بازدید 10378
۱
خبر

برنامه شب چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا

لژیا ورشو در حالی از قهرمان اروپا میزبانی می‌کند که در دیدار اخیرش در لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاهی لهستان با نتیجه 4 بر 2 بر کورونا کیلچه غلبه کرد و در حال حاضر با 19 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست. در طرف مقابل سفیدپوشان مادریدی با برتری 4 بر یک مقابل آلاوس در هفته دهم لالیگا، ضمن تداوم صدرنشینی خود، با روحیه‌ای بالا به مصاف نماینده لهستان می‌روند.
کد خبر: ۶۳۶۹۵۱
تاریخ انتشار: ۱۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۲:۳۶ 01 November 2016

  مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب با هشت دیدار دنبال می‌شود.

به گزارش تابناک ورزشی،دور برگشت از مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا فردا شب (چهارشنبه) با برگزاری هشت دیدار از گروه‌های پنج تا هشت پیگیری می‌شود. در مهمترین دیدارها از گروه F لژیا ورشو لهستان پذیرای رئال‌مادرید است و یوونتوس در گروه H از لیون فرانسه میزبانی می‌کند.

لژیا ورشو- رئال‌مادرید

لژیا ورشو در حالی از قهرمان اروپا میزبانی می‌کند که در دیدار اخیرش در لیگ حرفه‌ای فوتبال باشگاهی لهستان با نتیجه 4 بر 2 بر کورونا کیلچه غلبه کرد و در حال حاضر با 19 امتیاز در رده ششم جدول رده‌بندی این رقابت‌هاست. در طرف مقابل سفیدپوشان مادریدی با برتری 4 بر یک مقابل آلاوس در هفته دهم لالیگا، ضمن تداوم صدرنشینی خود، با روحیه‌ای بالا به مصاف نماینده لهستان می‌روند.

این بازی بدون تماشاگر و پشت درهای بسته برگزار می‌شود. کمیته اخلاق و انضباطی اتحادیه فوتبال اروپا (یوفا) باشگاه لژیا ورشوی لهستان را به‌خاطر رفتار زننده و نامناسب تماشاگرانش در دیدار مقابل بورسیا دورتموند در هفته اول مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا، 80 هزار یورو جریمه و اعلام کرده بازی خانگی این تیم برابر رئال مادرید در هفته چهارم همین رقابت‌ها پشت درهای بسته و بدون تماشاگر برگزار خواهد شد. در واقع تیم میزبان یار دوازدهم را در این بازی در کنار خود نمی‌بیبند.

دو تیم در هفته سوم از مرحله گروهی لیگ قهرمانان به مصاف هم رفتند که این بازی در مادرید با نتیجه 5 بر یک به سود شاگردن زین‌الدین زیدان به پایان رسید. کهکشانی‌ها در حال حاضر با 7 امتیاز و تنها به خاطر تفاضل گل کمتر نسبت به بورسیا دورتموند در رده دوم گروه F هستند، این در حالی که لژیا هنوز امتیازی کسب نکرده و در قعر جدول این گروه است.

رکورد خانگی لژیا ورشو مقابل نمایندگان اسپانیایی در چهار بازی، یک برد، یک تساوی و دو شکست بوده است. تنها پیروزی آنها مقابل تیمی از اسپانیا به مرحله یک‌چهارم نهایی مسابقات جام باشگاه‌های اروپا در فصل 71-1970 بازمی‌گردد که 2 بر یک بر اتلتیکومادرید غلبه کردند، هرچند شکست یک بر صفر در مادرید آنها را به خاطر گل خورده در خانه از گردونه رقابت‌ها حذف کرد.

رئال‌مادرید اما در تقابل با تیم‌های لهستانی رکورد خوبی از خود بر جای گذاشته و در هفت بازی، هفت برد کسب کرده است. شاگردان زیدان همچنین 26 بازی در رقابت‌های مختلف است که شکست نخورده‌اند.

بارتوش برزیانسکی و گیلهرم از لژیا به دلیل دریافت کارت زرد در بازی‌های اخیرشان، در این بازی غایب خواهند بود. راموس، کاسمیرو و په‌په هم  به دلیل مصدومیت نمی‌توانند رئال را در این دیدار همراهی کنند.

یوونتوس- لیون

بانوی پیر که در حال حاضر با هفت امتیاز و به خاطر تقاضل گل بهتر نسبت به سویای اسپانیا صدرنشین گروه H است، برای صعود به مرحله یک‌هشتم لیگ قهرمانان تنها به یک برد نیاز دارد. آنها در حالی پذیری لیون فرانسه هستند که در هفته یازدهم سری A ایتالیا در دیداری حساس با نتیجه 2 بر یک ناپولی را شکست دادند و صدرنشینی خود را استحکام بخشیدند.

لیون هم که در دیدار اخیر خود در رقابت‌های لوشامپیونه فرانسه 2 بر یک از سد میزبانش، تولوز گذشت وضعیت خوبی در جدول این مسابقات ندارد و در رده هشتم است. آنها در حالی به تورین می‌روند که برای زنده نگه داشتن امیدهای صعودشان به مرحله حذفی لیگ قهرمانان نیاز مبرم به برد دارند، اما حریف سرسختی به نام یوونتوس را پیش‌روی خود می‌بینند که برای قطعی کردن صعودش به دور بعد انگیزه بالایی دارد.

یووه در دور رفت مرحله گروهی در خانه لیون به برد یک بر صفر رسید. در دیداری که شاگردان آلگری از دقیقه 54 در پی اخراج ماریو لمینا 10 نفره بازی ادامه می‌دادند، خوان کوادرادو در دقیقه 76 تنها گل بازی را به ثمر رساند. همچنین جان‌ لوئیجی بوفون در آن بازی در دقیقه 34 پنالتی السکاندر لاکازته را مهار کرد.

راه‌راه پوشان تورین در پنج تقابل اخیر خود با تیم‌های فرانسوی، چهار برد و یک تساوی کسب کرده‌اند. رکورد خانگی بیانکونری برابر نمایندگان فرانسه 10 برد، 2 تساوی و بدون شکست بوده است. نکته جالب در مورد یووه این است که در 18 بازی اخیر خانگی خود در رقابت‌های اروپایی شکست نخورده است.

لیون هم در چهار بازی اخیرش برابر تیم‌های ایتالیایی متحمل شکست شده است. این تیم تاکنون 19 بار مقابل تیم‌های ایتالیایی صف‌آرایی کرده که حاصل آن 7 پیروزی، 4 تساوی و 8 شکست بوده است.

برنامه کامل بازی‌های دور چهارم مرحله گروهی لیگ قهرمانان اروپا به شرح زیر است:

سه‌شنبه 12 آبان

گروه A: لودوگورتز- آرسنال، بازل - پاری‌سن‌ژرمن
گروه B: بشیکتاش - ناپولی، بنفیکا - دیناموکیف
گروه C: مونشن‌گلادباخ - سلتیک، منچسترسیتی - بارسلونا
گروه D: اتلتیکومادرید - روستوف، آیندهوون - بایرن‌مونیخ

چهارشنبه 13 آبان

گروه E: موناکو- زسکامسکو، تاتنهام - لورکوزن
گروه F: دورتموند - اسپورتینگ لیسبون، لژیا ورشو- رئال‌مادرید
گروه G: کپنهاگن - لسترسیتی، پورتو- بروژ
گروه H: سویا - دیناموزاگرب، یوونتوس - لیون

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
سه‌شنبه 12 آبان؟؟؟؟؟؟چهارشنبه 13 آبان؟؟؟؟؟؟؟
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر