بازدید 9739

اسارت 4 سرکرده مهم جبهه‌النصره در حلب

نیروهای ارتش سوریه و محور مقاومت توانستند 4 سرکرده مهم گروهک جبهه النصره را که قصد داشتند در بین افراد غیر نظامی از منطقه محاصره شده فرار کنند، به اسارت بگیرند.
کد خبر: ۶۴۷۱۳۵
تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۳۹۵ - ۲۱:۴۷ 09 December 2016
نیروهای ارتش سوریه و محور مقاومت توانستند 4 سرکرده مهم گروهک جبهه النصره را که قصد داشتند در بین افراد غیر نظامی از منطقه محاصره شده فرار کنند، به اسارت بگیرند.

به گزارش فارس، ارتش سوریه و نیروهای محور مقاومت در ادامه پیشروی خود در مناطق شرق شهر حلب، توانستند تنی چند از سرکرده‌های بارز گروهک تروریستی «جبهه النصره» را به اسارت بگیرند.

یک منبع میدانی در گفت‌وگو با بین‌الملل فارس، از نجات جان صدها تن از شهروندان خبر داد و گفت: با کمک نیروهای مقاومت صدها خانواده از اسارت تروریست‌ها آزاد شدند و به محله‌های امن منتقل شدند.

وی افزود: همزمان با انتقال خانواده‌ها به مناطق امن شرق شهر حلب، 4 تن از سرکرده‌های میدانی جبهه النصره شناسایی و در عملیاتی ضربتی دستگیر شدند.

این منبع میدانی گفت: این سرکرده‌های گروه تروریستی جبهه النصره تلاش داشتند خود را در میان مردم پنهان کنند و در نهایت از منطقه درگیری متواری شوند که با هوشیاری نیروهای مقاومت دستگیر شدند.

همزمان نیروهای سوری و مقاومت عملیاتی را در محور «زبدیه» و «بستان القصر» با پشتیبانی توپخانه آغاز کردند و موفق به پیشروی در محله‌های مذکور شدند.

تروریست‌های برای فشار به نیروها اقدام به شلیک ده‌ها خمپاره به سمت محله «الحمدانیه» کردند که در اثر آن تعداد زیادی مجتمع مسکونی تخریب گردید و تعدادی شهید و زخمی شدند.

به گزارش گروه بینالملل خبرگزاری فارس، نیروهای سوری و رزمندگان مقاومت در ادامه پاکسازی محلات جنوبی در شرق شهر حلب توانستند با عقب راندن عناصر تروریستی بخش های وسیعی از محله راهبردی «شیح السعید» را آزاد کنند.

در این عملیات نیروهای سوری با کمک نیروهای «فدائیان قدس» فلسطین و «النجباء» عراق موفق شدند حدود ۶۵ درصد از این محله را پاکسازی کنند.
تروریست‌ها محله‌ی «حلب الجدیده» را نیز با چند خمپاره مورد هدف قرار دادند که در اثر ان تعدادی از اهالی شهید و زخمی شده‌اند.
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر