بازدید 20925
افراد پرسفر بخوانند؛

سریع‌ترین شیوه‌ی خرید بلیط هواپیما

چه جزو طرفداران خرید اینترنتی باشید، چه نباشید، جالب است بدانید که آمارهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما روز به روز در حال رشد است. در بعضی از کشورهای پیشرفته جهان، آمار خرید اینترنتی بلیط هواپیما به ۷۵ درصد می‌رسد؛ یعنی از هر ۴ مسافر، ۳ نفر از آنها از طریق اینترنت و به صورت آنلاین بلیط هواپیمایشان را می‌خرند.
کد خبر: ۶۳۴۴۷۱
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۱۳:۰۳ 23 October 2016
چه جزو طرفداران خرید اینترنتی باشید، چه نباشید، جالب است بدانید که آمارهای خرید اینترنتی بلیط هواپیما روز به روز در حال رشد است. در بعضی از کشورهای پیشرفته جهان، آمار خرید اینترنتی بلیط هواپیما به ۷۵ درصد می‌رسد؛ یعنی از هر ۴ مسافر، ۳ نفر از آنها از طریق اینترنت و به صورت آنلاین بلیط هواپیمایشان را می‌خرند.
 
همه‌ی این آمارهای رو به رشد، نشان می‌دهد که سفر و گردشگری هم در عصر ارتباطات از قافله‌ی خرید‌های اینترنتی عقب نمانده و افراد زیادی هستند که با استفاده از اینترنت و خصوصا خرید اینترنتی بلیط هواپیما سفری آسان و کم دردسر را انتخاب می‌کنند.

حالا که در مقایسه با گذشته، حجم کارهای روزانه‌ی همه‌مان بیشتر شده و دغدغه‌های کاری، روزمان را حسابی شلوغ کرده، سراغ راه‌هایی را می‌گیریم که وقت کمتری احتیاج دارد؛ خرید آنلاین بلیط هواپیما هم یکی از همین راه‌های سرعت دادن به زندگی شهری‌ست؛ برای توسعه‌ی کسب و کار خود قصد سفر چند روزه را دارید، بهترین روش برای خرید بلیط هواپیما در چنین مواقعی که نیاز فوری به سفر دارید، خرید از سامانه‌های معتبر بلیط هواپیما است. چرا که با خرید سریع بلیط هواپیما می‌توانیم قبل از سفر وقت بیشتری برای کارهای دیگرمان بگذاریم؛ کارهای عقب مانده پیش از سفر را انجام دهیم و برنامه‌های دقیق‌تری برای سفرمان بچینیم.

سامانه‌ی خرید اینترنتی بلیط هواپیما، علی‌بابا، یکی از معتبرترین سامانه‌های خرید بلیط هواپیمای داخلی و خارجی است که چند سال است با یک هدف خیلی ساده اما بزرگ کارش را شروع کرده؛ فراهم کردن امکان سفری آسان، دلخواه و مطمئن برای مسافران. حالا هم با گذشتن چند سال متمادی از فعالیت و تجربه‌اش در این زمینه، توانسته رضایت مسافرانش را جلب کند و امکان خرید بلیط هواپیما از میان معتبرترین ایرلاین‌های ‌داخلی و خارجی را برای کاربران خود فراهم کرده ‌است.

گستردگی تعداد ایرلاین‌های علی‌بابا این امکان را به مسافر می‌دهد که پیش از خرید اینترنتی بلیط هواپیما، پروازهای مختلف، با قیمت‌ها و ساعت‌های متفاوت را بررسی و مقایسه کند و در فرصت کافی بهترین را انتخاب کند. گاهی رسیدن به مقصد، پرواز در شب بهتر است و گاهی احتیاج دارید حتما صبح آنجا باشید. داشتن انتخابی درست، نتیجه‌ی در اختیار داشتن اطلاعات پروازهای ایرلاین‌های مختلف است که علی‌بابا این امکان را برای مسافران فراهم کرده است.

کاربران علاوه بر خرید بلیط هواپیمای سیستمی، می‌توانند بلیط هواپیما چارتر را نیز از این سامانه خریداری کنند که مزیت خرید بلیط چارتر از علی‌بابا ضمانت آن است. وجود پشتیبانی ۲۴ ساعته، بعد از خرید و در حین سفر هم یکی از امکانات انحصاری و ویژه‌ای است که این سامانه برای مسافرانش دارد تا با اطمینان بیشتر و خیال راحت‌تری سفر کنند.

سریع‌ترین شیوه‌ی خرید بلیط هواپیما
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل