بازدید 4233

بررسی ادعای مداخله روسیه در انتخابات آمریکا

باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور بررسی کامل ادعاها درباره تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا را صادر کرد.
کد خبر: ۶۴۷۱۳۷
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۲:۵۷ 09 December 2016
اراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور بررسی کامل ادعاها درباره تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا را صادر کرد.

به گزارش فارس، باراک اوباما، رئیس‌جمهوری آمریکا دستور بررسی کامل ادعاها درباره تلاش روسیه برای مداخله در انتخابات ریاست‌جمهوری سال 2016 آمریکا را صادر کرد.

در ادامه ادعاهای آمریکاییها درباره حملات سایبری روسیه و مداخله آن در انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، باراک اوباما امروز دستوری در این زمینه صادر کرده است.

به گزارش سی ان ان، مشاور امنیت داخلی و مقابله با تروریسم آمریکا از دستور اوباما برای بررسی ادعای مداخله روسیه در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و حملات سایبری به آن را داده است.

«لیسا موناکو» گفت: «رئیس جمهور(باراک اوباما) به جامعه اطلاعاتی دستور داده است که بررسی کاملی درباره آنچه در فرایند انتخابات 2016 رخ داد، انجام دهد

به گفته این مقام آمریکایی، قرار است این بازنگری تا پیش از مراسم اول بهمن(20 ژانویه) تحلیف ریاست جمهوری دونالد ترامپ انجام شود.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل