بازدید 3876
۱

برانکو:کمیته انضباطی کی‌روش را هم دعوت کند!

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سازمان لیگ بخاطر صحبت‌های او شکایت کرده است و آیا به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق خواهد رفت یا خیر، گفت: برای چه مرا خواسته‌اند؟ چه حرف اشتباهی زده‌ام یا به چه کسی توهین کرده‌ام؟ اما معلوم است که می‌روم و ببینم چه موضوعی در میان است.
کد خبر: ۶۵۳۷۶۸
تاریخ انتشار: ۱۴ دی ۱۳۹۵ - ۱۳:۲۰ 03 January 2017
سرمربی پرسپولیس گفت: از من درباره همکاری پرسیدند، با چه کسی همکاری کنیم؟ سرمربی تیم ملی باید با مربیان ایرانی همکاری کند، اما آیا تا حالا او به باشگاه‌ها سرزده و از آنها خواسته همکاری کنند؟

به گزارش تابناک ورزشی، برانکو ایوانکوویچ در مورد بازتاب صحبت های روز گذشته اش و اینکه گفته می شود او بازی با سوریه را ندیده که این طور حرف زده اظهار داشت: ما مربیان هم نتیجه را نگاه می‌کنیم هم نوع بازی را. در بازی باخت هایی دارید که مستحق باخت هستید چون حریف بهتر است. ما به ذوب‌اهن باختیم، اما استحقاق نداشتیم و به خاطر همین فوتبال بازی جذابی است و گارانتی برای نتیجه ندارید.

برانکو ادامه داد: من هر چیزی را که فهمیده بودم و گفتم و فکر می‌کنم درست است، هیچگاه تردیدی برای حمایت از تیم ملی نداشتیم و آرزوی ما نتیجه خوب برای این تیم بوده است. همیشه هم بازیکنان خود را هرچند مصدوم بودند در اختیار تیم ملی گذاشتیم و مشکلی نمی‌بینم. اگر حرفی می‌زنم فقط به دنبال منافع باشگاهم هستم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه فتاحی گفته است برانکو به این سئوال پاسخ بدهد که چرا ساسان انصاری جدا شده است نه در مورد برنامه‌های تیم ملی و سازمان لیگ، گفت: من جدایی انصاری را روز گذشته توضیح دادم، فتاحی برود و به کار خودش برسد که خیلی هم بد کار کرده است.

وی در مورد اینکه سازمان لیگ عنوان کرده ما برنامه را به برانکو گفته بودیم و چرا همان زمان اعتراض نکرد گفت: همان موقع گفتم موافق نیستم، اگر آنها برنامه را یک ماه پیش تهیه کرده بودند پس چرا ما را دعوت کردند؟

برانکو در مورد اینکه گفته می‌شود او از قبل برنامه تیم ملی را می‌دانسته و می‌خواهد انتقام بگیرد، گفت: بحث انتقام نیست، کدام انتقام؟ من صبر کردم برنامه تیم ملی رسماً اعلام شود، پیش از آن حرفش را شنیده بودم اما مطمئن نبودم که اردو برگزار می‌شود یا خیر به همین دلیل آن موقع واکنشی نشان ندادم و بعد از رفتن به دوبی نظرم را گفتم، اگر آن زمان حرفی می‌زدم مقصر می‌شدم.

سرمربی پرسپولیس در مورد اینکه سازمان لیگ بخاطر صحبت‌های او شکایت کرده است و آیا به کمیته انضباطی و کمیته اخلاق خواهد رفت یا خیر، گفت: برای چه مرا خواسته‌اند؟ چه حرف اشتباهی زده‌ام یا به چه کسی توهین کرده‌ام؟ اما معلوم است که می‌روم و ببینم چه موضوعی در میان است.

وی در مورد اینکه گفته می‌شود صحبت‌های او علیه تیم ملی بوده است، گفت: صحبت‌های من چه تشویشی ایجاد کرد؟ فقط نظرم را اعلام کردم.

وی در پاسخ به این سوال که دایی، قلعه‌نویی، مایلی کهن و شما با برنامه‌های کی‌روش مشکل دارید، افزود: من وارد این مسائل نمی‌شوم که چه کسی چه چیزی گفته. من از نظر فنی و مالی می‌گویم که توضیح دهند این اردو چه توجیهی دارد؟ از من درباره همکاری پرسیدند، با چه کسی همکاری کنیم؟ سرمربی تیم ملی باید با مربیان ایرانی همکاری کند، اما آیا تا حالا او به باشگاه‌ها سرزده و از آنها خواسته همکاری کنند؟ ما اینجا روزانه به خاطر فوتبال ایران کار می‌کنیم و واقعیت این است.

برانکو در ادامه درباره اینکه در لیست تیم ملی عزت اللهی و آزمون با وجود اینکه تهران هستند، حضور ندارند اما در پرسپولیس بازیکنان مصدوم هم به اردو رفته‌اند، خاطرنشان کرد: بله آنها را نبردند چون باشگاه‌هایشان اجازه ندادند. درباره غفوری و ترابی هم باید بگویم آنها بازیکنانی خوب اما مصدوم هستند. شاید رفته‌اند تا در جو و حال و هوای تیم ملی باشند.

سرمربی پرسپولیس همچنین در پاسخ به این سوال که تاکنون کسی نتوانسته بود فردوسی پور را قانع کند، اما شما این کار را کردید، عنوان کرد: من سعی می‌کنم با مدرک، دلیل و منطق صحبت کنم. با احساس و بی‌منطق حرف نمی‌زنم.

وی در پایان درباره اینکه نریمان جهان که مصدوم است در لیست مازاد ماشین‌سازی قرار گرفته و شنیده شده پرسپولیس او را می‌خواهد، گفت: زمانی که لیست را قطعی کردیم اعلام می‌کنیم.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
حالا که تیم ملی بدون دردسر به نتایج چشمگیری رسیده همه از جمله برانکو به دنبال تخریب کیروش هستند تا شاید جای ایشان را بگیرند.اما این کت فعلا" برای همه گشاده و برازنده کیروش عزیز هست.
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر