بازدید 10778
۲

توهین مشاور امنیت ملی ترامپ به پیامبر و قرآن

کد خبر: ۶۴۶۷۹۵
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۲ 08 December 2016
«مایکل فلین» مشاور امنیت ملی دولت آینده آمریکا در اظهاراتی که ویدئوی آن به تازگی منتشر شده، اظهارات توهین‌آمیزی را علیه پیامبر اسلام (ص) و قرآن کریم مطرح کرده است.

به گزارش العالم. «مایکل فلین» ژنرال بازنشسته که از سوی «دونالد ترامپ» رئیس جمهور منتخب آمریکا برای تصدی سمت مشاور امنیت ملی در نظر گرفته شده، دارای عقاید ضد اسلامی شدیدی است به حدی که پیامبر خاتم حضرت محمد (ص) و کتاب آسمانی قرآن را مانعی برای مدرن شدن خاورمیانه و بشریت می‌داند. ژنرال فلین پیشتر با بیان اینکه «هراس از مسلمانان، عقلانی است» و دین مبین اسلام را یک «سرطان» توصیف کرده بود.

به نوشته وبگاه خبری تحلیلی «لوب‌لاگ» در ویدئویی تازه منتشر شده از فلین، صحبت‌هایی از او ضبط شده که بدین شرح است: «هزار سال قبل، جهان عرب می‌توانست تمام جوایز نوبل را برنده شود، سپس این مرد، محمد، وارد عرصه شد. صادقانه بگویم، ما با متنی (قرآن) باستانی سر و کار داریم که (امروزه) کمک کننده نیست و جامعه‌ای که بر اساس آن متن زندگی می‌کنند. این جامعه (مسلمانان) نمی‌تواند به مدرنیته دست یابد و (جامعه‌ای) مدرن شود.»

وی اغلب خواستار تغییرات و تحریف اسلام شده و از «عبدالفتاح السیسی» رئیس جمهور مصر به خاطر سرکوب جنبش «اخوان المسلمین» تقدیر کرد. او در ادعاهایش صراحتا چهره شاخص اسلام و آموزه‌های آن را مانعی برای پیشرفت در خاورمیانه می‌داند.

گزینه مشاور امنیت ملی ترامپ قوانین و احکام اسلامی (شریعت) را خطری برای قوانین آمریکایی دانسته و می‌گوید: «آن‌ها (مسلمانان) می‌خواهند سیستم جهانی را برمبنای دیدگاه شریعت که مانع آزادی عقیده، انتخاب و دیگر آزادی‌هاست، تحمیل کنند... شریعت یک قانون خشن است که در اعتقادات وحشیانه دفن شده است.»

روز گذشته ۵۳ گروه حقوقی طی نامه‌ای از ترامپ خواستند فلین را به عنوان مشاور امنیت ملی منصوب نکند زیرا او «جاه طلب» بوده و تعیین او به این سمت، به جایگاه آمریکا در جهان آسیب خواهد زد.

این ژنرال بازنشسته در کتابش تحت عنوان «زمین نبرد: چگونه می‌توانیم جنگ جهانی علیه اسلام افراطی و متحدانش را پیروز شویم» اظهارات ضد ایرانی نیز داشته و ادعا می‌کند: «شاهد ائتلاف فعالی هستیم که از کره‌شمالی و چین به روسیه، ایران، سوریه، کوبا، بولیوی، ونزوئلا و نیکاراگوئه کشیده است.»
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۲
این حرفها یعنی اماده شدن برای جنگ جهانی سوم
میمون خودتون بزرگترین سرطان از بدو تولد بشر هستین... لعنت بر اشغالی مثل تو دلقک
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هفدهم رمضان