بازدید 2792

آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین خبر داد.
کد خبر: ۶۴۷۲۶۱
تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۵ 10 December 2016
رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور با تشریح آخرین وضعیت راه‌های مواصلاتی کشور از ترافیک نیمه سنگین در باند جنوبی آزاد راه کرج-قزوین خبر داد.

به گزارش مهر، سرهنگ نادر رحمانی گفت: طبق آخرین گزارش‌های دریافتی از مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور، هم‌ اکنون در باند جنوبی آزادراه کرج – قزوین از پل استاندارد تا پل فردیس و باند جنوبی آزادراه کرج – تهران از محدوده پل فردیس تا پل کلاک و گرمدره ترافیک نیمه سنگین و در سایر جاده‌ها و معابر کشور وضعیت ترافیکی عادی و روان گزارش شده است. وی افزود: بر همین اساس در استان اردبیل محور خلخال – اسالم، کولاک و یخ زدگی گزارش شده است و تردد در این محور با زنجیر چرخ امکان پذیر است و در سایر راه‌ها و محورهای مواصلاتی کشور وضعیت جوی آرام گزارش شده است. سرهنگ رحمانی افزود: محور فیروزکوه در محدوده هنرستان کشاورزی از کیلومتر ۱۳ تا ۱۹ از روز شنبه تا سه‌شنبه از ساعت ۷ تا ۱۷ و چهارشنبه از ساعت ۷ تا ۱۲ به دلیل عملیات روکش آسفالت، تردد خودروها همراه با ترافیک انجام می‌شود.

رئیس پلیس مرکز کنترل ترافیک راه‌های کشور گفت: کمربندی دهلران، محور فرعی اولنگ - شاهرود و شمشک – دیزین، پونل_خلخال، خرم‌آباد – پل زال، ایذه – اندیکا، سروآباد-پاوه تا اطلاع ثانوی مسدود است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی