بازدید 10676

نظرسنجی/دراختلاف‌کی‌روش‌وبرانکو،حق‌باکدام‌است؟

تابناک ورزشی از شما مخاطبان عزیز می خواهد نظر خود را درباره این اختلاف و اینکه بین کی روش و برانکو حق را به کدام طرف می دهید، در بخش نظرسنجی صفحه ورزش ثبت نمایید.
کد خبر: ۶۵۶۶۱۷
تاریخ انتشار: ۲۵ دی ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۷ 14 January 2017
اختلاف و دعوای رسانه ای بین کارلوس کی روش و برانکو ایوانکوویچ طی چند هفته اخیر فضای فوتبال ایران را متشنج کرده است و هر کدام از این دو مربی موفق خارجی، سعی دارند حرف خود را به کرسی بنشانند.

این ماجرا بعد از اعتراض تند برانکو به اردوهای بی موقع و خارج از قواعد فیفا توسط کی روش شروع شد و با اخراج عجیب هفت بازیکن پرسپولیسی از اردوی امارات بغرنج شد. 

بعد از فروکش کردن درگیری این دو مربی پرتغالی و کروات ، دیروز بار دیگر سرمربی تیم ملی فوتبال مصاحبه جدیدی با سایت معروف ساکرنت انجام داد و در آن حملات شدیدی خطاب به سرمربی تیم پرسپولیس مطرح کرد.

تابناک ورزشی از شما مخاطبان عزیز می خواهد نظر خود را درباره این اختلاف و اینکه حق را به کدام طرف می دهید، در بخش نظرسنجی صفحه ورزش ثبت نمایید.





تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱۲۲
حق با کفاشیان
پاسخ ها
ایرانی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۲:۰۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
آقایان فدراسیون نشین لطفا دهن این پرتغالی بی ادب را ببندید والا هواداران بلدن چطور این کار را انجام بدهند . این آقا باید نزاکت و پرستیژ را از آقای پرفسور ایوانکویچ آموزش ببیند .
مایلی کهن
پاسخ ها
فهیمه
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۸
خخخخخخ
اینجا میگی برو صفحه ورزش
میریم صفحه ورزش دوباره همین لینک میاد

گرفتی ما رو؟
با سلام
مربي تيم ملي با مربي يك باشگاه تفاوت دارد. مربي تيم ملي علاوه بر مشكلات كار با بازيكنان باشگاههاي متفاوت با سلايق و آموزشهاي متفاوت و زمانهاي كوتاهي كه در دست دارد كار بسيار عظيمي بر عهده دارد و نياز به آرامش روحي فكري و حمايت كامل تداركاتي و بويژه در اختيار داشتن تمام بازيكنان در هر لحظه دارد. مربيان باشگاهها اگر ايراني باشند حس وطن دوستي آنان مانع از ايجاد اختلال در تيم ملي و مربيگري ان مي گردد. مربيان خارجي باشگاهي آرزوي عدم موفقيت تيم ملي را دارند بخصوص برانكوي امتخان پس داده در تيم ملي.
براي مسئولين فدراسيون فوتبال انتظار حمايت كامل از تيم ملي را داريم
برانکو
حق با کی روش
100% کیروش ...شما باید فرق ملی با منطقه ای رو بفهمی ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
کی روش زر زیادی میزند ودرپی کسب بازار گرمی برای خود است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
فرزین جان شما هم باید فرق بیت المال که مال 80 میلیونه با حساب شخصی آقایونی که از عشق کیروش به اغما میافتن بدونی چیه . آخه اکثریتی که بیزار از این فوتبال فاسد و قلیونی هستن چه گناهی کردن از جیبشون 100 میلیارد تومن تو دو قرارداد به این مرتیکه پرتغالی پرداخت بشه
فهیمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۴ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
چی
به نضرم دخالت یک مربی باشکاهی درکارمربی تیم ملی اشتباه میباشد هرچندبهترین مربی باشدباشگاه برای افراد خاص منفعت دارد تیم ملی قلب مردم است نتیجه خودشیرینی مربی باشکاه من تیمی نیستم ملی رادوست دارم
پاسخ ها
بردیا
| Iran, Islamic Republic of |
۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
فکر کنم همگی فراموش کرده ایم دخالتهای آقای قلعه نوعی در کار آقای سیموئز که نتنها تیم امید نتیجه ای نگرفت بلکه باعث فراری شدن آن مربی باسواد شد
چندبار یک راه بی نتیجه را میخواهید طی کنید؟
برانكو اگه عرضه داشت، ايران تو 2006 به اون روز نمي افتاد. حالا هم داره با نامردي و با حمايت يه طرفه دولت و فدراسيون موفقيت به دست مياره كار بزرگي انجام نداده. اگه با اين همه جانبداري هاي دولت نتيجه نمي گرفت عجيب بود. حالا هم كار بخصوصي انجام نداده. خلاصه برانكو در حدي نيست كه بياد به كي روش بي احترامي بكنه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
نظر شما صد درصد غلط است.
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۵
حتما از سوراخهای استقلال هستی که این حرفها را میزنی.
مهدی
| Iran, Islamic Republic of |
۱۱:۴۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
آقای برانکو در سال 2006 نسل طلایی فوتبال ما رو در اختیار داشت. کریمی، مهدوی کیا، شجاعی، باقری،.. بعد از بازی با مکزیک یا پرتغال یه خبرنگار با دلخوری از ایشون سوالی پرسید درباره نتیجه ی بدست آمده. ایشون جواب دادن، " ملت ایران ببخشن که ما سه تا به این تیم نزدیم"! واقعا بی حیایی و قباحت تا چه حد؟ بعد از جام جهانی هم از ترس به ایران نیامد و فرار کرد. حتی نیومد واسه تسویه. بعد از چند سال، فرار مالیاتیش هم باشگاه پرسپولیس داد تا این مربی بی وجدان که اونجور با ادبیاتش توهین کرد به ملت ایران، پا توی کشور عزیزمون بزاره. من یه پرسپولیس ام و با بردهاش خندیدم و با باخت هاش اشک ریختم. اما بی غیرت نیستم به کشورم. غیرت نداشته این رو مقایسه کنید با غیرت کیروش. مثلا بازیهامون با کره جنوبی. برخوردش با داور ایران و عراق. اون غیرت . قشنگه. با ادبیاتش بعد از باخت یک بر صفر به آرژانتین.
meysam
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۴۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
آقای کیسه بیزحمت نظر کارشناسی بده. تیمتون به بدبختی افتاده حسودی میکنی
حق با برانکوست؛ فدراسیون فوتبال حتی توانایی کنترل مصاحبه های کیروش رو نداره. کدوم مربی 7 تا بازیکن رو از اردو اخراج میکنه.
کی روش
کی روش
سلام - باید به یه موضوع دقت کرد . مطلبی که مطرح شده اصلا جای طرح دارد یا نه - هملن طور که میدانید مربی با دانش تیم ملی - ادم با برنامه ایست و حتما برنامه را به فدراسیو ن داده و فداسیون هم موافقت کرده که میتونه هزینه بکنه - حالا اگر ایرادی هست به فدراسیون هست چه ربطی به کیروش داره - لذا باید مسائل دیگرو احتمال داد - مانند قولی بهش داده باشن که ... - لذا هواداران پرسپولیس هم گول نخورن . اینجا هر کی برانکو رو آنتریک کرده هم در مورد تیم ملی و هم در مورد تیم پرسپولیس داره خیانت میکنه . یعنی نه تنها برانکو به تیم ملی نیاد بلکه بخاطر ضرر زدن به منافع ملی ایشان از کشور اخراج و وضعیت تیم پرسپولیس که تازه روبراه شده - خراب شود . لذا 100 درصد حق با کیروش میباشد .
کیروش
مردم طرفدار تیم ملی هستن و سر مربی پرتوان اونو دوست دارن اقدامات وی باعث سر بلندی مردم ایران شده و بر کسی پوشیده نیس
حق بابرانكوست
چطور وقتی قلعه نویی نصف تیمشو میبرن مصدوم میاوردن کسی نگفت و نظرسنجی ایجاد نکرد؟
اون موقع هم کی روش همین حرفا رو میزد
برانکو یه دومی لیگ اورده قلعه چندتا قهرمانی اورده؟
برانکو در حد کی روش نیست اصلا اگه مربی بود امثال اوکراینیا رو میشناخت
همین تیمم علی دایی ساخت نه این برانکو
ما هیچوقت مربی تیم ملی را به مربی یک باشگاه نمی فروشیم مخصوصا که کیروش کارنامه بسیار بهتری از برانکو دارد.
کی روش
برانکو
کیروش
برانکو همیشه مربی با اخلاق و بی حاشیه ای بوده
این کی روشه که هر دفعه دنبال بهانه میگرده که از فدراسیون امتیاز بگیره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۷:۲۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
کارنامه کیروش در تیم ملی مشخصه
کارنامه برانکو هم در تیم ملی مشخصه
کیروش
حق با آقای برانکو ایوانکوویچ است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۸:۵۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
برانکو پوله ما برداشتوویچ هست
من یک پرسپولیس دو آتیش هستم اما حقیقت این که پرسپولیس بدون بازکنان ملی همانطور که دیدی از یک تیم دسته چندیم در جام حذفی حذف میشه و چیزی برای گفتن در زمین نداره حالا وقتی بازکنان ملی به تیم اضافه میشن شما پرسپولیس متحول می بینید چه بسا بازکنانی بودن که در پرسپولیس بازی داده نمی شدن ولی در تیم ملی بازی می کردن مثل رامین رضائیان پس اگر رامین آماده است به خاطر اردوی تیم ملی و آموزشهای کیروش نه برانکو باید باور داشته باشیم ما در کشورمون تیم باشگاهی قدرتمندی که تیم ملی خیالش راحت باشد نداریم و آقای کیروش مجبور به گذاشتن اردو خارج از برنامه فیفا دی است آیا باشگاههای ما در اندازه بارسلنا هستش که انتظار داریم اردویی وجد نداشته باشد؟
پس حق فکر می کنم با کیروش باشد
برانکو
برانکو
برانکو
مشکل بین کیروش و برانکو در واقع مشکل بین این دو نفر نیست.مشکل بین کیروش و کل سیستم فوتبال ماست از مربیان گرفته تا فدراسیون و ...
مشکل تفاوت نگاه کسی است که از نیمکت مطرح ترین باشگاههای جهان یعنی منچستر و رئال بلند شده و اومده رو نیمکت تیمی نشسته که شاید صد سال از نظر سخت افزاری با امکانات اونها فاصله داشته باشه و همین مقدار هم از لحاظ فرهنگ فوتبالی!
ما ایرانیها از وقتی چشم باز کردیم با کمبود امکانات سخت افزاری و نبود فرهنگ حرفه ای بزرگ شدیم و همیشه خودمون رو با این کمبودها وفق دادیم.نه تنها در فوتبال،بلکه در همه سطوح!و همیشه یاد گرفتیم همینه که هست!اکثرا تلاشی برای بهبود وضع موجود نمیکنیم و برای رفع مشکلات ساختاری نمیجنگیم!نه تنها اینکار رو نمیکنیم بلکه برای اینکه منافعمون به خطر نیفته حتی اعتراض هم تا جایی که میشه نمیکنیم که مبادا به کسی بر بخوره و در نتیجه ما از کار بیکار بشیم!
حالا همین انتظار رو هم از این مربی داریم.باید توجه کرد که امکانات ملی ما در سطح روستاهای کشورهای اروپایی هم نیست!یعنی اونها در شهرهای دورافتادشون هم حداقل ها که شامل زمین مناسب و رختکن های استاندارد و مدرسه فوتبالهای علمی و ... هست رو دارن اما اینجا برای تیم ملی هم همچین چیزی وجود نداره!!!
خب حالا این مربی میخاد با این امکانات نتیجه بگیره!هر عادم عقل و حرفه ای جای اون باشه وقتی این وضعیت فوتبال ما رو میبینه قطعا به سواد مربیان لیگ هم اعتمادی نمیکنه که بخواد 3 روز مونده به بازیهای رسمی تیم ملی بازیکنهاش رو در اختیار بگیره!چرا که بازیکنهای ما در مطرحترین باشگاههای کشور هنوز اصول فوتبال مثل سانتر,استپ و ... رو بلد نیستند.آقای گلهای لیگ ما هنوز گل زدن رو بلد نیستن و از هر 7-8 موقعیت عالی یکیش رو گل میزنن!
اختلاف فوتبال ما با همین کشورهای غرب آسیا هم در لیگ قهرمانان آسیا کاملا مشهوده.هر سال 4 تیم اول ما میرن و جلوی همین تیم های عربی هم نمیتونن امتیاز مناسب بگیرن و خوب بازی کنند!هر بیست سال یکبار یک تیم از کشور ما بین چهار تیم اول آسیا راه پیدا میکنه!
اگر قرار باشه کیروش هم مثل غیره و ذالک که قبلا بودن عمل کنه پس نتیجه اش میشه همونی که اون قبلیا گرفتن.یعنی هر 5 بار که جام جهانی برگزار میشه ما با معجزه و دعا و ثنا و ... بریم جام جهانی!
ما نمیتونیم از این مربی هم انتظار داشته باشیم مثل همه ی ما ایرانیها در مقابل این کمبودها رفتار انفعالی داشته باشه.اون برای امکاناتش میجنگه.چون کارنامه ای که از خودش بجا میگذاره براش مهمه!
این آدم نه به تمرینات باشگاهها و مربیان لیگ ما و نه به دانش اونها هیچ اعتمادی نداره . کاملا هم حق داره.پس برای اینکه تیمش در سطح بین المللی نتیجه بگیره باید چندهفته بازیکنهایی که هیچی از علم روز فوتبال و اصول دفاع و حمله تیمی رو نمیدونن رو دور هم جمع کنه و تاکتیکهای مد نظرش رو باهاشون تمرین کنه.اونهم بدون بازی دوستانه درست و حسابی.
توجه کنید که بازیکنهای ما بازیکنهای ایتالیا و آلمان و اسپانیا نیستند که در باشگاههاشون زیر نظر بهترین مربیان دنیا همه چی رو یاد گرفته باشن.اونجا مربی تیم ملی فقط تاکتیکهای مد نظرش رو با بازیکنها مرور میکنه و اونا میفهمن مربی ازشون چی میخاد.میدونن روش صحیح پرسینگ چجوریه و ...
اما اینجا کیروش با بازیکنها روش صحیح سانتر کردن رو تمرین میکنه و بهشون یاد میده توپتون کجا باید فرود بیاد!!!
در کل اخلاق کیروش رو خیلی نمیپسندم.اما راهی که داره میره بهترین و تنهاترین راه برای نتیجه گرفتن تیم ملی ما با این شرایطی هست که داریم.
پاسخ ها
گورخواب
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۴۳ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
باریکلا ،ای کاش مسیولان! این نقد منصفانه و فنی را چندین بار بخوانند بویژه آقای تاج باید پرینت این تحلیل را هر روز اول صبح برای کارکنان فدراسیون بخوانند و آنرا قانون اساسی فدراسیون قرار دهند
به نظرم پاسخگوئی به این سوال خوب نیست، گزینه مناسبتر این هست: حق با تابناک است!

چون ممکنه این موضوع یک ساله دیگه بر عکس بشه و سرمربی استقلال (مثل دو سال پیش قلعه نوئی) به اردوها اعتراض کنه، اون موقع موضع تابناک متفاوت میشه. به خاطر همین به نظرم یه باره حق رو بدیم به تابناک تا بعدا دچار مشکل نشیم!
ما مردم ایران میخواهیم که قوه قضاییه وارد عمل شود و برانکو را مجازات کند
برانکو
مقصر اصلی فدراسیون فوتبال است ، ضمن آنکه اولویت تیم ملی بر کسی پوشیده نیست .
کیروش
حق با کی روش است تیم ملی مهم تر است
کیروش
برانکو
کیروش
كيروش
حق با هردوی آنهاست.نمیشه تو این ماجرا یه مربی رو مقصر دانست.هر مربی باید فکر تیم خودش باشه و فدراسیون فوتبال این مواقع باید هماهنگی های لازمو انجام بده
یکی به فکر منافع ملی ایران است. آن یکی به فکر منافع باشگاهی پس 100 درصد کی روش.
کی روش
برانکو
گور پدر جفتشون
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
فرهنگ اسلامی برخی‌ها رو چرا منتشر میکنی؟
حقیقت اینه که ما توانایی تامین امکانات برای حداکثر یک تیم رو داریم. کیروش بیشتر از هر مربی دیگه بازیکن جدید برای تیم ملی ایران پیدا کرده و روش بازی ایران رو تغییر داده. هیچ مربی دیگه در ایران قابل قیاس با کیروش نیست و اگر مشکل تامین امکانات رو هم کنار این مساله قرار بدیم میبینیم که حق با کیروش هست. شاید اگر کیروش مربی باشگاه بود و یک فرد دیگه مربی تیم ملی اون زمان تصمیم گیری سخت میشد چون دانش و رفتار حرفه ای در یک طرف قرار داشت و امکانات در طرف دیگه. حتی اگر دانش مربی های لیگ هم در سطح کیروش بود و امکانات همه تیم ها هم مهیا بود باز هم حق با تیم ملی بود چون بازیکن های با تمرینات مختلف در لیگ نمیتونن در تیم ملی بدون تمرین مشترک و بازی زیاد هماهنگ باشن.
برانکو
برانکو
حرفای برانکو منطقی نیست فقط دنبال خواسته های شخصی خودشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
احسنت
کیروش چندین بازیکن خوب تربیت کرده، برانکو همونارو با بودجه دولتی خریده، عملا برانکو هیچ کاری برای فوتبال ایران انجام نمیده
ضمن احترام کامل به آقای کیروش، به نظرم در این مقوله حق با آقای برانکو ایوانکوویچ است.
در ضمن قهرمانی آسیا، سومی آسیا، برد آمریکا و صعود به جام جهانی رو چند فهته زودتر از پایان بازیهای کوالیفیکیشن که یادتون هست. تیمی که برانکو ساخت که یادتون نرفته؛ آقایان دایی عزیزی هاشمیان مهدوی کیا باقری
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
برد آمریکا مال ی زمان دیگس دادااااا
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۲۳:۵۰ - ۱۳۹۵/۱۱/۰۲
رتبه 16 رنکینگ فیفا
در تمام دنیا حق با باشگاه است. باشگاه یک موسسه اقتصادی است که در یک دوره زمانی مالک بازی بازیکن است و تیمهای ملی طبق قوانین فیفا فقط در روزهای خاصی می توانند از بازیکنان استفاده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۵ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
تو ایران مالک باشگاه و تیم ملی دولته یعنی یعنی پرسپولیس مفت خوره
حقققققققققققققققر باااااااااااااااااااااااااااااااااااااا خداستتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتتت
با سلام
سوال شما اونقدر ساده لوحانه هست که نیازی به جواب نیست
دنیای کیروش با دنیای ما ایرانی ها کاملا فرق داره.
تو دنیای کی روش جایی برا دروغ،تقلب،ریا،منفعت طلبی شخصی وغیره جایی نداره
تو دنیای کیروش ،مربی ها دنبال زیر سوال بردن همدیگه نیستن ویا دنبال فرصت برا گرفتم جای همدیگه.
دنیای کی روش دنیای واقعیت هست دنیای بدون احساس بیخود ایرانی،دنیایی که باید خودشون بسازن
من به شخصه عاشق صداقت وپرتلاشی ودانش فنی کیروش هستم
هرچند عاشق به تمام معنی تیم پرسپولیس هستم ولی معتقد هستم کی روش با برانکو مشکلی نداره می روش با سیستم غلط مدیریتی تو ایران مشکل داره
کی روش داره به ما یاد میده مدیریت یعنی چی
به نظر من ما باید 100 هزارمدیر مانند کی روش رو به ایران بیاریم وتمام ارکان مدیریتی رو بهشون بدیم تا اونها به ما نشون بدن چطور میشه صنایع خودرو سازی،لبنیات،پوشاک وغیره رو متحول کرد
با تمام احترام به تیم محبوبم پرسپولیس من کاملا حق رو به کی روش میدم چون کی روش داره ساختار مدیریتی تو ایران رو متحول میکنه
ای کاش میشد کی روش رو وزیر اقتصاد،وزیر کار وتعاون ویا وزیر فرهنگ کرد بعد ببنینید چه عملکرد مثبتی تو جامعه ایجاد میشه کرد
مربی با دانشی که با هیچ امکاناتی تیم ایران رو چند سال برترین تیم اسیا کرده اگه وزیر بشه با این همه امکانات چه انقلابی میتونه ایجاد کنه. به نظرم کی روش لیاقت دریافت بالاترین حقوق چند میلیاردی در ماه رو داره
چه خوب میشد ما این حقوق های میایاردی رو به مدیرانی میدادیم که واقعا تحول ایجاد می کردن
امیدوارم چاپ بشه
حق با برانکو است. چطور است که باشگاههای خارجی در روزهای غیرفیفا بازیکن به تیم ملی نمیدهند؟ در همین اردو چند لژیونر دعوت بودند؟
کافی است به نمونه های مشابه بین المللی نگاهی بیاندازید.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۵:۳۸ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۶
پوله بازیکونو تو ایران برا پرسپولیس دولت از جیب مردم میده ن باشگاه
فکر میکنم برانکو اهمیتی به تیم ملی ما نمیده
حق با کیروش است . تنها وظیفه سرمربی آماده سازی تیم ملی است و مربیان باشگاهی حق هیچگونه اعتراضی ندارند. فیفا دی همان بلایی را که سر برزیل آورد، نباید فراموش کنیم برزیل در آتش همین فیفا دی و همین عدم تمرین با بهترین بازیکنان قرن هم باخت، هم سوخت، هم از بین رفت
اگر تیم ملی درست و حسابی می خواهیم اگر موفقیت می خواهیم اگر می خواهیم آینده فوتبال بازیکنان فوتبال و دوست داران فوتبال را تضمین نماییم باید بازیکنان در اختیار کیروش و سرمربی فعلی تیم ملی قرار گرفته تا در تمرینات سخت طاقت فرسای تیم ملی آماده شده و در بازیها پیروز شویم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۰۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
آفرین
برانکو
تابناک جان ایا اینکه تیم ملی یاید اولویت داشته باشه نیاز به نظر سنجی داره؟!کجای دنیا یه تیم باشگاهی به تیم ملی ارجحیت داده شده؟!!
حق با منه.
این چند سال ماهیت کیروش رو نشونم داده

کیروش یه دلاله و همیشه دنبال بازار گرمیه
kerosh
كي روش
به کیروش زیادی اختیار داده اند
مشکل از فدراسیون ماست اینها اصلا نمی بایست وارد این ماجرا شوند چون دودش میرود توی چشم ما انها پولشان میگیرند بدون اینکه کمیته انظباتی وارد عمل شود
کی روش
باید موانع ازسر راه کی روش برداشته شود " فقط کی روش"
در کل حق با کی روش چون همه حرص و جوش این آقا برای تیم ملی و در نتیجه به نفع کل ملت ایران است
من از وقتی فوتبال را شناختم، پرسپولیسی هستم و تا همین امروز هم عاشق پرسپولیس هستم.
اما علی رغم این علاقه با اطمینان می گویم که حق با کیروش است. خدمتی که کیروش به فوتبال این مملکت کرده، قابل وصف نیست و ما قدر او را وقتی خواهیم دانست که دیگر او را نداشته باشیم. بیاییم برای یک بار هم که شده با قدرشناسی خود از این مربی فهیم و زحمتکش، تلاش های او را برای ساختن تیم ملی قدرتمندی در بازیهای جام جهانی 2018 دلگرم کنیم.
ببینید دوستان ، در اینکه کیروش مربی با دانش و از لحاظ فنی توانایی هست هیچ شکی نیست ولی اون چیزی که باعث جبهه گیری قشر بزرگی از مربیان و مردم کشورمون در مقابل ایشون شده رفتار و گفتار نادرست و بعضاٌ توهین آمیز ، نگاه از بالا به پایین و خودبزرگ بینی ایشونه ضمن اینکه اصلاٌ و ابداٌ معادل حقوقی که میگیره به فوتبال ما خدمت نمیکنه که البته این به ضعف فدراسیون و نحوه تنظیم قرارداد با ایشان برمیگرده.
ایشون حتی حاضر نشد بیاد ایران و همراه تیمش بره دوبی و بعد از اون هم مجدداٌ همرا تیمش به الیران برنگشت!!
این درسته که تیم به تدارکات نیاز داره ولی برانکو هم حرف ناحقی نزده و گفته وقتی قرار نیست بازی تدارکاتی برگزار بشه اردو هم معنی نداره اون هم بدون تعداد زیادی از بازکنان و لژیونرها که تجربه نشون داده اسکلت اصلی تیم ملی را تشکیل میدن.
رفتارهای کی روش بیتر شانتاژ و بهانه گیریه تا انتقاد، ضمن اینکه صحبتهای برانکو فقط فنی صحبت کرده بود ولی کیروش حرفهای خاله زنکی مطرح کرده و دنبال بازارگرمی کردن و امتیاز گرفتن از فدراسیون و کل سیستم فوتبال مملکت ماست و شانه خالی کردن از زیر بار مسئولیت....
مقصر اصلی این ماجرا فدراسیونه که به هشدارهای وزارت خارجه درباره بازی تدارکاتی در امارات و خصومت اونها توجهی نکرد و با لجاجت خودش این وضعیت را پیش آورد وگرنه اگر بازی لغو نمی شد کسی هم اعتراضی نمی کرد. ضمن آنکه حتی اگر جاهایی حق با کیروش هم باشه ولی روش اعتراضش بسیار نامناسب و تنده.
حق با کی روشه
من من کله گنده
حق با برانکوئه دلیل نداره وقتی تیم ملی نه بازی رسمی داره و نه دوستانه در حساس ترین موقع فصل (یعنی تمرینات بدنسازی نیم فصل) اردو یک هفته ای خارج از کشور تیم ملی رو شاهد باشیم..
بورس اتی و دلار و سکه را بچسب
به نظر من حق با کیروشه باید حمایتش کرد
از برانکو بپرسین کیروش چه زمانی اردو برگزار کنه؟ میگه مشکل فدراسیون و سیستمی هست دراین صورت چرا سر کیروش تو رسانه ها داد میزنه
ما ایرانیها قدر آدمهای خوب را نمی دانیم ـــ کیروش که برود بعد قدر آن را می دانیم آقای برانکو نه سواد فوتبال را دارد نه دلش برای تیم ملی میسوزد یادمان نرفت جام جهانی در المان که علی دایی در زمین قدم میزد وکریمی به ان پاس نمی داد مفسرهای دنیا به ما می خندیدند
کیروش یک انسان خودخواه است متاسفانه تیم مستقر در فدراسیون فوتبال در این چندسال به حدی به کیروش برای پوشان ضعف خود امتیاز داده اند که دیگر قادر به جمع کردن وکنترل مربی تیم ملی نیستند. اگر بنا است ایران برای رسیدن به جام جهانی و انجام سه بازی از جام جهانی خداحافظی کنه این کار را در سالهای دور مربیان وطنی هم به انجام رساند .حال باید دید اقای کیروش در فوتبال ما چه تحولی انجام داده که این همه مسولین ومربیان زحمت کش باشگاههارا تحقیر میکنه از همه بدتر تحقیر همین اخیر ایشان نسبت به هفت تن از بازیکنان که ار دوبی به کشور بر گردانده انوقت انتظار داریم این قبیل بازیکنان همانند سربازان وطن در مقابل تیمهای رقیب به جنگند . اقایان فدراسیون نشینان تحقیر را تمام کنید. ارزو وامال ملت ایران صرفا به هر قیمت رفتن به جام جهانی نیست.
کی روش شاه
مشکل تابناک است که به این بحثها دامن میزند. خودشان دو نفر آدم حرفه ای هستند که باید با هم مشکلشان را حل کنند.
سلام، تیم های باشگاهی ایران طبق همه سنوات گذشته حداکثر میتوانند تا یک چهارم نهایی بالا بروند، ولی برای تیم ملی با کیروش امیدواری هایی وجود دارد، که اگر قرعه خوبی بیاورد حتی توان بالا رفتن از مرحله گروهی جام جهانی را هم دارد.پس باید تیم های باشگاهی که امیدی به انها نیست به خاطر تیم ملی عقب نشینی کنند.
حق فقط با کی روش است .لطفا کسی رو حرف من حرف نزند.
حق با کیروش است
سگ زرد برادر شغاله
حق قطعا با برانکوست. چون هیچ جای دنیا بازیکنانشونو غیر از روزهای اختصاصی به تیم ملی نمیدن. کیروش زورش میرسه لژیونرهارو بگیره. فقط زورش به تیما داخلی میرسه
پاسخ ها
فهیمه
| Iran, Islamic Republic of |
۲۰:۲۵ - ۱۳۹۸/۰۷/۱۷
نههههه
کیروش
KOROSH
برانکو
برانکو
حق با کی روش کبیر است.اولویت با تیم ملی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran, Islamic Republic of |
۱۶:۱۹ - ۱۳۹۵/۱۰/۲۷
مثلا رفتیم جام جهانی که چی قهرمان جهان شدیم ؟؟؟؟؟؟
حق با کی روش است ، به کجا می رویم که تیم ملی و یگانه چیزی که موجب همبستگی ملی و خوشحالی هم وطن نان می شود را فدای باشگاهی بکنیم بعنوان یک پرسپولیسی 2 آتیشه!! عرض می کنم :
جای که اسم مقدس ایران باشد جای که پرچم مقدس این کشور در اهتزاز باشد همه ی باشگاهها را فدای آن می کنیم،غیرت و مردانگی ،دلاوری و شهامت را باید از شهدای گرانسنگ آموخت که به حق عنوان مردان ملی و مذهبی فقط برازنده آنان است که با دو بال پروازی آسمانی شدند بال ملی و بال مذهب اهل بیت صلوات الله علیهم اجمعین.
برانکو در یک مصاحبه گفت که چه لزومی داره برای بازی دوستانه ای که لغو شده بازیکنان بروند اردو در مقابل بیانیه های متوالی کیروش شروع شد به نظر من حرف برانکو منطقی بود و فدراسیون باید این وسط پادر میونی میکرد
حق، همه خودشون رو محق می دونن این وسط ایرانه که ضرر می کنه کیروش هم که استاد راه انداختن جنگ روانی
من كه نتونستم بفهمم نتيجه آراي مردم چه شد بصورت بارچارت يا تعدادي مشخص نمائيد اين شيوه نظر سنجي توصيفي است نه نتايج آماري
حرفي كه كيروش زده جالبه ميگويد برانكو بمن حسودي ميكند و ميخواهد جاي من را بگيرد . اين نشان ميدهد كه كيروش فردي دوز و كلكي است و هر از گاهي براي سركيسه كردن ايران اين ادا و اطفار ها را در مياورد
برانکوی نازم
حق با برانکو ایوانکوویچ است
این پرفسور برانکو ده ساله تو ایرانه بلد نیست فارسی صحبت کنه
تابناك ضد پرسپوليس و برانكوست نظرات به نفع برانكو ثبت نميشه ، تو سايتهاي ديگه آمار برانكو چند برابر كيروش لمپنه
من لرهستم نضری ندارم
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار