بازدید 13611

جنایت نقابداران مسلح دردومین نزاع خونین

طی 2 نزاع مسلحانه خونین که به فاصله 24 ساعت از یکدیگر در منطقه اسماعیل آباد مشهد رخ داد جوانی به ضرب گلوله به قتل رسید و فرد دیگری نیز مجروح شد.
کد خبر: ۶۳۴۶۲۴
تاریخ انتشار: ۰۳ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۵۰ 24 October 2016
طی 2 نزاع مسلحانه خونین که به فاصله 24 ساعت از یکدیگر در منطقه اسماعیل آباد مشهد رخ داد جوانی به ضرب گلوله به قتل رسید و فرد دیگری نیز مجروح شد.

به گزارش روزنامه خراسان، ظهر روز شنبه گذشته چندین نفر در منطقه اسماعیل آباد مشهد و با انگیزه برخی اختلافات فامیلی در حالی با شمشیر و چماق به جان یکدیگر افتادند که یکی از آنان اسلحه شکاری به همراه داشت و با شلیک گلوله مرد 36 ساله ای به نام «عباس» را از ناحیه شکم مجروح کرد. با انتقال مصدوم به مرکز درمانی وی در بیمارستان بستری شد و عاملان نزاع نیز از محل گریختند.

گزارش خراسان حاکی است: دقایقی بعد نیروهای کلانتری 30 سپاد وارد عمل شدند و با صدور دستورات قضایی 4 تن از متهمان به شرکت در نزاع خونین دسته جمعی را دستگیر کردند. ماموران انتظامی در بازرسی از محل درگیری نیز 9 عدد پوکه و یک تیر فشنگ اسلحه شکاری را در حالی کشف و ضمیمه پرونده کردند که برخی از عاملان نزاع مذکور متواری بودند.بنابراین گزارش، حدود 24 ساعت بعد از وقوع این حادثه تاسف بار ناگهان درگیری دیگری بین این افراد و با دخالت عوامل مسلح دیگر درمنطقه اسماعیل آباد رخ داد.

گزارش خراسان حاکی است: ماجرای دومین نزاع مسلحانه خونین حدود ساعت 12 ظهر روز گذشته نیز از آن جا آغاز شد که جوان 28 ساله ای به نام «آرش» خودرو 405 خود را در حاشیه یک کوچه پارک کرد و به قصد عزیمت به منزل پدربزرگش از خودرو پیاده شد اما ناگهان 2 دستگاه پژو پارس و پراید با 9 سرنشین نقابدار توقف کردند. در همین حال سرنشینان خودروها که چوب و چماق های وحشتناک و سلاح های وینچستر در دست داشتند از خودرو پیاده شدند و به سمت جوان 28 ساله شلیک کردند. این جوان که به دلیل اصابت تعداد زیادی گلوله های ساچمه ای نقش زمین شده بود توسط اورژانس به مرکز درمانی انتقال یافت اما لحظاتی بعد به دلیل عوارض ناشی از اصابت گلوله ها و خونریزی داخلی فوت کرد. این گونه بود که ماموران کلانتری سپاد ماجرای این جنایت را به قاضی ویژه قتل عمد اطلاع دادند.

دقایقی بعد با حضور قاضی سیدجواد حسینی و کارآگاهان اداره جنایی پلیس آگاهی خراسان رضوی در مرکز درمانی و همچنین محل نزاع خونین، تحقیقات در این باره آغاز شد. بررسی های مقدماتی و میدانی قاضی حسینی که تا اوایل شب گذشته به طول انجامید بیانگر آن بود که 2 نفر از عاملان نزاع دسته جمعی روز شنبه گذشته با همکاری 7 تن دیگر از آشنایان و بستگانشان، صحنه نزاع مسلحانه منجر به قتل را رقم زده اند. همچنین ادامه تحقیقات نشان داد که مهاجمان مسلح با استفاده از چماق های وحشتناک شیشه های خودروی مقتول را نیز شکسته اند این در حالی بود که آثار شلیک گلوله روی صندلی خودرو نیز نمایان بود. بنابر گزارش خراسان، نتیجه تحقیق میدانی مقام قضایی درباره انگیزه 2 نزاع خونین نشان می دهد که افراد مذکور در پی یکسری اختلافات فامیلی با یکدیگر درگیر شده اند، همچنین بررسی های بیشتر بیانگر آن است که مجروح حادثه خونین شنبه گذشته که با سپردن وثیقه از زندان آزاد شده است در حال تحمل کیفر به اتهام مواد مخدر است که به حبس ابد محکوم شده بود.

به گزارش خراسان، تحقیقات کارآگاهان و ماموران کلانتری سپاد مشهد با صدور دستورات ویژه ای از سوی قاضی سیدجواد حسینی برای دستگیری مهاجمان مسلح نقابدار ادامه دارد.
 
سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر