متنها بده.
ای کاش این استفاده ابزاری از نام خانواده شهدا نباشد. چون هزاران خانواده شهید همچون سایر مردم از درد بیکاری رنج میبرند.
داشتن سیستم حمل و نقل هوایی خوب یه زیر ساخت مهم محسوب میشه. تا دیروز که همه میگفتن چرا هواپیما هامون اینقد قدیمیه حالا که داره نو میشه میگیم چرا خریدین!! یکم کمتر سیاسی به مسایل نگاه کنیم.
اینجوری که من از این خبر جامع و دقیق فهمیدم قراره برای پرواز های داخلی و خارجی استفاده بشه.
خیالمون راحت شد برای پرواز به کرات دیگه قرار نیست ازش استفاده کنیم.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر
آخرین اخبار