بازدید 9795
۱
بازتاب

سردار آزمون بالاخره علت ترک روبین کازان را گفت!

اگر حقیقت را می گفتند شاید می‌توانستم تصمیمم را عوض کنم اما متاسفانه اینطور نبود؛ یک روز می‌گفتند قراردادی که با مدیر عامل روبین کازان بستی الان دست ما نیست و پرونده را نداریم.
کد خبر: ۶۴۱۸۸۵
تاریخ انتشار: ۲۹ آبان ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۴ 19 November 2016
مهاجم ایرانی تیم روستوف که این روزها بر سر انتقالش و همچنین اسناد ارایه شده برای جابجایی در لیگ روسیه ، درگیری شدیدی بین دو باشگاه و فدراسیون فوتبال روسیه رخ داده و فیفا هم در این زمینه ورود کرده است، لب سخن گشود.

 به گزارش تابناک ورزشی، سردار آزمون که دیشب در لیگ روسیه مقابل باشگاه سابقش به میدان رفت از سوی تماشاگران میزبان که پلاکارد بدست داشتند، به دروغگو بودن متهم شد.

سردار در این باره صحبت های جالبی کرده که می خوانید:

روز اول که به روبین کازان رفتم آنها با من جلسه گذاشتند و می‌دانستند در قراردادم ذکر شده می‌توانم به صورت قانونی پس از یک هفته حضور در اردو جدا شوم؛ بخاطر همین آنها جلسات متعددی با من می‌گذاشتند تا در روبین کازان بمانم و حتی به مترجمم گفتند 100 هزار یورو به تو می‌دهیم که سردار را قانع کنی تا در روبین کازان بماند.

 من همان جا به آنها گفتم من باید نان حلال به خانه ببرم و یک مسلمان واقعی اصلا این کارها را نمی‌کند که بخواهد این مسائل را دور بزند و برای تیمی بازی کند که دلش در آنجا نیست.

 این حرف را رُک به مدیرعامل باشگاه روبین کازان گفتم که موجب شده این شایعات را در مورد من بنویسند و پشت سرم انقدر حرف بزنند؛ واقعا در روبین کازان به من دروغ می‌گفتند.

 اگر حقیقت را می گفتند شاید می‌توانستم تصمیمم را عوض کنم اما متاسفانه اینطور نبود؛ یک روز می‌گفتند قراردادی که با مدیر عامل روبین کازان بستی الان دست ما نیست و پرونده را نداریم.

 واقعا نمی‌توانستم به آن تیم کمک کنم چون دلم با آنها نبود؛ من باید نان حلال به خانه ببرم؛ آنها هم ادعا می‌کردند مسلمان هستیم ولی در یک روز، هزار دروغ می‌گفتند.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
خوب اونا هم تازه شده اند فوتبال ايران
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل