بازدید 77284

پزشکی قلابی که سه سال با جان مردم در "شهر اولین ها" بازی کرد!

اکنون فرصت عذرخواهی و یا بهانه تراشی در مورد خطای رخ داده نیست. لازم است مسئولان ارشد وزارت بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی با پیگیری این موضوع و برخورد با افراد خاطی موثر، همینطور مروری بر عملکرد سایر بیمارستان ها داشته باشند تا در آینده موارد مشابه به این موضوع که البته تنها دلیلش پزشک قلابی نیست، رخ ندهد.
کد خبر: ۶۴۱۷۹۱
تاریخ انتشار: ۲۸ آبان ۱۳۹۵ - ۱۸:۲۰ 18 November 2016

در بیمارستان 22بهمن مسجدسلیمان از سال 93 تا کنون پزشکی با نام «علیرضا دیدار» در حال فعالیت، معاینه و درمان بیماران بوده است؛ پزشکی که همواره تعداد زیادی از مراجعان از کیفیت کارش شاکی بودند ولی کسی به شکایت های آنها رسیدگی نمی کند تا هویت واقعی این پزشک برای مدت 2 سال پنهان بماند و او آزادانه به شغل پزشکی خود ادامه دهد.

به گزارش «تابناک» با این حال وقوع یک فقره مرگ مشکوک در بیمارستان 22 بهمن مسجد سلیمان زمینه ساز این موضوع می شود که مأموران پلیس آگاهی استان خوزستان به این مرگ مشکوک شوند و در نهایت بررسی های آنها اثبات می کند، دلیل مرگ رخ داده نه بیماری بلکه معالجه و درمان اشتباه پزشک بیمارستان بوده است.

بررسی های بیشتر بر روی پزشک مذکور برای مأموران پلیس آگاهی این مهم را به اثبات می رساند که این فرد نه تنها پزشک نیست بلکه یک دانش آموخته مقطع فوق دیپلم با نام «ناصر نصیری» است که در کنار «دکتر علیرضا دیدار» به عنوان پرستار همکاری کرده است و پس از فوت او به دلیل شباهتی که به هم داشتند با مدارک و عنوان پزشک فوت شده چه در بیمارستان و چه در مطب خصوصی مشغول به فعالیت شده است.

در این باره سرهنگ کارآگاه "علی حسینی" گفت: با وقوع یک فقره فوت مشکوک در بیمارستان 22 بهمن، مأمورین پلیس آگاهی با تشکیل تیم ویژه ایی از کارآگاهان زبده نسبت به بررسی موضوع پرداخته و طی تحقیق صورت گرفته مشخص شد متوفی چند روز قبل ازفوت جهت درمان به بیمارستان انتقال داده شده و مورد معالجه قرار گرفته است.

وی افزود: مأمورین اعزامی با انجام تحقیقات کامل و فنی از کارکنان بیمارستان مذکور، پس از هماهنگی قضایی نسبت به احضار پزشک معالج متوفی به عنوان مطلع و انجام تحقیقات کارشناسانه در خصوص وی اقدام کردند تا اینکه با شگردهای خاص متوجه عدم انطباق هویت اصلی پزشک با مدارک وی شدند و با ادامه تحقیقات معلوم شد هویت این پزشک جعلی است. هویت اعلامی این فرد نیز پزشک بوده است اما چند سال قبل فوت شده و این فرد جاعل از مدارک وی سوء استفاده و آزادانه به طبابت پرداخته است.

فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستورات قضائی خاطر نشان ساخت:شایسته است کلیه ادارات دولتی نسبت به احراز هویت کارکنان جدیدالورود اقدام وشهروندان عزیز هر نوع موارد مشکوک را با پلیس 110درمیان بگذارند.

نکته ای که اینجا به آن باید اشاره کرد اینکه این اولین پزشک قلابی کشور نیست که به دست قانون سپرده می شود تا به مجازات اعمال خود برسد، اما بررسی های انجام شده نشان می دهد پزشکان قلابی معمولاً در مطب خصوصی و فضاهای غیر دولتی اقدام به درمان بیمار می کنند اما پزشک قلابی مورد اشاره در یک فضای دولتی و بیمارستان رسمی فعالیت کرده است و از این حیث موضوع منحصر بفرد است.

بر اساس آنچه آمد چند سئوال مهم در ذهن تکرار می شود که نیاز به پاسخ دارد. نخست اینکه چرا نظام رسیدگی به فوتی های رخ داده در بیمارستان های کشور آنقدر ناکارآمد است که برای کشف آنچه در پس یک فوت رخ داده وجود دارد، نیاز است تا پلیس آگاهی ورود کند و در مقابل دستگاه هایی مثل مدیریت بیمارستان، دانشگاه علوم پزشکی و سازمان نظام پزشکی در برابر آن بی تفاوت و بی اطلاع باشند.

دیگر اینکه اگر فردی با تحصیلات فوق دیپلم و بدون اینکه سر رشته از دانش پزشکی داشته باشد تنها با یک جعل هویت ساده قادر خواهد بود در عالی ترین سطح درمان کشور ورود کند و به درمان شهروندان بپردازد و کسی نیز از این موضوع با خبر نشود، آیا نمی توان نگران بود که در سایر ساختار پزشکی کشور و دیگر بیمارستان ها نیز موارد مشابهی وجود داشته باشد؟

موضوع مهم دیگری که قابل طرح و بررسی است این است که بر اساس اطلاعات به دست آمده پزشک قلابی مذکور در بازه زمانی گذشته بارها به دلیل معالجات اشتباه مورد شکایت شهروندان قرار گرفته است اما نهادهای مسئول در این زمینه با کوتاهی از وظیفه خود در رسیدگی به شکایات شرایط را برای ادامه فعالیت این فرد فراهم کرده اند. چرا اگر همان اولین شکایت رسیده به بیمارستان مورد رسیدگی دقیق و کارشناسی قرار می گرفت، بدون شک هویت این فرد خیلی زودتر مشخص می شد و چه بسا جان فردی که در پس درمان خطای او گرفته شد، گرفته نمی شد.

دیگر اینکه مسئولین و به ویژه شبکه بهداشت و درمان شهرستان مسجدسلیمان و لالی چه پاسخی در مورد این خطا دارند؟ آیا شهری مانند مسجدسلیمان که به شهر اولین ها مشهور است و زمانی مدرنترین امکانات را در کشور به خود اختصاص می داد، اکنون باید به وضعیتی گرفتار شود که شهروندانش قربانی سهل انگاری و بی تدبیری مسئولان شوند؟

اکنون فرصت عذرخواهی و یا بهانه تراشی در مورد جرم رخ داده نیست. بر مسئولان ارشد وزارت بهداشت و سایر دستگاه های نظارتی فرض است که با پیگیری این موضوع و برخورد با افراد خاطی، همینطور مروری بر عملکرد سایر بیمارستان ها داشته باشند تا در آینده موارد مشابه به این موضوع که البته تنها دلیلش پزشک قلابی نیست، رخ ندهد.

تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۳۰
در انتظار بررسی: ۱۸۱
انتشار یافته: ۳۲۰
خدا وکیلی اوضاع مملکتمان برای سوژه خوبی برای فیلم و سریال است. هم گریه داره هم خنده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
مسجد سلیمان شهر اولین هاس چون اولین بار تابناک دست به این جعل زده و در ضمن سلیمان هم اولین بار در اونجا مسجد زده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
تبریز را تمام سفرنامه نویسان از زمان مارکوپولو و قبل وبعد از آن تعریف کرده اند اما مسجد سلیمان از زمان پیدایش نفت و اومدن انگلیسی هامطرح شده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۵۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تا آنجایی که من میــــــــــــــــــدانم، شهر اولین ها شهرتبریــــــــــــــــــــز هستش.بزرگوار
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تبریزی آق و قرا کل پیشینه تاریخیت برمیگرده به حمله مغول کلش . مسجد سلیمان ایذه لالی مرکز تمدن ایلیمایی بوده و یعنی از ۸۰۰۰ سال قبل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
جان و مال مردم فدای طرح تحول نظام سلامت
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ردیف عنوان توضیحات
۱ اولین چاه نفت ایران و خاورمیانه در تاریخ ۵ خرداد ۱۲۸۷ در مسجدسلیمان به نفت رسید.
۲ اولین کارخانه گوگرد سازی در ایران و خاورمیانه درسال ۱۲۹۱ در منطقه بی بیان این شهر احداث شد و هم اکنون به عنوان موزه نفت توسط شرکت بهره‌برداری نفت و گاز مسجدسلیمان نگهداری می‌شود.
۳ اولین تصفیه خانه آب کشور در سال ۱۲۹۷ در منطقه تل بزان احداث شد که آب شرب مورد نیاز منازل کارکنان انگلیسی و خانواده‌شان را تأمین می‌کرد.
۴ اولین کارخانه تولید برق در ایران و خاورمیانه در منطقه تمبی و در جوار سدی تفریحی بر روی رودخانه‌ای با این نام احداث شد و کار برق رسانی به تأسیسات نفتی را انجام می‌داد.
۵ اولین راه آهن در ایران به طول ۵۵ کیلومتر از مسیر درب‌خزینه در راه اهواز تا مسجدسلیمان جهت تسهیل نمودن امر جابجایی وسایل حفاری و دیگ بخار احداث شد.
۶ اولین فرودگاه در ایران پس از انتشار خبر کشف نفت در این شهر یک تیم ارشد تحقیقاتی جهت انجام کارهای نقشه‌برداری و تحقیقاتی خود به وسیله هواپیما عازم این شهر شدند تا بدینوسیله مقدمات اولین فرود هواپیما در این شهر و ساخت اولین فرودگاه آغاز شود. این فرودگاه هم اکنون با نام فرودگاه شهید آسیایی در خدمت هواپیمایی نیروی زمینی ارتش (هوانیروز) می‌باشد.
۷ اولین و مجهزترین بیمارستان کشور
۸ اولین و مجهزترین آزمایشگاه طبی در کشور
۹ اولین کارخانه شیر پاستوریزه در کشور
۱۰ اولین واحد نوشابه سازی در کشور
۱۱ اولین کلوب تفریحی با نام باشگاه مرکزی که در سال ۱۲۹۸ در این شهر ایجاد شد و شامل امکاناتی از قبیل: سینما، استخرهای شنا، بولینگ، زمینهای تنیس، میزهای بیلیارد و پینگ پنگ و سالن فوتبال و مهمانسرا می‌باشد و هم اکنون پس از گذشت نزدیک به یک قرن به فعالیت خود ادامه می‌دهد.
۱۲ اولین پیست و تیم دوچرخه سواری
۱۳ اولین باشگاه گلف بانوان
۱۴ اولین باشگاه گلف در منطقه گلف بین محلات کلگه و بی بیان قراردارد و هم اکنون جزو مجهزترین باشگاه‌های گلف ایران می‌باشد. همچنین محل استراحت بازیکنان تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان در مهمانسرای این باشگاه می‌باشد.
۱۵ اولین استخر شنا در ایران در محل باشگاه مرکزی قراردارد و اولین استخر مدرن ایران به شمار می‌آید که قهرمانان زیادی را به ایران و آسیا معرفی کرده است.
۱۶ اولین باشگاه‌های ورزشی از جمله باشگاه والیبال، پینگ پنگ؛ گلف، شنا، فوتبال، راگبی.
۱۷ اولین باشگاه سوارکاری در کشور
۱۸ اولین باشگاه اسکواش در کشور
۱۹ اولین پالایشگاه نفت در ایران و خاورمیانه در کنار کارخانه گوگردسازی بی بیان احداث شد و محل تصفیه نفت خام در خاورمیانه بود.
۲۰ اولین واحد بهره‌برداری نفت در ایران و خاورمیانه بنام شرکت نفت ایران و انگلیس که کار بهره‌برداری نفت را انجام می‌داد.
۲۱ اولین کارخانه گچ در کشور
۲۲ اولین زمین فوتبال رسمی در ایران و خاورمیانه زمین فوتبال میدان که هم اکنون با عنوان ورزشگاه شهید بهنام محمدی در اختیار تیم فوتبال نفت مسجدسلیمان می‌باشد.
۲۳ اولین و مجهزترین بیمارستان کشور
۲۴ اولین و بلندترین پل فلزی ایران و خاورمیانه بیش از صد سال پیش بر روی رودخانه تمبی احداث شد.
۲۵ اولین فرستنده خصوصی در ایران و خاورمیانه با نام رادیو نفتون.
۲۶ اولین تله کابین در کشور و خاورمیانه
۲۷ اولین شهر صنعتی در ایران
۲۸ اولین موزه زمین‌شناسی
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
مسجدسلیمان را در دوره تمدن ایلام آساک می‌نامیدند که بخشی از منطقه سیماش عیلام تلقی می‌شد؛ ولی پس از حمله آریایی‌ها و شکست عیلامیان نام آن به «پارسوماش» تغییر پیدا کرد.[۳] در فاصله اواسط سدهٔ ۹ تا اوایل سدهٔ ۷ پیش از میلاد قومی آریایی به نام ‍ «پارسوا» از دامنه‌های شمال غربی زاگرس و کوه‌های بختیاری به جلگه خوزستان فرود آمدند و مسجدسلیمان کنونی از جمله مناطقی بود که در آن سکنی گزیدند. این قوم نیمه بدوی که متکی بر معیشت شبانی و به ویژه تربیت اسب بودند، بعد از آشنایی با کشاورزی و ترک کوچ‌نشینی، در نواحی کوهپایه‌ای جلگه، شهر تازه‌ای بنا نهادند و آنرا به یاد سرزمین گذشته خود که «پارسوا» نام داشت، «پارسوماش» خواندند.[نیازمند منبع]در شمال شرقی مسجدسلیمان برروی تپه‌ای باستانی بنام سرمسجد آتشکده‌ای مربوط به آن دوران وجود دارد که پروفسور گیرشمن باستان‌شناس فرانسوی این آتشکده را مربوط به دوران پارس‌ها می‌داند و آنرا زادگاه چیش پش اول هخامنشی جد کوروش بزرگ می‌داند. مسجدسلیمان را در قدیم سرمسجد می‌نامیدند و علت آن وجود این آتشکدهٔ باستانی بود. در زمان حمله اعراب تازی‌ها می‌خواستند که آنرا از بین ببرند اما ایرانیان به دروغ به آنها گفتند که این معبد ساخت سلیمان نبی می‌باشد و چون سلیمان بسیار مورد احترام اعراب بود آنها از این عمل سر باز زدند. در سال ۱۳۰۳ هجری شمسی هنگام بازدید رضاخان از سرمسجد وقتی که او این ماجرا را شنید دستور به تغییرنام سرمسجد به مسجدسلیمان داد و بدین ترتیب در سال ۱۳۰۵ و به تصویب مجلس شورای ملی نام مسجدسلیمان را بر این شهر نهادند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
این پزشک قتل عمد کرده دیگه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
من یه شمالیم
اصلا نمی دونم مسجد سلیمان واسه کدوم استانه اما شنیدم شهر اولین ها تبریز
شهراولین ها تبریزه!
پاسخ ها
واقع بین
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
شما سعی کن در جای مناسب تعصب قومیتی تون رو بروز بدین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
هم اول برا شما هم آخر ما که خیری از هیچی ندیدیم. نفت رو بردن تبریز رو ساختن آب رو بردن اصفهان خاک رو هم بر سرمون از عراق میاد. همش برا خودتون
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
تو چی اوله
تو جمعیت یا درآمد یا دانشگاه یا یاسابقه تاریخی یا صنعت با فناوری نانو یا هسته ای یا گردشگری یا وسعت یا تولید علم
آخه هموطن تعصبات بیجا نداشته باشید هر شهری دریک یا چند مورد میتونه اول باشه مثل اصفهان و شیراز و یزد و ...تهران و
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
خیلی ناراحت نشو دوست عزیز اینجا ایرانه قریش هم همون کوروشه!!خخخع
مهرناز
| Canada |
۰۵:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
الان بحث اصلی این بود آیا؟!!. یعنی واقعا به عنوان هم شهریت متاسفم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
از این متن الان به این گیر دادی کی اولینه واقعا متاسفم
شما همیشه اول :)
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شهر اولین ها یک لفظ که به مسجدسلیمان داده شده به این دلیل که خیلی از امکانات اولیه شهر نشینی مدرن در این شهر به مورد استفاده شد. ولی در ارتباط با تاریخ مسجدسلیمان یا پارسوماش یا انشان میتونید بیشتر مطالعه کنید و نظر بدید.. تبریز با تمام احترامی که به عنوان یک شهر از کشورمون براش قایلم مربوط به دوران معاصر ایرانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
من خودم اذري ام ! ولي چه ربطي به بحث ما داره !! اخه چقدر تعصب بيجا !! بحث اصلي جان هموطنان رو ول كردين چسبيديد به اولين ها !!!اگه شهري باشه به اهاليش كاپ طلا ميدن ؟؟ !!!! !!
شهر اولین ها!!!؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
بله مسجد سلیمان تو خیلی از زمینه ها شهر اولین ها بود، بخاطر نفت بوده که اولین منابع تو این شهر کشف شدن یه سری امکانات هم با خودشون بردن ولی الان فقط بدبختی و محرومیت براشون مونده
ایرانی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خداییش اصل موضوع رو ول کردین گیر دادین به اولین ها، با این اوضاعی که داره پیش میره هممون تو کلاهبردای و دزدی و کلک اولیم از ایران همین مونده.
وقتی جرات نداری از یک پزشک ناکارآمد شکایت کنی و حرفت به جایی نمیرسه و حمایت های کورکورانه از این به اصطلاح قشر محترم. همین میشه که یه کلاهبردار جاعل خودشو جای پزشک جا میزنه و با جون ملت بازی میکنه.
حالا بازم مقاومت کنین که مبادا به پزشکان محترم بربخوره
ماشالا به حواس جمع !!!
ینی سه سال گذشته و....هیهات
به به به به
پاسخ ها
برنامه
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
چند وقت پیش یک کارگر که با دستگاه فرز مچ دستش رو به شدت مجروح کرده بود بردم بیمارستان امام حسین تهران حدود 8 تا 10 تا دکتر بالا سرش اومدن و همه نگاه میکردن و هیچ کدوم جرات و دانش دست زدن به مجروح رو نداشتن، مجروح از شدت ضعف از حال رفت و این 10 تا دکتر فقط تماشا میکردن، عصبانی شدم گفتم چرا کاری نمیکنید؟ جوابشون این بود: شما آرامش خودتون رو حفظ کنید. گفتم من هم دارم نگاه میکنم شما هم دارید نگاه میکنید پس فرق من با شماها چیه؟ یاد کارتون پت و مت. لولک و بولک افتاده بودم. فقط دعا کنیم کارمون به دکتر ها گیر نیفته. افتضاح است افتضاح
یاد سریال ساختمان پزشکان افتادم!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
باید او سریال رو دوباره بدون سانسور و بدون ترس از مافیای پزشکی پخش کنند! هر روز قبل از اخبار ساعت 21 از شبکه یک!!!
به یاد کردان افتادم
خود دکترها و متخصصین کلی خطا دارند که کسی رسیدگی نمیکند.
چه برسد به قلابی ها
هر کس هم اعتراض کند متهم به مصرف مواد مخدر صنعتی میشود.
هر صنفی باید خود نگران آبروی خودش باشد و به حساب خودش برسد قبل از آنکه به حسابش رسیدگی شود.
حرمت امامزاده به متولی اش است.
آقا وزیر جاداره از آقای مهران مدیری بابت سریال طنز در حاشیه عذرخواهی کنید. یادتونه چقدر به این سریال خرده گرفتید اما الان شاهدیم این سریال مستند بود نه طنز .
تحریف تاریخ .....
شهر اولین ها تبریز ....نبود ..... ؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
حالا این مهم نیست. بلاخره هر شهری کلی چیز برای اولین بودن داره. اصل خبر را دق کن عزیز دل
مهدی از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما از آب گل آلود ماهی نگیر
اگه کمی درک داشتی اصل خبر رو ول نمی کردی بچسبی به حواشی
تابناک نترس ،بچاپ
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تبریز در چه زمینه ای شهر اولین هاست؟ لطفا با ذکر منبع جواب بدید.
تابناک از تو بعیده
شهر اولین ها کجاست؟ تبریز؟ یا مسجد سلیمان؟؟؟
پاسخ ها
مهدی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تو حرف نزن
اگه مسجد سلیمان نبود تو الان جزء ترکیه بودی البته شاید بدتم نیاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
یعنی از کل خبر فقط همینو را متوجه شدید... اصلا شما تبریزی ها اول... التماس تفکر
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
میدونی زادگاه کورش بزرگ کجاست؟ میدونی کورش در انشان یا مسجدسلیمان کنونی زاده شده بود؟ پس کمی مطالعه بعد نظر
من فکر میکردم این اتفاقات فقط در فیلمهای هندی رخ می دهد.
دو مورد جالب از این موضوع میشه فهمید:
1: اینکه چون کار پزشک اکثرا تجربی و بیشتر سعی و خطا هست و به شیوه اوستا شاگردی در بیمارستان آموزش داده میشه و علم جایگاهی نداره یه فوق دیپلم تونسته این همه مدت پزشک باشه و کسی هم شک نکنه
2: نظام پزشکی اونقدر لابی قدرتمندی داره و لایه ضخیمی از تقدس برای پزشکان درست کرده که عملا اجازه هیچ اعتراضی به مردم نمیده
و در نهایت منتظر توجیه های خنده دار و تکراری پزشکان هستیم. اگر روی توجیه داشته باشند. دریغ از یک عذرخواهی ساده. همش ماله کشی
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
خداییش دقیقا همین طوره.
یه روزگاری کلی دندانپزشک تجربی داشتیم و از این دریافتی های فضایی هم خبری نبود.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آقا یا خانم بی پارتی حرفت حقه
ان شاا.. یه روز پارتی پیدا کنی
آقا با جون ملت خواهشن بازی نکنید
اقتصاد و فرهنگ و سیاست و مدیریت جهانی و ... مال خودتون
تو نظام پزشکی روند کار به این صورته که چند نفر باید بمیرند تا مورد مشکوک بشه و به تحقیق و تفحص بپردازند وگرنه با شکایت چند بیمار به دلیل عدم معالجه کسی تره خرد نمیکنه
وای خدای من، چه مملکت درپیتی
فرقي نميكنه. مگه كسايي كه واقعا پزشك شدن كمتر آدم ميكشن؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آی گفتی!!! بقیه پزشکها هم دست کمی از این بابا ندارند هر چند مدرکهاشون واقعی است!!!
شهر اولین ها لقب شهر تبریز هست که کل دنیا و ایران اینو میدونن حالا شما خوش باشین با این طرز فکرای عقب افتادتون دیگه تاریخ و که نمیشه دست کاری کرد اساتید
پاسخ ها
ناشناس
| Netherlands |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
حالا شما ببخشید. تاریخ تحریف شده یه بار!!!!
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
با این طرز تفکرشما وامثال شما وضعیت مملکت بهتر از اینم نباید باشه.
کلی آدم کشته شدن تو تو فکر اینی که کدوم شهر اوله؟؟؟
بابا تو تیریز اول دنیا
محمد
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
همچین میگه تبریز هرکی ندونه فکرمیکنه درباره پاریس داره حرف میزنه عزیز دل تبزیزی میشه بگی چرا اسم تمام محله های تبریز موبه مو از روی تهران گذاشته شده؟؟؟؟ مگه شهر اولین هانیستید ؟؟؟ الهیه فرمانیه زعفرانیه !!! یعنی واقعا دیگه اسم دیگه نبود؟؟؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
تاریخ رو اونایی تحریف کردن که شهر اولین ها رو از مسجد سلیمان برداشتن گذاشتن رو تبریز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اقای محمد ما تو تبریز این محله هایی که گفتی رو نداریم الکی حرف نزن اسم همه ی محله ها خیابان ها و اماکن هم یا اسامی اصیل ترکن یا از اسامی دینی و اسامی شهدا استفاده شده معلومه شما پاتون رو به آذربایجان نذاشتین
مهدی از اهواز
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
سعی کردم جواب ابلهان رو ندم اما نتونستم
شما اولین شهری هستین که دارین به هر طریقی خودتونو از کشور جدا می کنین!!!
تابناک جرات چاپ داری؟؟
صادقپور
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
عزیز دل اسم محله ها فارسی میشه چون اجازه نداریم اسم ترکی بزاریم رو محله هامون
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اونموقع که تیریز بیمارستان به خودش ندیده بود اینجا مجهز ترین بیمارستان ایران رو داشت. 80 تا از اولین های ایران در مسجدسلیمان اتفاق افتاد. اولین راه آهن اولین استادیوم فوتبال آسیا اولین بیمارستان اولین ایستگاه برق اولین چاه نفت خاورمیانه اولین ایستگاه تصفیه آب و....
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آقای تبریزی فعلا منفی هاتو بشمار
از جمله شگرد های خاص برادران همیشه در صحنه انتظامی این بوده که شماره شناسنامه دکتر متوفی رو با شماره شناسنامه دکتر قلابی تطبیق دادند و دیدند مدارک جعلیه.
ماشاا... به این همه هوش و درایت
با سلام و احترام؛
این خبر چه ربطی به شهر اولین‌ها داشت. چرا به نحوی سعی در جذب مخاطب برای خواندن خبر دارید. می‌خواهید آمارتان بالا برود؟ در حوزه روزنامه‌نگاری اخلاق حرف اول را می‌زند.
وزارت بهداشت و نظام پزشکی مشغله های زیادی دارند که فرصت رسیدگی به این کارهای پیش پا افتاده را ازشون می گیره.
این دونهاد باید سعی کنند تا جای ممکن به بهانه های مختلف بودجه جذب کنند چون جیب پزشکان خیلی عمیقه.
این دونهاد باید سعی کنند با هر بهانه ای شده ظرفیت تخصص را کم نگه دارند تا دست زیاد نشه و بیزینسشون خراب نشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آموزش پزشکی باید به وزارت علوم برگرده. نمایندگان عزیزمان در مجلس اینکار را می کنند.
عجب،خدایا به دادمون برس
اینجا ایران است!!!!!!
مسجدسلیمان شهر اولین ها ??????????????
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اگه مطالعه داشتی این همه علامت سوال نمیذاشتی !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! این همه علامت تعجب از بی اطلاعی شما
تا اونجایی که ما میدونیم شهر اولین ها تبریز هست نه خوزستان !
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
باشه بابا تو اول
با این طرز فکرت واقعا هم اولینی
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
نکنه توی تبریز برای اولین بار نفت پیداشده؟
قیصر
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
راست میگی عزیزم اولین فرودگاه واولین راه آهن اولین بازی گلف و و و و همه مال تیریزه احتمال 100% یه بار یا بیشتر فرمت شدینه
مجتبی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
کاری به اول و آخر و اینا ندارم اما خوزستان شهر نیست و استانه. مثل استان آذربایجان شرقی و شهر تبریز
هنر خوار شد جادویی ارجمند
نهان راستی، آشکارا گزند
باز درمقایسه با پزشکهای واقعی باز صدرحمت به این
شهر اولین ها تبریزه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
رشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۰۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
ژابله
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
.شیرازه (شعرا).یزده (درمان نازایی). تهرانه (جمعیت و وسعت .گردش مالی .دانشگاه . بیمارستان.در آمد مالیاتی.تعداد شهداجانبازان
و......)اصفهانه (صنایع دستی و و...).اراکه
بابا دست برداریدی-حالا یکی یکموقعی یه تعارفی کرده شما باورتان شده
از یارو پرسیدند ماشینتوچندخریدی؟ گفت قابلی نداره مال خودته
طرف هم باورش شد گفت پس از ماشین من پیاده شو
بهروز
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
بابا ول کنین این اولی - آخری بازی رو!
مثل بچه دبستانیا دارین بحث میکنین. یارو دکتر قلابیه آدم کشته ، میفهمین؟
محسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
اصفهانه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
صبر کنید یکی یکی
به نظر من پزشکان شاغل در این بیمارستان نیز مقصرند که نتوانسته اند وضعیت علمی همکار خود را ارزیابی کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
شایدم بقیشونم مثل متهم فوق دیپلم بیشتر ندارن و خبر نداریم
لطفا از همکاران ایشون هم بازجویی شود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نه خیر عزیز جان سهمیه ای با درصد منفی کنکور زیاد داریم چیز عجیبی نیست. همه شان هم مسول قسمتی هستند.
اولینها برا تبریز هست
ديوونه خوونه !
آن پزشک مرحوم هیچ کس و کاری نداشته است تا بفهمند کسی دارد با نام او طبابت می کند. خبر عجیبی است!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
حالا یک داستنای سر هم کردن که قضیه لاپوشانی شود شما دیگر خیلی به جزئیاتش ورود نکن! احتمالا قضیه این است که یارو واقعا پزشک بوده ولی قضایای پشت پرده داشته و برای اینکه دامن پزشکی آلوده نشود گفته اند این بابا پزشک قلابی است!
بعد اقای وزیر شاکی بود از سریال مهران مدیری بیا این هم نمونه واقعی ان
بعد اقای وزیر شاکی بود از سریال مهران مدیری بیا این هم نمونه واقعی ان
کلا تبریزی ها اصل ماجرا رو ول کردند چسبیدند به اولی و دومی :))
پاسخ ها
یک بختیاری
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
بله درست میگن....چون کلا فقط خودشون مهم هستن..تواین اولین هستن..حتی نمیخوان درک کنند که چه بلایی سرما داره میاد...فکر اول و دومی هستن..
اصلا نه خوزستانی هست ..نه آبادانی...نه مسجد سلیمانی...
اولین چاه نفت هم مال خودتون...برید حال کنید
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
تقریبامثل خلیج فارس که از جعل بدتون میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خارج از بحث نفت خوزستان قدمت تاریخی بیشتری دارد اما دراین مورد لرها کتاب گینس رو هم پاره کردن از اول هم اولین ترن
نامرد
یک نکته عجیب دیگر این خبر اینکه کسی با فوق دیپلم برق پرستار و دستیار یک پزشک باشد!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
خیلی از زمینه های پزشکی بیشتر اپراتوری و استا شاگردی است یعنی یه آدم عادی هم چندین بار نگاه کنه یاد میگیره.
خدای من! مهمتر از این خب حاشیه های اون است. خبر به این مهمی انوقت مردم عزیز فقط وش زد میکنند که شهر اولین ها کجاست. واقعا چه اهمیتی داره؟!
هر شهری برای خوش تو کلی چیزها اول هست که میتونه این لقب را بگیره. حالا شما اصل خبر را رها کردی چسبیدی به شهر اولین ها!
آقای وزیر بهداشت تو را به وجدان بیدارت جواب قانع کننده ای بده . توجیه نکن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
ایشون فکر رو ذکرشون اینه که پزشگان خاص هستند و توهم نخبه بودن زیر مجموعه خودش را داره و حاضره تمام ایران را فدای پزشکان کنه.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ناشناس 21:14 نه تو نخبه ای! بپا ندزدنت!
نام تبريز رو چرا دزديدين؟شهر اولين ها فقط مختص تبريز است و بس.شما هم مثل كشورهاي عرب حاشيه خليج ايران با دزديدن هويت و تاريخ و تمدن ساير ملل نمي توانيد براي خود هويت و تاريخ و تمدن بسازيد.قدمت و تمدن شهر تبريز خيلي بيشتر از تهران و اصفهان و ساير شهرهاست.
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۱:۳۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
قربون شعورت برم که هموطناتو با عرب حاشیه خلیج مقایسه میکنی
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
آره شماراست میگی اصلا شاهنامه فردوسی و گلستان سعدی و دیوان حافظ ترکی بوده بعد به زبان پارسی ترجمه شده شما اولین ها هستید
ناشناس
| - |
۱۲:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
. خوب بابا شما تبریزیا کشتین همه رو با این اول بودنتون.اصلا حضرت آدم هم تو تبریز بوده خوبه
شهر اولین ها مسجدسلیمان است.این رو هر انسان اهل مطالعه و منصفی میدونه.اینهمه تمامیت خواهی از چی نشات میگیره؟امروز که به مدد همین تمامیت خواهی از مسجدسلیمان ویرانه ای ساخته شده و از تبریز یک شهر مدرن.به همین لقب اش هم رحم نمیکنید؟؟
مسجد سلیمان : شهر اولین ها (لیست اولین های مسجدسلیمان)

1-اولین كارخانه گوگرد سازی در كشور و خاورمیانه ، بی بیان

2-اولین تصفیه خانه آب در كشور ، گدار لندر

3-اولین كارخانه برق در كشور ، تمبی

4-اولین لوله كشی فاضلاب در كشور

5-اولین تصفیه خانه فاضلاب در كشور ، چیش شوئی جنب دبیرستان صنعتی / جنب اداره مركزی شركت نفت

6-اولین راه آهن در كشور ، از دره خزینه تا مركز شهر

7-اولین فرودگاه در كشور ، جنب پایگاه هوانیروز – یكمهه – تلبزان هزار مشكی

8-اولین باشگاه تفریحی در كشور ، باشگاه سواركاران نفتك

9-اولین سینما در كشور ، باشگاه مركزی

10-اولین باشگاه گلف در كشور ، بی بیان

11-اولین استخر در كشور ، باشگاه مركزی

12-اولین باشگاه سواركاری در كشور ، چشمه علی

13-اولین و مجهزترین بیمارستان كشور ، بیمارستان كلگه ( نفت )

14-اولین و مجهزترین آزمایشگاه طبی در كشور

15-اولین باشگاه تنیس در كشور ، باشگاه مركزی

16-اولین باشگاه فتوتبال در كشور ، استادیوم

17-اولین باشگاه پینگ پنگ در كشور

18-اولین باشگاه شنا در كشور

19-اولین باشگاه بسكتبال در كشور

20-اولین باشگاه والیبال در كشور

21-اولین باشگاه اسكواش در كشور ، سالن اتحادیه انجمنهای اسلامی نمره 40

22-اولین تصفیه خانه نفت در كشور ، بی بیان

23-اولین جاده های آسفالته در كشور

24-اولین تاسیسات و دستگاههای هواشناسی در كشورو خاورمیانه

25-اولین زمین گلف در كشور ، بی بیان

26-اولین زمین فوتبال رسمی در كشور و خاورمیانه

27-اولین باشگاه وزنه برداری در كشور

28-اولین كارخانه شیر پاستوریزه در كشور

29-اولین واحد نوشابه سازی در كشور

30-اولین واحد آتش نشانی در كشور ، مركز شهر

31-اولین پیست و تیم دوچرخه سواری در كشور

32-اولین كارخانه گچ در كشور بی بیان

33-اولین پرواز هلی كوپتر در كشور ، فرودگاه

34-اولین راهداری در كشور

35-اولین كارخانه ماسه در كشور و خاورمیانه

36-اولین و بلندترین پل فلزی در كشور و خاورمیانه

37-اولین تله كابین در كشور و خاورمیانه

38-اولین آموزشگاه پرستاری در كشور خاورمیانه : كلگه

39-اولین هنرستان صنعتی در كشور و خاورمیانه ، آموزشگاه جنب اداره ترابری

40-اولین كارخانه نان ماشینی در كشور و خاورمیانه

41-اولین كارخانه سنگ شكن در كشور و خاورمیانه

42-اولین كارخانه آسفالت در كشور و خاورمیانه

43-اولین باشگاه و سالن بولینگ در كشور

44-اولین شهر صنعتی در ایران و خاورمیانه

45-اولین موزه زمین شناسی در كشور و خاورمیانه
46-اولین باشگاه گلف بانوان در كشور و خاورمیانه

47-اولین سالنهای نمایش و تئاتر در كشور خاورمیانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
جواب شما هم همانی است که در جواب هموطنان تبریزی نوشتم.بیایید ایرانی باشیم و یک خانواده وتعصب بیجا و تفرقه انگیزانه نداشته باشیم.همه پرتلاش و موفق باشید
هوتو
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
چو ایران مباشد تن من مباد
تبریز و مسجد سلیمان هر دو اولین هستند
یک مازندرانی خوشکل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
و البته اولین پزشک قلابی از نوع دولتی !!
ناشناس
| Azerbaijan |
۰۸:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
حالا سلمان جان چقدر به خودت اذیت دادی اینها را جمع آوری کردی. چه ربطی به خبر داره حالا یکی اومده به خبر یک حرف بی ربط اضافه کرده شما چرا اینقدر جوش آوردی و تعریف و تمجید می کنی. همه جای ایران چیزی برای اولین شدن دارند.
كوروش كجايي
بيچارمون كردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
با این وضعیت کوروش از خودش سلب تابعیت کرده است!!!!
والا چه عرض کنم , خواهر بیچاره من بر اثر یه برنامه ازمون و خطا پزشکی در سال ۸۵ فوت شد اینقدر نا جوانمردانه دکترا پشت هم در اومدن خواهر عزیزم بعد از شش ماه فوت شد دستمونم به هیچ جایی بند نشد
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۲۲:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
خدا رحمتشون کنه
ناشناس
| Canada |
۲۳:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
خدا رحمتشون کنه
ناشناس
| - |
۱۲:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خدا رحمتشون کنه
بابا اون ادمهای که هیچی سرش از تاریخ نمیشه میدونه شهراولین ها کجاست مسجدسلیمان قهرمان درضمن تابناک درست اسم گذاشته میترسم چندوقت دیگه هم ترکها میگن کورش .کبیر ترک بوده
پاسخ ها
تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
!!!!!!!!!!!!!!!!مگه نبوده؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
مصطفی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
با سلام
البته می بخشید ، مگه کورش کبیر، خسرو پرویز، امیر کبیز، رضا شاه ترک نبودند. لطفا کمی تاریخ را مطالعه بفرمایید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
کوروش؟کبیر؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تو این یک مورد اصلا شک نکن که کسی نه می گه و نه دوست داره بگه که کوروش ترک بوده!!!!!!!!!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۱:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
آقای مصطفی
لطفا خودتون تاریخ رو بیشتر مطالعه کنین
رضا شاه ترک نبود ازاهالی آلاشت مازندران بود
خدایا شکرت که با نفت وگاز مسجدسلیمان شهرهاشون پیشرفت کرده حالا هم ادعای اولین بودن دارن!!!!! اگه خوشحال میشید قبوله،شماها اولین باشید ولی مابازهم جهت پیشرفت شما هموطنان تبریزی عزیز نفت و گاز میفرستیم براتون ک سرمای تبریز رو حس نکنید....
پاسخ ها
تبریزی
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
اگه نفت باعث پیشرفت بود همه شهرهای ایران پیشرفت میکردند لطفا تعقل بعد حرف زدن.در ثانی خود آذربایجان و خیلی از استانهای ایران(مازندران-گیلان-خراسان-کرمانشاه و غیره) نفت دارند چیز خاصی نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
کل مناطق ایران نفت دارن شما لازم نیست نفت و گاز بفرستین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
فعلا که ریش و قیپچی دست شماست از قفقاز تا عربستان همه اش فارس بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ناشناس 23:23
اگر ریش و قیچی دست ما بود که از اون نفت و گاز چیزیشم به خودمون میرسید، اگه دست ما بود که فراکسیون داشتیم تو مجلس، اگه دست ما که می تونستیم یه بودجه شصت میلیاردی برای کنترل آلودگی هوامون تو مجلس تصویب کنیم، دارید می خورید و میاشامید دیگه بد و بیراه بهمون نگید
در مملکتی که رئیس جمهورش ادعا میکند که یک دختر دانش اموز در زیر زمین خانه اش انرژی هسته ای تولید میکند و تلویزیون رسمی اش ادعا میکند یک دختر 22 ساله معماهای انیشتین را حل کرده وانرا بزرگترین کشف سال می خواند طبابت یک فوق دیپلم عجیب نیست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۲۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
احسنت
با عذر خواهی شما که اینقدر زبونتون درازه چرا به مرگ سالی ۱۶۰۰۰ ادم سالم که به خاطر ماشین هاو جاده های غیر استاندارد می میرند معترض نمی شید در هر حال پزشکان این مملکت به عمد به کسی اسیب نمی زنند .مریضن که می میرن نه سالم .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آفرین ناشناس 20:32
من یه نفر میشناسم رفته جای دیگری آزمون کنکور داده وپزشکی هم قبول شده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
"من یه نفرو میشناسم" چقد مستند!!
بازي با جان مردم جنايت بزرگيست. افرين به نيروي انتظامي و تاسف براي نظام پوسيده پزشكي كه جان مردم بازيچه دستشان است.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
حالت خوبه؟! خبر می گه یارو فوق دیپلم بوده! یه تنه میانگین هوش ایرانیا رو چسبوندی به سقفا!!
کاش میشد این شیرهای نفت و گاز رو بست تا اونایی که نمیدونن بفهمن شهر اولین ها دقیقا کجاست.
سپاس از سایت خبری تابناک
بیش از 70 نوع تکنولوژی در ایران اولین بار در شهر مسجدسلیمان استقرار یافت!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خوب بعد کجا رفت
به کل این خبر میشه شک کرد. الان همه میدونیم نظام پزشکی با بحران افشاگری های فراوانی روبروست و نارضایتی عمومی مردم هم مدخلی برای اصلاح این سیستم نبوده پس بعید نیست برای سرپوش گذاشتن بر افتضاحاتی که این پزشک به بار آورده کلا اون رو قلابی معرفی میکنن و با داستانی غیر عقلانی و باور نکردنی میخواهند به ما بقبولانند یک پزشکیار ، مدت طولانی با مدارک دزدی ، طبابت میکرده و ما هم باور کردیم!!! اگر بخواهیم حرف صادقانه را بزنیم مساله از خیلی وقت پیش شروع شد که فروش پایان نامه ی علمی باعث ورود خیل عظیمی از فارغ التحصیلان اساسا بی سواد به حرفه ها و حیطه های حساس شد و نتیجه ش فجایعی ست که میبینید و هنوز با تیترهای عوامفریبانه ای مثل پزشک قلابی !!! میخواهند صورت مساله را لوث کنند!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
وای وای وای چه باهوووووش! چه کارآگاه!!! ندزدنت خدای هوش!! فرار مغزها نکنی سلطان آی کیو!!!
وقتی تعاف ،پارتی،رشوه،رابطه و...
احسنت بر عزیزان مسجد سلیمانی که به حق شهر اولینها لایق شهر شونه . آقایان تبریزی که ادعای اولین دارند یه چندتا از این چیزهایی که اولینشون کرده بزارنبزارن ببینیم اونا چی دارند
سلام

نکنه بچه های تبریز آلزایمر گرفتن که نمیدونن مسجدسلیمانmisشهر اولین هاست
شهر اولین تبریز !!!!!تا حالا نشنیده بود والا ما تا اونجا که ما میدونیم شهر اولینها مسجدسلیمان بوده. اولین چاه نفت خاورمیانه و..... همون نفتی که شهرها شما رو آباد کرده و جهالت نجات پیدا کردید misیادتون باشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اولین بودن فقط به نفته؟!خدا شفات بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
پس چرا خودتون جاهل موندین؟؟؟
مسجدسلیمان شهر اولین هاست نه تبریز
شهراولین ها فقط مسجدسلیمانه
برادران آذری که ماشالله همیشه همه جای فضای مجازی حمله ور هستن لیستی از اولین های تبریز رو ارائه بدن تا با تعداد اولین های مسجدسلیمان مقایسه بشه . یکیتون یه متن ابراز همدردی با آسیب دیدگان این حادثه نفرستاده فقط رگ گردنتون باد کرده که واویلا تاریخ تحریف شده . تاریخ خیلی جاهای دیگه تحریف شده . تاریخ در ماجرای انقلاب مشرطیت تحریف شده که به جای سردار اسعد اسامی دیگه ای رو پررنگ کردن.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اگه یک دور نظرات نشر یافته را مطالعه کنید می فهمید که برادران به قول شما اذری فقط می تونند منفی و مثبت بدند و نظراتشون متاسفانه اجازه نشر پیدا نمی کنه!!!!
لطفإ أين مورد هم که پزشک قلابی هم در مطب شخصی و هم در بیمارستان دولتی طبابت میکرده را به لیست اولین هاتون اضافه کنید....
واقعا جای تعجبه توی شهری که به اولین ها معروفه وقطب اقتصاد کشوره مردمش با پزشک قلابی درمان بشه.
هموطن عزیز همه جای ایران سرای من است،ضمنااگربه تاریج رجوع کنیدخواهیدفهمیدکه شهرشماواستان شمادرزمان پهلوی چیزی نداشت واین شهرمسجدسلیمان بودکه به یمن پیدایش نفت لقب اولین هاروبه خوداختصاص داده ولی متاسفانه یک دگرگونی بد باعث عوض شدن اوضاع شهرماشدوحال انتظاری نیست که خودراجزاولین ها بدانید چون تاریخ راقبول نداریدیاتاریخ رانخوانده اید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۰۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خطاب به خودت: تاریخ را بخوانید: البته نه فقط تاریخ معاصر یا تاریخی که تو دبیرستانا تدریس می شه، بلکه تاریخ واقعی را
شهراول ايران شيراز هست
دوم مسجدسليمان
تبريز سوم
برين خوش باشين حالا
این شهر به این خاطر اولین چون اولین چاه نفت اولین خط هواپیمایی اولین ریل قطار اولین فوتبالیستها و اولین مشروطه خواه بازم بگم یا همینا بسه
تویی ک نمیدونستی بدون حالا بگو ببینم شما چی دارین
بعضی از هموطنهای جنوبیمون انگار که منت میذارن نفت میفرستن به جاهای دیگه اولا اکثر استانهای ایران نفت و گاز دارند مثل مازندران -فارس-خراسان -آذربایجان و .... و ....... دوما ارزش نفت از آب معدنی خیلی پایینتره سوما کشورهایی که نفت ندارند از بیرون با قیمت خیلی پایین تهیه میکنند مثل ترکیه و کره و ژاپن چهارما تو اینترنت جستجو کنین لقب شهر اولین ها برا تبریزه ولی شما جنوبیهای عزیز برای ما اولین و بهترینید.
اقایی که منفی دادید به اولینها برو مطالعه کن .والبته اولینها به دست انگلسیها در ایران اومد ودر مسجد سلیمان بوده .واقعا متاسفم براتون اینقدر تمام چیزهای دنیای میخوان بدوذید وبنام خودتون صادر کنید یکم منطق هم خوب چیزی است .شماها اسمی از تاریخ ایران وبزرگان قبل از اسلام هم که میاد جز انکار فحاشی چیزی یاد نگرفتین ابته درکتون میکنم ضعف دارین
کسی که در سازمان نظام پزشکی مسئول رسیدگی به تخلفات است ، سال گذشته برای مدت کوتاه ریاست بیمارستان امام خمینی کرج را بدست گرفت و سوابق عجیب و غریبی از خود بجا گذاشت و بدلیل جلوگیری از آبروریزی مجبور به استعفا شد. کافی سوابق وی را در آن بیمارستان بررسی کنید تا متوجه حجم تخلفات در آن دوره بشوید.
این چالش به ناشایستگی مسئولان بر می گردد.همانانی که در برابر دستمزدی که دریافت می کنند هیچ کار سازنده ای انجام نمی دهند و تنها در اندیشه ی پایان این پُست و آغاز رسیدن به پُست و میزی بزرگتر هستند.بنده پزشکی بومی هستم که 18 سال است در شهر رامهـرمز استان خوزستان دارای مطب شخصی و همچنین شاغل در بیمارستان های این شهرستان هستم . از کمک و خیرخواهی برای مردم خوبمان رویگردان نیستم . برای نمونه درمان رایگان در آموزشگاه ها روستاها و دیگر مکان ها بی آنکه با هیچ مسئولی هماهنگی کرده باشم و یا سودی مادی برایم داشته باشد از افتخاراتم می باشد و از مهرماه امسال به این سو بیش از هزار دانش آموز را در مطب خود به رایگان ویزیت نموده و فرم ورزش آنان را پُر کرده ام . هیچ چشمداشتی از مسئولان و جز آنها نداشته و ندارم . به تازگی بهداشت شهرستان رامهرمز به سرویس بهداشتی مطب بنده گیر داده و در حالی که بیش از 18 سال این مطب پیشینه ی کار دارد به دروغ آن را فاقد سرویس قلمداد نموده است . این چکیده را نوشتم تا هم میهنان بدانند در رسته ی درمان هر چه کار خوب کُنی بیشتر در زیر تیغ حسادت و رشک ورزی جای می گیری و شوربختانه هر چه بی فایده تر و بی هنر تر باشی ارج و قُرب بیشتری خواهی داشت .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خدا خیرت بدهد پزشک مثل شما کم پیدا میشه.
پزشکان الان بیشتر دلال و برج ساز تاجر سیمان هستند تا پزشک.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
همینکه لری و پرچم کشور دیگری را انتخاب کردی بس هفت پشتتمونه سید چیکاک یادت میاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما پزشک نیستی، یک فرشته ای!!!
تابناک این درست نیست که مردم دو شهر را با هم بد کنی.
تبریز و مسجد سلیمان هر دو جزیی از ایران هستند همانطور که رشت -اصفهان- تهران- سمنان- همدان - شیراز- زاهدان- مشهد-کرمان....جزیی از ایران است.
متأسفم برای کسانی که شهرشون اینهمه با پول و سرمایه ی شهر اولین ها -مسجدسلیمان- که بر گگرفته از نفت بوده به پیشرفتی رسیده اند که حالا داعیه دار شهر اولین ها شده اند...
دوستان عزیزی که مدعی تحریف تاریخ هستید یه نگاهی به اولین های شهر تبریز کنید تا متوجه بشید اولین ها مسجدسلیمان همیشه و تا ابد سرآمد تمام شهرهای کشور بوده است
از دکترهای واقعی چی دیدیم که از قلابیش ببینیم....!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نری پیش دکتر واقعیا وقتی مریض شدیا! حتما پیش همون قلابیا برو آفرین
شهر اولین ها همواره نام دیگر مسجدسلیمان بوده ، هست و خواهد بود ...
اگر هم تحریفی صورت بگیره ، مصادره این لقب به نام شهرهایی چون تبریز و ... خواهد بود ...
باسلام. مادر من در آی سی یو بیمارستان بدلیل فراموشی کادر درمانی و ندادن اکسیژن برحمت خدا رفت . وقتی شکایت کردم متوجه شدم پرستار مربوطه فوق دیپلم الکترونیک بوده ؟؟؟؟؟!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
لابد ابنم تقصیر دکتراست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آفرین ناشناس 8:01 خوب و به جا گفتی
شهر اولین ها مسجدسلیمان است...دوستانی که اطلاع ندارند برن تاریخ مطالعه کنند.،شهرستان مسجدسلیمان در ((((82قلم ))) در ایران و خاورمیانه اول بوده
اولین های تبریز مگر آخر باشد شما۳۸ سال بارانت ونفوذافرادتان در دولتها واز نفت مسجدسلیمان وخوزستان آباد شدیدوحالا هم ادعا مالکیت جنوب رادارید
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۳۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نفت مسجد سلیمان کفاف خودش را هم نمیداد
نفت ایران از اهواز و سوسنگرد و مناطق مرکزی است و گاز ایران از دریا
اولین چاه را انگلیسی اونجا زدن دلیلی بر اول بودن نیست اون خدمات هم برای نیروهای انگلیسی ایجاد شد نه مسجد سلیمانی ها
مسجدسلیمان شهر اولینهاست واین رو همه میدونن چرا میخواین همه چی رو جعل کنین،زنده باد ایران زنده باد خوزستان وزنده باد مسجدسلیمان
وقتی تو این مملکت فقط میچرخن که تا موی خانمی بیرون تباشه یا دنبال ماهواره میچرخند این موارد طبیعی هست ..وقتی تخصص نیاز نیست وچاپلوسی حرف اول رو میزنه اینا چیزی نیست.......حالا اگه راست میگویید وبی طرف هستید این نوشته رو هم انعکاس بدهید
از وجود همین اولین ها در مسجدسلیمان بوده که برادران تبریزی و تهرانی و . . . در اسایش و ارامش زندگی می کنند

بعد از ۱۱۰ سال میزان استخراج نفت و گاز این شهر را جویا شوید لطفا


ببینید چه خدمتی به ایران و اسیا شده و چقدر خودش مظلوم مانده ،

ببینید اولین ورزشگاه فوتبال ایران و تیم فوتبالش ه حال و روزی داره ! !

ببینید اولین بیمارستان مجهز خاورمیانه ، اولین فرودگاه مجهز خاورمیانه و چند ده اولین دیگر این شهر چه حال و روزی دارند ؟ ! @
عزیزان میتونید تو گوگل سرچ کنید شهر اولین ها تا خودتون بفهمید مسجد سلیمان شهر اولین هاست.
تبریز تو چی اولع؟
بله عزیزان شهر اولین ها مسجد سلیمان است اگر ایران اکنون می درخشد از بابت این شهر است مسجدسلیمان شهریست ک فدا شد تا شهرهای دیگر سربلند باشند مسجدسلیمان همیشه شهر اولین ها بوده وهست اگرچه اکنون مردمان بامعرفت ومهربان وهمیشه قانع اش از همه چیز محروم هستند.
با سلام
شهر اولین ها تبریزه و شهر بدون گدا و همچنین شهر آرزوها. تبریز تا قرن ها دروازه ورود از غرب به ایران بوده یعنی اون موقعی که هنوز خبری از هواپیما نبوده. خیلی از اون اولین ها هم تو تبریز بوده. حدود 500 سال قبل تبریز مهمترین و پرجمعیت ترین شهر در ایران و حتی خاورمیانه بوده و یکی از بزرگترین ها در کل دنیا. البته این به معنی اینکه مسجد سلیمان بده نیست. اتفاقا همه ایرانی هستیم و افتخارمون ایرانه. این خبرتون هم با وجودی که این همه آدم میدونن تبریز شهر اولین هاست یه جور اختلاف انداختنه.
پاسخ ها
محمود
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
دروغ نگو عزیز دلم من خودم تبریز بودم و به وفور در بازار تبریز گدا دیدم حتی توی ایل گلی هم خیلی گدادیدم شما از نظر خودتون اولین ها هستید
تبریز تو چی اوله ؟
نظرم رو ننوشتید!!!!
اگر گذاشته بودند سریال در حاشیه مهران مدیری درست پخش شده بود، خیلی قبل ها این پزشگ قلابی و افراد شبیه ایشان شناسایی شده بودند! خوبست هویت تمام افرادی که با پخش سریال ایشان مخالف بودند بررسی شود!!!
اصل مطلب چیز دیگریست ! اقایان ترک تعصب شهر اولین هارو میخورن!
اصلا تبریز پایتخت و قاره بقیه جاها روستا ، اخرش که چی ؟
شهر اولینها گتونده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خخخ
شهر اولینها تبریز:-):-):-)چه مسخره
اقایون تبریزی ،
با بی انصافی تمام واقعیت مشروطه را به نام خوتون زدید ، حالا هم میخواهید اولین های این شهر به سرقت ببرید

بابا اولین های این شهر آن زمان ثبت شدنه و آثارشون توی این شهر مشهود و برکاتشون توی کشور مشهور ! !
این تیترتون جای تاسف داره و از روی کینه هست
مردی منتشر کن، خیلی زیاده از حد فیلتر میکنین. واقعا که ازتون بدم میاد
بر هیچ کس پوشیده نیست که مسجدسلیمان شهر اولین ها
و خوزستان قلب تپنده ایران است
و دوستان تبریزی اگه خوزستان نباشه هم سرمایی منجمد میشین هم گشنگی میمیرین

آخه یه گرم مغز اگه داشته باشین میفهمین که هیچی از خودتون ندارین و همه چیز از آب و برق گرفته تا نفت و گاز از خوزستان بخشنده براتون میاد

لاقل نمک میخورین نمکدون نشکونید.
نمی دونم تبریزچیش اول بوده که ادعای اولین داره
برای اینکه باد پزشک ها بخوابه و به ولی نعمتاشون که همون مردم باشن احترام بزارن مردم از این به بعد بجای کلمه "متخصص" واژه "تعمیرکار" بکار ببرن. مثلا کسی که کلیه درد داره بره پیش تعمیرکار کلیه . قلب درد تعمیرکار قلب و غیره....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
این افراد بیشتر اپراتور هستند تا پزشک. طرف یه کار روتین را ۱۰۰ ها بار انجام میده سکیل هم باشه بالاخره یاد می گیره حالا اشتباه هم که کرد نظام پزشکی و وزیر مثل کوه پشت سرش ایستاده اند.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ناشناس 7:59 شمام لطفا برو همون کار روتین رو انجام بده تا ببینیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
فقر فرهنگی بیداد می کنه
تبریز بعد منچستر اوله، باشه؟؟؟
پزشک تبریزی که همین ماه گذشته با افزودن مرگ موش به غدای همسر و مادر بزرگش ، موجب مرگ آنها شد .
شهر اولین ها مسجد سلیمان.هر وقت رشت و تبریز تونست بدون نفت مسجد سلیمان به حیات خود ادامه بده حرف از تحریف تاریخ بزنید.تا قبل نفت اجدادشون از تراخم می کردند حالاهمه شدند شهر اولین ها!!!!!
پزشکان بسیار حاذق ودانشمند وخداشناس در اکثر شهرها هست ولی باید توسط همکاران خوبشان معرفی شوند مثلا در اصفهان جناب آقای دکتر وثوقی وآقای دکتر مهاجری ودکتر کلیدری ودکتر بهشتی وتعدادی دیگر که فرصت بیان نیست از این گروه هستند .
مسجدسلیمان بدلیل کشف نفت و لزوم حضور کشورهای صاحب ثروت و تکنولوژی آن زمان، دروازه ورود صنعت، تکنولوژی، ثروت و امکانات به ایران بود. تا قبل از آن مردم در ایران بصورت سنتی زندگی و کشاورزی عمده ترین محصول آنها بود. لذا شهر اولینها بدرستی برازنده مسجدسلیمان است. نمیدانم به کدامین دلیل تبریزیها دنبال این عنوانند!! البته بواسطه توسعه تبریز با پول نفت خوزستان میتوان آن را شهر آخرینها دانست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما فقط تاریخ معاصر اونم فقط اون قسمتیش که تو مدرسه ها درس می دن رو بلدی نه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تبریز بدون پول یه قطره نفت هم پا برجاست
در ضمن ما غیرت تبریزی ها نبود ایران رو هزار تیکه کرده بودن
تبریز کی اولین ها بود متاسفم واسه آدم های کج فهم
لیست اولین های تبریز
1- تاسیس نخستین چاپخانه ایران در تبریز
2- ترجمه کتب خارجی برای اولین بار در تبریز
3- مهندس انشاء جدید ، عبدالرحیم نجارزاده تبریزی معروف به طالبوف
4- نوشتن نخستین رمان ایرانی توسط میرزا فتحعلی آخوندزاده در تبریز
5- مبتکر روزنامه نگاری ملی ایران برای اولین بار در تبریز
6- تالیف نخستین دایره المعارف ایران توسط زنوزی تبریزی در تبریز
7- ساخت نخستین کتابخانه عمومی ایران در تبریز
8- ساخت اولین سینما ایران در تبریز
9- شکل گیری نخستین نمایشنامه و تئاتر ایران در تبریز
10- آغازگر عکاسی ایران ، ملک قاسم میرزا
11- پدر فرش نوین ایران ، رسام عرب زاده
12- تاسیس نخستین دانشکده فرش ایران در تبریز
13- پدر ورزش نوین ایران ، میر مهدی خان ورزیده
14- تاسیس اولین دانشکده پرستاری و مامائی ایران در تبریز
15- پدر کشاورزی مکانیزه ایران ، احمد حسین عدل
16- پدر روابط عمومی ایران ، دکتر حمید نطقی
17- اولین خلبان ایران ، کلنل محمد تقی خان پسیان
18- بانی تجارت نوین ایران ، علی وکیلی
19- تاسیس نخستین شرکت سهامی عام ایران در تبریز توسط ملک التجار تبریزی
20- احداث نخستین کارخانه های ایران در تبریز
21- اولین مقاطعه کار راه سازی و ساختمان ایران ، مهندس اصغر پناهی
22- کانون ایجاد نخستین ضرابخانه ماشینی و انتشار اسکناس ایران در تبریز
23- تبریز اولین شهر صاحب تلفن در ایران
24- تبریز پیشگام تشکیل شوراهای مردمی در ایران
25- تاسیس نخستین انجمن زنان ایران در تبریز
26- تاسیس نخستین شهرداری ایران در تبریز
27- تاسیس نخستین نظمیه ایران در تبریز
28- احداث اولین مهمان خانه ایران در تبریز
29- پدر آموزش و پرورش نوین ایران ، میرزا حسن رشدیه تبریزی
30- احداث نخستین مدرسه کر و لال ها ایران در تبریز توسط جبار باغچه بان
31- تاسیس اولین مدرسه نابینایان ایران در تبریز
32- تاسیس نخستین مدارس حرفه ای و بازرگانی ایران در تبریز
33- تاسیس نخستین کودکستان ایران در تبریز توسط ابوالقاسم فیوضات
34- تاسیس نخستین پایگاه لرزه نگاری ایران در تبریز
35- نخستین سامانه بلیط الکترونیک
36- ...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۳:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۸
خوب دیگه همین لیستو با اون لیست دوست قبلی مقایسه کنی خودت هم می تونی قضاوت کنی شهر اولین ها کجاست، شهر اولین ها مسجد سلیمانه که الان متاسفانه مثل بقیه شهرهای نفت خیز چیزی بیشتر از ویرانه نیست در عوض اصفهان و تبریز دارند روز به روز پیشرفته تر می شوند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما خوزستانی ها با اصفهان و تبریز خوب بشو نیستید.
عزیز من پیشرفت حاصل تلاش و کوشش هست نه عینک ری بن زدن و سر کوچه لم دادن.
ناشناس
| Azerbaijan |
۰۸:۵۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
من خودم آذربایجانی هستم. ولی انصافاً میرزا فتحعلی آخوندزاده اصلاً گذرش به تبریز نیافتاده. او بیشتر عمرش در تفلیس بوده و آنجا هم مدفون است مزارش همانجا است.
متاسفانه همیشه هموطنات آذری همه چیز رو واسه خودشون خواستن.برادر و خواهر عزیزی که بهتون بر خورده کافیه توی اینترنت یه سرچ ساده کنی تا ببینی کجا شهر اولین هاست.مسجدسلیمان ار لحاظ تکنولوژی و اکثر امکانات رفاهی یه زمانی شهر اولین ها بود.حتی همین فوتبال که امروزه پر طرفدارترین ورزش دنیاست در ایران برای اولین بار در ورزشگاه بهنام محمدی فعلی مسجدسلیمان اجرا شد.حالا بعضی از شهر ها که از همین نفت و گاز مسجدسلیمان پا گرفتن ادعای اولین ها و برتری میکنن.خواهشا با اطلاعات بالاتون حرف بزنین نه با تعصب کورکورانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۲۸ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
آذری نداریم
ما ترکان ایرانیم
واقعا جای تاسف داره همچین مشکلاتی در کشور ما الخصوص شهر مسجدسلیمان که از زمان پیدایشش هرگونه خدمتی به مملکت داشته الا به خاک و مردم خود مسجدسلیمان شهری که اولین چاه نفت خاورمیانه دومین چاه نفت جهان بعد از امریکا اولین باشگاه سوارکاری اولین باشگاه گلف ،زمین فوتبال،باشگاه بیلیارد،فرودگاه،راه اهن،ریل قطار،کارخانه گوگردسازی،اولین لوله کشی گازواب،اولین سینما،اولین بازی فوتبال با تیم تاتنهام انگلیس،اولین کولوب،اولین تصفیه تصفیه خانه اب در کشور گدار لندن،اولین کارخانه برق در کشور تمبی،اولین لوله کشی فاظلاب در کشور،اولین دبیرستان صنعتی در کشور،اولین باشگاه تفریحی در کشور،اولین استخر در کشور،اولین و مجهزترین بیمارستان در کشور که رضاه شاه برای درمان به انجا می امد،اولین و مجهزترین ازمایشگاه طبی در کشور،اولین باشگاه تنیس در کشور،اولین باشگاه پینگ پنگ،شنا،بسکتبال،والیبال.اسکواش،اولین جاده های اسفالته در خاورمیانه،اولین تاسیسات و دستگاه های هواشناسی در خاورمیانه،اولین باشگاه وزنه برداری ،اولین کارخانه شیرپاسوریزه،اولین واحد نوشابه سازی،اولین واحد اتش نشانی اولین کارخانه گچ،اولین راهداری،اولین کارخانه ماسه،اولین کارخانه نان ماشینی و سنگ شکن کارخانه اسفالت،اولین شهر صنعتی در خاوریانه،اولین باشگاه بولینگ،اولین زورخانه پهلوانی اولین پیوند دهنده کلیه و اولین فرمانده جنگ و جوانترین تاریخ ایران سردارو سرلشگر محسن رضایی،اولین موزه زمین شناسی در خاورمیانه،اولین تله کابین وبلندترین پل فلزی در خاورمیانه اولین پیست دوچرخه سواری،اولین پرواز هلی کوپتر اثار تاریخی فراوان از جمله بردنشانده زادگاه کورش کبیر سرمسجد اولین عبادتگاه اریایی ها کلگه زرین و خیلی از اولین های دیگر که الان حضور ذهن ندارم واقعا جای تاسف داره که بعضی ها بدون شناخت اگاهی مسجدسلیمان رو با دیگر شهرها که خدمتی نداشتند به کشور مقایسه میکنند دوستان مستندات همه این ها هست میتونید سرچ کنید ولی مهم تر از این مساىل معضلی هست که بهش اشاره شده و نه تنها برمیگرده به مسجدسلیمان بلکه تمام شهرهای ایران از عواقبش در امان نخواهند بود پس بهتر است به شکل صحیح پیگیر در جهت رفع همچین مشکلاتی باشیم سپاسگذارم
موضوع مشکوکه.پزشکی که مرحوم شده در کدوم شهر طبابت میکرده؟پزشکی که فوت میشه نظام پزشکی با خبر میشه.میشه گفت ایشون یه پارتی در دانشگاه داشته که بدون اطلاع به نظام پزشکی گفته برو کار کن.چون طرف مطب خصوصی نداشته نظام پزشکی از وضعیتش اطلاعی نداشته.یه احتمال هم اینه که تابناک نشر اکاذیب میکنه.
متاسفانه همیشه هموطنات آذری همه چیز رو واسه خودشون خواستن.برادر و خواهر عزیزی که بهتون بر خورده کافیه توی اینترنت یه سرچ ساده کنی تا ببینی کجا شهر اولین هاست.مسجدسلیمان ار لحاظ تکنولوژی و اکثر امکانات رفاهی یه زمانی شهر اولین ها بود.حتی همین فوتبال که امروزه پر طرفدارترین ورزش دنیاست در ایران برای اولین بار در ورزشگاه بهنام محمدی فعلی مسجدسلیمان اجرا شد.حالا بعضی از شهر ها که از همین نفت و گاز مسجدسلیمان پا گرفتن ادعای اولین ها و برتری میکنن.خواهشا با اطلاعات بالاتون حرف بزنین نه با تعصب کورکورانه
متاسفانه همیشه هموطنات آذری همه چیز رو واسه خودشون خواستن.برادر و خواهر عزیزی که بهتون بر خورده کافیه توی اینترنت یه سرچ ساده کنی تا ببینی کجا شهر اولین هاست.مسجدسلیمان ار لحاظ تکنولوژی و اکثر امکانات رفاهی یه زمانی شهر اولین ها بود.حتی همین فوتبال که امروزه پر طرفدارترین ورزش دنیاست در ایران برای اولین بار در ورزشگاه بهنام محمدی فعلی مسجدسلیمان اجرا شد.حالا بعضی از شهر ها که از همین نفت و گاز مسجدسلیمان پا گرفتن ادعای اولین ها و برتری میکنن.خواهشا با اطلاعات بالاتون حرف بزنین نه با تعصب کورکورانه
اولین بودن به این نیست که انگلیسی ها به خاطر منافع خودشان در استخراج نفت مسجد سلیمان، تاسیسات و امور رفاهی برای خودشان در مسجد سلیمان ایجاد بکنند و شما (سلمان ظاهری) به آن افتخار کنید، اولین بودن به این است که در مقابل استبداد داخلی و سلطه خارجی در تبریز قیام مشروطه را آغاز کنی و برای اولین بار در مملکتی بی قانون از قانون و دمکراسی سخن بگویی
مسجد سلیمان : شهر اولین ها (لیست اولین های مسجدسلیمان)

1-اولین كارخانه گوگرد سازی در كشور و خاورمیانه ، بی بیان

2-اولین تصفیه خانه آب در كشور ، گدار لندر

3-اولین كارخانه برق در كشور ، تمبی

4-اولین لوله كشی فاضلاب در كشور

5-اولین تصفیه خانه فاضلاب در كشور ، چیش شوئی جنب دبیرستان صنعتی / جنب اداره مركزی شركت نفت

6-اولین راه آهن در كشور ، از دره خزینه تا مركز شهر

7-اولین فرودگاه در كشور ، جنب پایگاه هوانیروز – یكمهه – تلبزان هزار مشكی

8-اولین باشگاه تفریحی در كشور ، باشگاه سواركاران نفتك

9-اولین سینما در كشور ، باشگاه مركزی

10-اولین باشگاه گلف در كشور ، بی بیان

11-اولین استخر در كشور ، باشگاه مركزی

12-اولین باشگاه سواركاری در كشور ، چشمه علی

13-اولین و مجهزترین بیمارستان كشور ، بیمارستان كلگه ( نفت )

14-اولین و مجهزترین آزمایشگاه طبی در كشور

15-اولین باشگاه تنیس در كشور ، باشگاه مركزی

16-اولین باشگاه فتوتبال در كشور ، استادیوم

17-اولین باشگاه پینگ پنگ در كشور

18-اولین باشگاه شنا در كشور

19-اولین باشگاه بسكتبال در كشور

20-اولین باشگاه والیبال در كشور

21-اولین باشگاه اسكواش در كشور ، سالن اتحادیه انجمنهای اسلامی نمره 40

22-اولین تصفیه خانه نفت در كشور ، بی بیان

23-اولین جاده های آسفالته در كشور

24-اولین تاسیسات و دستگاههای هواشناسی در كشورو خاورمیانه

25-اولین زمین گلف در كشور ، بی بیان

26-اولین زمین فوتبال رسمی در كشور و خاورمیانه

27-اولین باشگاه وزنه برداری در كشور

28-اولین كارخانه شیر پاستوریزه در كشور

29-اولین واحد نوشابه سازی در كشور

30-اولین واحد آتش نشانی در كشور ، مركز شهر

31-اولین پیست و تیم دوچرخه سواری در كشور

32-اولین كارخانه گچ در كشور بی بیان

33-اولین پرواز هلی كوپتر در كشور ، فرودگاه

34-اولین راهداری در كشور

35-اولین كارخانه ماسه در كشور و خاورمیانه

36-اولین و بلندترین پل فلزی در كشور و خاورمیانه

37-اولین تله كابین در كشور و خاورمیانه

38-اولین آموزشگاه پرستاری در كشور خاورمیانه : كلگه

39-اولین هنرستان صنعتی در كشور و خاورمیانه ، آموزشگاه جنب اداره ترابری

40-اولین كارخانه نان ماشینی در كشور و خاورمیانه

41-اولین كارخانه سنگ شكن در كشور و خاورمیانه

42-اولین كارخانه آسفالت در كشور و خاورمیانه

43-اولین باشگاه و سالن بولینگ در كشور

44-اولین شهر صنعتی در ایران و خاورمیانه

45-اولین موزه زمین شناسی در كشور و خاورمیانه
46-اولین باشگاه گلف بانوان در كشور و خاورمیانه

47-اولین سالنهای نمایش و تئاتر در كشور خاورمیانه
پاسخ ها
ناشناس
| Azerbaijan |
۰۸:۵۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ساسان جان این یکی رو هم اضافه کن.
نگاه ملت ایرانو.یارو ینفرو کشته بحث سراینه شهراولین ها کجاست :)))))
متاسف هستم فرای نظام پزشکی که همانند دیگر ارگانهای ایران بیمار است
وقابل توجه اون آقایی که گفت تبریز از سفر مارکوپلو تا کنون قدمت داره باید خدمتت عرض کنم مسجدسلیمان قدمت هفت هزار ساله داره اگه به تاریخ مراجعه کنی قدمت مسجدسلیمان (پارسوماش) متوجه خواهی شد
وفرهنگ ، بزرگی ، نجابت مردم این شهرچقدر زیاد است که شهرشان را فدای ساختن ایران کرده و هنوز با کوهی از مشکلات خم به ابرو ندارد
اگر کسی احترام این شهر را ندارد مشکل را در خودش جویا شود بعد از صد سال از پیدایش نفت در این شهر اروپا و انگلیس اقتصاد خودش را مدیون این شهر می دانند امیدوام دیگر هم وطنانم هم خداماتی که مردم این شهر به ایران را دادن بدانند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نفت اگه باعث پیشرفت بود شما باید پیشرفته ترین بودین ولی به اینا نیست به عرضه هست
خیلی خنده داره بخدا بیابون شده شهر اولین ها ؟؟؟؟ عقده تا این حد ندیده بودم
مسجد سلیمان نابود شد تا ایران آباد بشه.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نوشابه باز کن برا خودت
بنده فقط یک سوال دارم و اون اینکه چرا سازمان نظام پزشکی پروانه پزشک مرحوم رو باطل نکرده که کسی نتونه از اون سوء استفاده کنه؟
با عرض سلام واحترام
مسجدسلیمان شهر همیشه اولینهاست وهیچ انسان با وجدان بیداری این موضوع را انکار نمیکند شهری که تمام سرمایه اش را در اختیار کشورش گذاشت واز خود گذشت حال بسیار بی انصافی است که بعضی از هموطنانمان بخواهد این نام را هم از آن بستانند نام اولینها همیشه برای این شهر خواهد ماند به امید روزی که این شهر مظلوم به جایگاه واقعی اش برسد وکسی نتواند شیره وخون این شهر بمکندودر آخر هم بخواهند نامش را بگیرند
منم بختیاری منم شیر جنگ بمیرم بنام ونمانم به ننگ
بیخود نیست همچین دکتر هایی پیدا میشن
تقریبا همه اصل خبر رو ول کردن چسبیدن به اینکه کدوم شهر اوله
واسه همچین مردمی همین دکتر قلابی هم زیاده
رفیقه مارکوپولو یکم سواد تاریخیتو ببر بالا.یکم مطالعه کن. متوجه میشی که مهد تمدن در خوزستان بوده.منظور نویسنده از شهر اولین ها یعنی اولین امکانات رفاهی در ایران در این شهر بوده.اولین چاه نفت اولین سینما و تیاتر اولین زمین گلف.شما ترک ها که همه ایران ماله خودتون شده کسی هم حرفی نمیزنه پس دیگه چرا شاکی میشی. در ضمن اینو آویزه گوشت کن تمام امکاناتی که الان شهری مثل تبریز داره و بدبختی که جنوب ایران داره فقط بخاطر نفته/اینقدر متعصب نباش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نفت اگه پیشرفت میاورد کل شهرهای ایران پیشرفته میشدند
مسجد سلیمانیا چقدر الکی خودشونو تحویل میگیرند بابا نفت خیلی ارزونتر از اب معدنیه
ما تبریزیها اصلا اخر همه چی هستیم, اما بقول ملانصرالدین خودمان عاقلان دانند
پاسخ ها
ناشناس
| Oman |
۰۷:۰۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
ملانصرالدین هم تبریزی بود؟؟؟؟
جهت اطلاع
تبریز تا قرن نوزده تنها شهر بالای ۱۰۰ هزار نفری ایران بود_کتاب تاریخ تحولات سیاسی اجتماعی ایران نوشته دکتر زیباکلام...
در مورد اولین بودن تبریز این رو بدونید که مدرنیته از دروازه اروپا یعنی آدربایجان به ایران وارد شده و به همین دلیل هم دستاوردهای مدرنیته مانند برق و تلگراف و چاپخانه و تراموا و‌‌... اولین بار توسط آدربایجانیها در ایران راه اندازی شده و تبریز شهر اولینها است.
البته اگر نفت را مساوی با همه چیز بدانید. که نتاسفانه میدانید. در اینصورت اولین چاه رو استعمارگران در مسجدسلیمان کشف کردند و فقط همین.
برای اثبات اولین بودن تبریز به چندین جلد کتاب که سالها قبل نوشته شده مراجعه کنید از جمله این منبع- تبریز شهر اولینها نوشته سرداری نیا در پنج جلد
آدمای ضعیف همیشه توحاشیه هستن ودنبال اینن که یه نقطه ضعف پیداکنن و مباحث اصلی رو پنهان کنن و به حاشیه بپردازن.
حالا آقایون تبریزی که اینهمه سروصدا کردین، کسی باشما حرفی نداره که خودتونو قاطی کردین،
ما صحبتمون با کسی دیگه وموضوع چیزی دیگست
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
تو خودت کی هستی ؟؟؟!!!
اين تبريزيا همه چيو برا خودشون ميخوان.... بيخيال بابا...
مسجد سلیمان از نظر اولین امکانات رفاهی اول بوده ما درمورد زمان مارکوپولو حرف نمیزنیم اون موقع که اصلا امکاناتی نبود که شما بخوای اولینش باشین ضمنا مملکت رو نفت میچرخه همون یارانه که میدن به شما تبریزی ها پول نفت که از مسجدسلیمان بیرون میره .... شما اصلا در حدی نیستیم که بخواین درمورد مسجدسلیمان نظر بدین
اینکه چه شهری،شهر اولین هاست یه شعار هستش برا شناخت و م
به نظر من مهم نیست.چون هر شهری افتخاراتی داره که به مردمانش میرسه نه خود شهر. اینکه فلان جا نفت داره فلان جا نداره این دلیل بر برتر بودم نیست چون کشور ما منابع طبیعی زیادی داره که خود آذربایجان قسمت عمده این منابع رو شامل میشه.امیدوارم سطح مطالعه و درک مردم بالا بره تا بتونیم به دور از توهین به هم به حرف های همدیگه گوش کنیم.
و مطلب بالا اینو نشون میده که سیستم مدیریتی پزشکی کشور خیلی خیلی ضعیف هست.
وای چع خبره سر این که می شهر اولین هاست.
واقعا این مملکت با این طرز فکر هیچ پیشرفتی نمیکنه.
موقعی که در مسجدسلیمان کتابهای لاتین مطالعه میشد و همه به مکالمه زبان انگلیسی مسلط بودند، هموطنان عزیز ما در تبریز به اولین ترجمه کتابشان افتخار می کردند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اوه اوه با کلاس یو آر سپیکینگ انگلیش!وای ننه!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
موقعی که شما در مسجد سلیمان حتی حدود شهرتان را نمی دانستید در تبریز چاپخانه وجود داشت.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
یه شاعر یا محقق یا نویسنده بنام تو مسجد سلیمان هست اصلا؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟
تیتر با متن همخوانی ندارد . مسئله تعصب و این حرفها نیست برادران عزیز . همه جای ایران سرای من است اما شهر اولین ها تبریز است نه مسجد سلیمان . همانطور که نام خلیج فارس را وقتی می نویسند خلیج عرب همه ناراحت میشیم این را هم مثل همون حساب کنید
دوستان چرا بحث میکنید هر شهری بسته به مکان جغرافیائی که داره اولین ها هست مسجد سلیمان برای خودش به نوعی و تبریز برای خودش به نوعی . این بحث ها رو تموم کنید لطفا . مطلبی زده شده که یک نفر جانش رو بخاطر فلان مسایل از دست داده و شما ها اومدید اینجا بحث این رو میکنین که شهر اولین ها فلان شهره و
عجب بحث خوبی بود در مورد اولین ها اما کاش بجای تعصب کور کورانه به اصل خبر بیشتر دقت میکردیم .....خدا مملکت مردم ما رو شفا دهد
یاد مهران خان مدیری با سریال در حاشیه بخیر. اون سریال حقیقت و مستند بود نه طنز. چقدر وزارت بهداشت درباره اون سریال بیخودی گله و شکایت کرد.!!
تابناک جان این را ها برای کی نوشتی.
برای مردمی که اصل را ول کرده اند - بازی با جان مردم - و جدل شان بر روی نگارش و واژه های شماست.

ولی در این دنیای پرغم بد نیست یک خاطره از یک پزشک قلابی بگویم شاید خسته نباشیدی باشد شما عزیزانم در تابناک
مسمومیت غذایی شدید داشتم رفتم به کلینیکی در شاهین شهر و داروهایی که برام نوشت سریع حالمو خوب کرد.
چند روز بعد زن عموم گفت دکتر فلانی را که گرفته اند چون اصلن دکتر نبوده . القصه چند ماهی گویا هفت هشت ماه در کلینیک شاهین شهر طبابت می کرد و ما فقیر بیچاره ها که توان رفتن به پزشک را نداشتیم و کلینیک مجانی بود به او مراجعه می کردیم . در اورژانس هم بود. !!!!!!!!!!

فکر کنم آن بار از عزراییل جان سالم به در بردم یا خدا رحمش به کودک شیرخواره ام آمد.

چه فرقی می کند تبریزی - مسجدسلیمانی - شیرازی - اصفهانی - 1) ایرانی هستیم 2 ) چرا به این فکر نمی کنیم که ما انسان هستیم. انسان
چیزی که بیشتر از سوژه اصلی تاسف بار بود هجمه مردم یک شهر بود برای اثبات یک نوع برتری کاذب که اصولا موضوعیت هم ندارد و بیشتر اعتقاد مردم همان شهر است تا دیگران.اگر نفت شهرهایی مثل مسجد سلیمان نبود چه بسا این شهرها در هیچ چیز اول نبودند ولی تلاش برای اثبات برتری کمی ونه کیفی من را یاد این آیه قرآن انداخت:الهاکم التکاثر حتی زرتم المقابر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
همه جای ایران نفت داره مثلا از این بابت بوشهر سر آمد شهر های ایرانه
بابا این کلمه اولین رو از تیترت بردار و همه رو از شر این بیشعور ها خلاص کن
در یک کشور اروپایی فرد با تشخیص خود یک قرص سردرد به یک دوستش داد کارش به دادگاه رسی در اینجا عمق فاجعه را فهمیدیم وگامنت های که می گذارند حرف از چیزی دیگری می زند
نکته دوم بابت چه چیزی در جمله زیر تشکر شده : فوت فرد بیمار یا بعد از دو سال دیر رسیدگی به شکایت
"فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه "
در ضمن از مهران مدیری که کشور ما را خوب شناخته است تشکر مکنیم
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! دستورات قضائی خاطر نشان ساخت
فکر کنم باید کل مسجد سلیمان کشته می شدند تا می شد صدور بی موقع !!!!!!!!
بخش خبرش خوب بود ولی تحلیل بعد از خبر اگر هم حقیقت باشد ولی من این روش را دوست ندارم. این بیماری از رسانه های غربی وارد کشور ما شده و اخیراً اصحاب رسانه های داخلی نیز برای آن که از قافله عقب نمانند اقدام به تحلیل خبر می کنند. در رسانه های غرب وقتی یک خبر باب میل آنها نباشد با تحلیل های بعدی قصد بی اعتبار کردن آن را دارند. مثلاً اگر خبری از پیروزی علیه داعش باشد آن را با چاشنی نقض حقوق بشر، کشتار غیر نظامیان، عدم مشروعیت و ... به هم می آمیزند تا تأثیرگذاری خبری که ناچار از اعلام آن بوده اند تا حد ممکن کاهش یابد.
نا گفته پیداست که مسؤولین باید دست به کار شده و این اشتباه خود را (به فرض صحت خبر) اصلاح کنند. گاهی هم این خبرها خود بزرگترین دروغ از آب در می آید. خبرهایی از تلویزیون شنیده ایم که بعداً تکذیب شده مثل بیرون آمدن مو از چشمان یک دختر، بیرون ریختن کریستال از چشمان یک شخص، دکترا گرفتن یک فرد 18 ساله در مشهد (که از قضا یک روحانی هم به منزل ایشان رفته و با وی گفتگو کرده بود) همه بعداً تکذیب شدند و از همان اول هم اگر کمی فکر و درایت به خرج داده می شد مشخص بود که دروغ است.
عزیزان تبریزی من!
منظور از "اولین ها" ، قدمت شهر نیست. بلکه اولین نمادهای مدنیت نوین است، که صغیر و کبیر جامعه شناسان بر این معترفند که مسجدسلیمان ، شهر اولین هاست. هر چند که از نظر قدمت نیز بنای آتشکده کورش، معروف به "سرمسچد" هم در این شهر ، مربوط به قبل از تخت جمشید است.....
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۴ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
الان دقیقا از کجا فهمیدی منظور از اولین ها چی هست؟؟!! بابا بااااااااااااااااااااااااهووووووووووش!!
یه روزی اتا ترک به فروغی گفت قدر هویت تاریخ وتمدن .بزرگ خودتون را بدونید من باید برای این ملت این چیزهای بسازم .اون زمان فروغی نمیدانس اتا ترک میخواد تاریخ تحریف کنه یا بدوزدد .ولی الان ما فهمیدیم ترکها جز تحریف ودزدین تاریخ چیزی نمیدونن
وقتی جامعه پزشکی بیسواد است و بیماران هم برای شکایت به جایی می روند که اصلا عدالت و قانونی ندارد باید هم این اوضاع باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما اصلا متن خبرو خوندی؟؟!!
مسجدسليمان كجاست!!!!!!!!
سختنگیرید مگر نمی دانید حضرت آدم تبریزی بوده؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
خوشمزه...خنک
سلام، من رییس دانشگاه بدون مدرک می شناسم که از ترس آبروریزی براش دارند مدرک جور می کنند.
تابناک جتان شهر اولین ها تبریز این بدان
ريگي رو تو آسمون مي گيرن آیا كشف چنين متقلباني کار سختیه؟!
ضمن تقدیر از زحمات قوه قضاییه؟؟!!!!!!!!!
داره میگه مردم هر چی شکایت کردند کسی توجه نکرده اونو.قت حالا که یکی مرده تازه یادشون افتاده تحقیق کنند
اونوقت میگن ضمن تقدیر از زحمات قوه قضاییه!!!!!!!!!!!!!!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۳ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
باید ببینیم متوفی کی بوده که به شکایتش رسیدگی شده خدا بیامرزدش این یکی قلم پارتی حلاله
با تشکر از قوه قضائیه وا دو سال با جون مردم بازی کرده چندین شکایتم ازش شده رسیدگی نشده تا حون یک نفر را گرفتند تشکر برای چیه
الان این همه دم از اولی و دومی زدین!!!! واقعا مشکلاتمون حل شد؟!! آمار کلاه‌برداری‌ها و اختلاس‌ها و جون مردم رو به خطر انداختن و .... صفر شد؟!!! الان دیگه شدیم بهشت زمینی؟!!! جمع کنید این حرف‌هارو!! تا وقتی افکار ناسیونالیتی از هر استان و هر قوم و قبیله‌ای تو این مملکت به راهه و تا وقتی توهم فرهنگ و تمدن بدون نتیجه همه رو خفه کرده وضع ما روز به روز بدتر از این هم خواهد شد.
متأسفانه ما در هیچی اول نیستیم جز در توهم که شاه عالمیم!!!!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
اول برادری تو رو ثابت کن بعد ادعای ارث ومیراث کن
تبریز فقط شهر لله پرور شاهزادههای قاجار بود وعده ای امیر غلام باره داشت که تو این کارها شهر اولینهاسنگت

ای بابا یه مشت ادم علاف و بیکار افتادن به جون هم که کدوم شهر اول کدوم اخره.
آقا جان تیریز شهر اول اول اول اول اول. خوب شد؟
این شخصی که خودش رو پزشک جا زده باید ابد بهش بدن یا اعدامش کنن که درس عبرت شه برا بقیه جالب اینجاست که این اولین کسی نیست که همچین کاری کرده
وقتی شما نوشتید پزشک قلابی در شهر اولینها! بسیار نگران شدم که باز در تبریز علاوه بر پزشکی که با اتهام دادن غذای مسموم به خانواده اش در بازداشت است دوباره پزشک قلابی دیگری خطای دیگری کرده اما با خواندن مطلب متوجه شدم مثل اینکه این لقب شریک پیدا کرده است!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
عزیزم دید اولی مسجدسلیمان بود پزشک قلابی به این میگن
این واقعیتی انکار نا پذیر است و کسی شک نکند. چون در سال 1376 بود که یک دکتر قلاب بنام دکتر عبداللهی در درمانگاه ولی عصر سپاه بساری عنوان دکتر ارتوپد کار می کرد که کسی تشخیص نمی داد زیرا او مدارک دانشگاه ایتالیا را آنقدر جالب جعل کرده بود که فقط افراد حرفه ایی و با تجربه میتوانستند بفهمند آنهم به سختی و بوسیله یک آبادانی که گذری به درمانگاه ولی عصر سپاه ساری رفته بود گیر افتاد چون وی در آبادان نیز بعنوان دکتر طبابت میکرد که شناسایی شد ولی فرار کرد و آمده بود در ساری در سپاه کار می کرد و من خودم مدارکش را دیدم و این دیگر اشایعه نیست. در سال 1358 نیز یک پزشکیار زمان شاهی در چهارراه کوکاکولای تهران مطب دایر کرده بود بعنوان پزشک و مریض ویزیت می کرد اماچرا این مشکل هست ائولین مشکل این است که یکتعصب حرفه ای بی جهت است و دوم اینکه قداست بی مورد ایجاد شد و سوم اینکه پزشک سالاری نیز غوغا می کند چهارم اینکه دانش و اندیشه پردازی در پزشکی ایران رخت بر بسته و فقط کپی بردار خوبی از دانش دیگران هستیم اینها را می گویم چون خودم در رشته علوم پزشکی هستم و کار کردم. وزارت بهداشت هم آنقدر گرفتاری دارد که به این کوچک ها نمی رسد وزارت بهداشت تنهاکاری که می کنند اینکه این غول بی شاخ و دم پول- پزشک از دست آنان و مسولان پزشک در نرود و در دانشگاهها و گروههابروید عقلانیت نه تنهاحاکم نیست بلکه یک تعصب کور و غیر هقلانی حاکم است و........
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
علوم پزشکی؟؟ها هاها!
هموطن تبریزی در شعور و آگاهی اولین باش
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۰ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
شما هم در شرف و غیرت اولین باش با نفت چیزی حل نمیشه
آقایان مسجد سلیمان که این همه نفت نفت می کنید مگه مسجد سلیمان چقدر نفت داشته؟
بزرگترین میادین نفتی ایران در اطراف اهواز و سوسنگرد قرار دارد.
اینکه اولین چاه نفت دلیلی بر اولین بودن باشد پس چرا شهرتان اینقدر عقب مانده است
تبریزی ها نفت ندارند ولی شهرشان اینقدر پیشرفت کرده از همه لحاظ
مگه کشورهای پیشرفته دیگه هم از نفت مسجد سلیمان پیشرفت کردند
تبریز کجا و مسجد سلیمان کجا؟
کدام پیشرفته بودن همه اش کار برای انگلیسی ها کردن و منافع آنها را تامین کردن شد پیشرفت
عکسهای قدیم شرکت نفت را نگاه کنید کدام ایرانی و مسجد سلیمانی انجا پیشرفته است کلا همه خادم انگلیسند متاسفانه
پز امکانات انگلیسی را که برای خودشان درست کرده بودند را و شما تماشاگر بودید را ندهید. ولی تبریز هر چه داشته برای تبریزی و ایرانی بوده بروید سفرنامه های چند قرن گذشته بخوانید ببینید تبریز چی داشته؟

تابناک جون اینقدر بر طبل دشمنی با آذربایجان نکوب و اختلاف بین لر و ترک نینداز ما همه ایرانی هستیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
همه خوزستانی ها مسجد سلیمان همه مسجدسلیمان خوزستان فکرکردی بین خوزستانی ها تاجالا تفرقه انداختی و جکومت کردی از این به بعد میشه
آش ما فقط سبزی میخواس که جور شد.......
جعل عنوان آنهم از طرف تابناک ؟ واقعا که خجالت دارد
به عنوان یه بی طرف تبریز در مادیات اوله ولی خوزستان در معنویات
دوستان زیاد خودتون رو ناراحت نکنید. این مسئله از اونجایی ناشی میشه که مسجد سلیمان نزدیک آبادانه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۷ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
امان از بی سوادی آبادان جنوب خوزستانه مسجد سلیمان شمال شرق خوزستان 500 کیلومتر فاصله دارن مغول
فقط شیراز بعدشم اصفهان با القاب بی سر و ته نمی تونید به خودتون فرهنگ و تمدن بسچبونید و گردشگر جذب کنید شهر شیراز هم از لحاظ تعداد گردشگر ایرانی و هم خارجی رتبه اول و داره پس زیاد شلوغش نکنید.
اقا یه مطلب میذارم دیگه بفهمید شهر اولین ها کجاست...اولین دانشگاه ربع رشیدی 700 سال قبل در تبریز .یه چاه نفت یه کار خونه را خارجی ها اونجا زدن دلیل اولی نمیشه از خودتون چی دارید؟
چقدر راحت ميشه با يه حرف مردم نادان را به جان هم انداخت در تاريخ هست كه در هند، انگليسي ها هر وقت مي خواستن شهر رو به هم بريزن يه گاو مي كشتن سر ش رو مي انداختن معبد هندو ها اونوقت مسلمان و هندو به جون هم مي افتاند و انگليسي ها رو ول مي كردن حالا با اين بينش و گفتار بعضي هموطنان عزيز بايد گفت صد رحمت به هندي ها
اصلیاشونم زیاذ فرقی با قلابیاش ندارند.
اهای تبریزی ها اولین ها پیش کش شما ماازخیریش گزشتیم ولی به گذشته تون یک نگاهی بندازین زمانیکه انقلاب مشروطیت درجریان بود وبختیاری ها تهران راازیوغ استبدادازاد کردن ومحمد علی شاه تبریزمعاصره کرد ازفرط گرسنگی مردم شهرعلف میخوردن مجاهیدین بختیاری تاب نیوردن که هم وطنناشان تحت ستم باشند جانشان به خطر انداختن معاصره شهرشکستن وشهرازاد کردن ودیکتاتوربه روسیه فرار کرد بله مابختیاری هستیم ساده وبی ادعا ولی عشق وطن دارم وامتیازاولین هابرای ما امتیازی نیست وارزشی ندارد واززیرپا ما نفت استخراج میشود وصرف ابادانی شهرشما میشود والودگیش نای نفس کشیدن را ازکودکان وپیران ما گرفته ولی شما خم به ابرو نمی اورید واصلابرایتان مهم نیست ....برادر ما امتیازاولین ها رو تقدیم شما میکنیم ولی اینو بدونید وضع همیشه اینطور باقی نخواهد ماند مطمن باش حتماسهم خواهی خواهیم کرد از نفت وگازی که سالیان سال به تاراج میرود وصرف عیاشی مرکزنشنیان وشهرهای تابعه اش میشود...
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۵۱ - ۱۳۹۵/۰۸/۲۹
نفت ارزونی خودتون یه کیلو آجیل تبریز با هزار بشکه نفت یکیه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۰۵ - ۱۳۹۵/۰۸/۳۰
اونوقت آجیلتون از کجاتون میارید؟؟؟؟
خجالت نمیکشین که از خودتون حرف در میارید شما باید تا آخر عمرتون مدیون استان های لرنشین باشیدفقط منابع ما رو خرج شما میکنن با کمی مطالعه میفهمید
یعنی هیچکس از رئیس بیمارستان گرفته تا متخصصین و پزشکای عمومی متوجه ناشی بازیهای این آقا نشدن . پیشنهاد میکنم ضمن بررسی مدارک اول یه آزمون بگیرن تا سطح کیفی همه معلوم بشه بعد دوره آموزشی رو مثل سایر دانشجویان پزشکی گذرونده البته بماند که ممکنه سیستم آموزشی هم از استاد گرفته تا ... حتما اشکالاتی داره .
قلابی . پاسپورت. ویزا ، پول ، مدرک ، آدم .،،،، دیگه چی ؟... قلابی خیلی خوبه . بهشت قلابی ، جهنم قلابی ، مرشد و مرید قلابی . همه چی قلابی ، زن و شوهر قلابی ، بچهٔ قلابی ، کلا قلابی خوبه ، از همه بهتر عشق قلابی ، میهن ، و مملکت قلابی با یک ملت قلابی ، آخرش هم قلابی ، ،،،،،،، ؟
سلام عزیزان
اینهمه کوروش کوروش نگویید که نام کوروش نیز در زمان شاه به زبانها افتاد. چرا؟ چون باید فارسها یک قهرمان فرضی می ساختند تا مردم ساده به خودشان ببالند. این است که شاه، کوروش را به زبانها انداخت ولی حقیقتا کوروش چنین هم که تعریف کردند نبوده است. البته به ایرانی بودن افتخار میکنیم و همه جای ایران مال ما است ولی نه با کوروش ساختگی.
اومدم خبر رو خوند فهمیدم ی پزشکی قلابی تو ی بیمارستان دولتی کار میکرد و کسی هم نفهمید تا گندش در اومد بعد اومدم کامنتا رو خوندم،هر چه بیشتر میخوندم بیشتر از اصل موضوع فاصله میگرفتم تا اینکه شک کردم که اصل موضوع شهر اولین هاست یا پزشک قلابی،دوباره خبر خوندم فهمیدم موضوع دکتر قلابی است ولی کامنتا چیز دیگه ایی رو نشون میده،بابا بس کنید .بیاییم به حال خودمون زارزار گریه کنیم که ی هموطن به خاطر سهل انگاری مسئولین الکی الکی جونشو از دست داده.
فکر کردم اون پزشک تبریزی رو میگن مدرکش جعلی بوده
تابناک دقت کن این تیترهای زرد برای چیه فقط میخوای مردومو به جون هم بندازی!!!
سلام.
مسجد سلیمان و تبریز و ... چه فرقی داره؟ ترک و آذری و لر و ... چه فرقی داره؟

کل الیوم کربلا، کل الارض کربلا: هر جا هستی انسان باش و وظیفه انسانی ات را انجام بده.

لبیک یا حسین ...
یا خدا
فرمانده انتظامی شهرستان مسجدسلیمان در پایان ضمن تقدیر از زحمات قوه قضائیه در صدور به موقع دستورات قضائی خاطر نشان ساخت!!!!!
دستور به موقع!! خدایا چرا مسولین به خاطر اشتباه شون عذرخواهی نمی کنند تازه برای هم نوشابه هم باز می کنند. تشکر از دستور به موقع واقعا تشکر
هیچکی به این نکته توجه نکرد که اقای فوق دیپلم چطوری پرستار دکتر دیدار بوده تو بیمارستان؟
لطفا با پیوستگی اقوام ایرانی بازی نکنید بنده تبریزی هستم جانم فدای ایران و مسجد سلیمان درود به شرف همه اقوام ایرانی
عزیزان جواب اون توهین به کوروش رو بدید لطفا من کامنتش رو گذاشتم
ملت همیشه در صحنه اصل خبر تامل برانگیز و فاجعه بار رو رها کردند و برسر اینکه شهر کدوم اولیه دارند دعوا میکنند !!!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۹/۰۱
اگر بتوانیم منظور نویسنده را درک کنیم اتفاقا اصل خبر تحریف تاریخ توسط تابناک می باشد نه چیز دیگری.. وگرنه چه لزومی داشت همچین تیتری را برای این خبر انتخاب می کردند؟ آیا نویسنده واقعا خبر نداره شهر تبریز به این عنوان معروف است؟ گیرم مسجد سلیمان شهر اولینها باشه، با علم بر اینکه شهری مثل تبریز هم همچین ادعایی داره چرا باید همچین تیتری عنوان میشد؟
شهر اولین ها و آخرین ها همیشه تهران بوده هست و خواهد بود .بقیه تونم دوست داریم اونم خیلی زیاد
دوست عزیز تهران که تا دویست سال پیش روستایی بیش نبود از کی تاحالا شده اولین ها!!!! همجای ایران سرای من است ولی شهر اولین هاتبریز هست با توجه به قدمت بالاش و واقعا مردم بافرهنگی داره خدایی .... البته مخلص مسجد سلیمانی های عزیز هم هستیم امیدوارم روز به روز پیشرفت کنید
یاد اون جک افتادم
که آبادنیه گفت ولک اون شیر نفت ببند ببینم اینا چی میگن؟!!

وصل کنید شهر اصل خبر بخونید که واویلاس
ضمن ابراز انزجار از چنین اتفاقی باید به عنوان یک استاد تاریخ دانشگاه عرض کنم شهر اولین ها بدون شک شایسته شهری چون مسجدسلیمان است. با یک تحلیل ساده میتوان به چنین موضوعی پی برد: در تاریخ 1287 که مصادف با پیدایش نفت در مسجدسلیمان بود نه تنها ایران بلکه تمامی خاورمیانه در فقر و عقب ماندگی شدیدی بسر میکرد. با پیدایش نفت مسجدسلیمان به عنوان اولین منطقه نفت خیز خاورمیانه کشورهای پیشرفته مانند انگلیس جهت استعمار ثروت ایران هجوم اورند که به طبع با آمدن آنها تجهیرات و بناهای در دوران اقامت خود برپا کردند. بناها و تجهیزاتی که تا آن زمان ایران و خاورمیانه به خود ندیده بود. پس قضاوت در این مورد که مسجدسلیمان شایسته شهر اولین هاست کار چندان سخت و پیچیده ای نیست. با سپاس و آرزوی موفقیت برای ایران عزیز
من خودم آذری ام ولی خدا وکیلی تا بحال نشنیدم تبریز شهر اول باشه یا اینکه بهش شهر اول بگن
سلام علیکم ایها الناس
ان کنتم قادرون لیقولون هذا عمل احمدی نژاد ناز شصتتون و گرنه بگین من به گردن بگیرم ... هاهاهاها
شهر اولین ها صفتی برای تبریزه به نظرم.
تابناک جان زمانی من فکر می کردم شما نظراتی را سانسور می کنید که مخالف سیاستهایتان است هم چنین نظرات توهین امیز را، ولی وقتی نظرات بالا را خواندم پی بردم که اگر توهین به ترکها بشود برای شما منعی ندارد. و شما آنرا منتشر می کنید. و من بسیار متاسف شدم . با کمال تاسف فرهنگ فارسی بر اساس نزاد پرستی استوار شده و کوچکترین سخنی که از طرف ترکها و یا اعراب زده شود بلافاصله با موضع گیری های تند ، توهین و فحش هم وطن های عزیز فارس زبان همراه می شود. بارها نظراتی را برای متن های شما ارسال کرده ام بدون کوچکترین توهینی ولی مورد تایید شما قرار نگرفته, ولی وقتی می بینم عده ای براحتی توهین می کنند و نظراتشان تایید می شود بسیار متاسف می شوم.امیدوارم در سیاستهایتان تجدید نظر بکنید. بسیاری از کسانی که این چنین مقابل تبریزیها می ایستند و هر سحنی که خود لایق آن هستند به آنها نسبت می دهند. نه مسجد سلیمانی هستند و نه خوزستانی آنها هم وطنان فارس زبان من هستند و فقط چون نام تبریز را دیدند شروع کردند به مخالفت و توهین و مسخره کردن. میدانم که این نظر مرا منتشر نخواهید کرد ولی اگر خودتان آنرا خواندید هم ارزش نوشتن را دارد.
مسجد سلیمان در کدام نقطه جغرافیایی ایران است ؟
باز خدا رو شکر که مردم جنوب تبریزیا رو بیشتر شناختند
تابناک بلا میدونست مردم پیگیر پرونده پزشک تبریزی هستند این تیترو زد که بازدید بره بالا و ما فکر کنیم درمورد تبریزه!!! خخخخ
من وقتی این کامنتها رو خوندم قبل از اینکه بخوام کامنت بذارم بیشتر متاسف شدم ولی تعجب می کنم تبریزی ها چرا به فارسها و کوروش حمله ور شدن آخه فارسهای بیچاره و کوروش کجای مسئله بودن که اینقدر لت و کوب شدن ،گنه کرد در بلخ آهنگری ....به شوشتر زدند گردن مسگری
آقا این مسجد سلیمان کجاست؟
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار