بازدید 5409

دفاع دبیرکل کمیته ملی المپیک از شرکت سرمایه گذاری آن کمیته

کد خبر: ۶۵۳۹۳۱
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 03 January 2017
شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک در بهترین وضعیت از تاریخ تاسیس قرار دارد

به گزارش تیترشهر: چندی پیش گزارشی نادرست و حاوی مطالب کذب درباره شرکت سرمایه گذاری کمیته ملی المپیک در روزنامه شرق به چاپ رسید. در آنجا ادعا شده بود این شرکت زیان ده بوده و به باری برای کمیته تبدیل شده و کمیته املاک خود را به این شرکت به قیمت پایین اجاره داده است.
هرچند روزنامه شرق در گزارشی دیگر ادعاهای فوق را اصلاح کرد اما دبیرکل کمیته ملی المپیک در گزارشی که از حضور کاروان ایران در بازی‌های کشورهای اسلامی ارائه می کرد، گریزی هم به وضعیت این شرکت زد و اعلام کرد که اخبار منتشره مربوط به بیش از 2 سال قبل است و در دو سال اخیر بهترین مدیریت اقتصادی در این شرکت انجام شده و اکنون شرکت در بهترین وضعیت قرار دارد و به بازوی توانای کمیته در امور اقتصادی تبدیل شده است. شاهرخ شهنازی گفت:
 "در خصوص مسائل مطرح شده درباره شرکت سرمایه‌گذاری کمیته ملی المپیک باید بگویم که این شرکت در گذشته ساختار مالی مناسبی نداشت اما طی 2 سال گذشته و با مدیریت یک مدیر اقتصادی جوان و کاربلد به نظرم مدیریت خوبی در آن صورت گرفت و نه تنها بدهی‌های مالیاتی انباشته 7 ساله توسط مدیریت جدید آن صاف شد بلکه تغییر ساختار مالی خوبی نیز در آن صورت گرفت و حالا تبدیل به یک شرکت سودده شده و حتی برای اولین بار از تاریخ تاسیس، گزارش حسابرسی آن مطلوب شده  است. در نتیجه شرکت در بهترین موقعیت خود قرار دارد."
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان