بازدید 15959
۱

مشتریان ساندرو فعلا منتظر باشند

کد خبر: ۶۴۲۸۶۷
تاریخ انتشار: ۰۲ آذر ۱۳۹۵ - ۲۰:۲۷ 22 November 2016
پارس خودرو سال گذشته از شاهکار نسل قدیم خود به نام رنو ساندرو رونمایی کرد و پس از آن نیز با اختلاف  نظر ها وچالش های قیمتی فراوان با رنو پارس ، پیش فروش آن را آغاز کرد .

به گزارش تیترشهر: این خودرو در دو مدل دستی با قیمت 42 میلیون و نهصد هزار تومان و اتوماتیک با قیمت 48 میلیون و نهصد هزار تومان عرضه شد که البته علی رغم طراحی قدیمی آن ، به دلیل فقدان خودروی با کیفیت در این بازده قیمتی با استقبال خوب ایرانیان مواجه شد تا جاییکه مدیران پارس خودرو و سایپا با ذوق زدگی کامل،از فروش بسیار بالای این خودرو در کمتر از یک ساعت خبر می دادند.
 
مشتریان ساندرو فعلا منتظر باشند

مدیر عامل پارس خودرو شهریور امسال درگفتگو با رسانه ها گفته بود: هم اکنون روزانه در پارس خودرو، 350 دستگاه خودرو از نوع "رنو ساندرو" تولید می شود که تا 3 ماه آینده به روزانه 700 دستگاه در خودرو افزایش می آید.
حال با گذشت چندین ماه از ثبت نام این خودرو ، هنوز هم تعدادی از مشتریان نتوانستند خودروی خود را سر موعد از پارس خودرو تحویل بگیرند.
یکی از این مشتریان با اشاره به خلف وعده پارس خودرو برای تحویل ساندروگفت : من این خودرو را با موعد شهریور ماه ثبت نام کردم ولی تا این لحظه دعوتنامه تکمیل وجه و یاتحویل خودرو به دستم نرسیده است.

وی گفت : تا امروز پیگیری های مکرر ما برای تعیین تکلیف خودروی ثبت نامی نتیجه ای نداشته است .

با نگاهی به اختلاف قیمت بازار وکارخانه وآگهی های فروش این خودرو در سایت ها و روزنامه ها و یک حساب سرانگشتی در میان تعداد یکصد آگهی در یک وب سایت فروش خودرو می توان دریافت که بخش بسیار زیادی از این خودرو ها در اختیار نمایشگاه داران و نمایندگی های فروش هستند.

سایپا :دعوتنامه هاي خودرو ساندرو تا پايان مهرارسال شده است
در همین حال معاون بازاریابی و فروش داخلی گروه خودروسازی سایپا گفت : مشتريان گروه سايپا ، خودرو خود را مطابق با زمان تعيين شده دريافت خواهند كرد.
رضا تقی زاده ماکویی در پاسخ به گزارش های مردمی درباره عدم تحويل به موقع خودروهاي ثبت نام شده ( ساندرو) گفت: گروه سايپا تا آخر مهرماه سال جاري تمامي دعوتنامه ها را براي مشترياني كه  زمان تحويل خودرويشان در مهر ماه بوده ارسال كرده است و مراحل تحويل خودرو در جريان است.

تقي زاده افزود: دعوت نامه براي متقاضيان آبان ماه نيز در حال ارسال مي باشد و گروه سايپا علي رغم محدوديت هايي كه در توليد خودرو ساندرو از نظر تامين قطعه دارد، با اينحال تلاش مي كند كه در زمان تعيين شده تمامي تعهد هاي خود را نسبت به تحويل به موقع اين خودرو انجام دهد.

وي افزود: متاسفانه واسطه ها و دلال هايي هميشه هستند كه علاقه دارند از فرصت هاي بوجودآمده جيب خود را پر كنند.

تقي زاده در خصوص كنترل بازار و جلوگيري از واسطه گري هاي برخي افراد و شركت ها افزود: گروه سايپا در چندين مرحله اقدام به پيش فروش اينترنتي خودرو هاي مورد علاقه مشتريان با لحاظ هر كد ملي مختص يك خودروي ثبت نامي كرد ه است تا فشار رواني از بازار برداشته شود و مشتريان محترم گروه سايپا مطمئن باشند كه اين گروه خودروساز تمام تلاش خود را جهت تحويل به موقع خودروهاي ثبت نامي انجام خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۱۰
انتشار یافته: ۱
مجید جان ! " بازده زمانی " نه " بازه زمانی "
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل