بازدید 12140

درگیری خونین در حاشیه رقابت‌های کشتی

در جریان درگیری شدید میان تماشاگران در رقابت‌های کشتی استان البرز، سه نفر زخمی شدند و به اموال سالن کشتی نیز خسارت جدی وارد شد.
کد خبر: ۶۳۴۳۲۰
تاریخ انتشار: ۰۲ آبان ۱۳۹۵ - ۰۶:۲۲ 23 October 2016
در جریان درگیری شدید میان تماشاگران در رقابت‌های کشتی استان البرز، سه نفر زخمی شدند و به اموال سالن کشتی نیز خسارت جدی وارد شد.

به گزارش ایسنا، جواد نورمحمدی، سرپرست هیات کشتی استان البرز درباره حادثه رخ داده در جریان مسابقه‌های کشتی استان البرز و درگیری شدید میان تماشاگران حاضر در سالن که به پرتاب صندلی‌های بی‌شمار به سوی یکدیگر منجر شد، اظهار کرد: ساعت ۱۶:۳۰ جمعه بر اثر درگیری میان دو فرد سابقه‌دار که در میان تماشاگران نشسته بودند، متاسفانه تماشاگران دیگر حاضر در سالن نیز به هواخواهی از همشهریان خود وارد این معرکه می‌شوند و درگیری شدیدی میان تماشاگران حاضر در سالن رخ می‌دهد که با پرتاب صندلی از سوی دو گروه و زخمی شدن سه نفر ختم می شود.

سرپرست هیات کشتی استان البرز افزود: سالن مسابقه‌ها شرایط استاندارد برگزاری مسابقه‌ها را ندارد و هیچ مانعی بین سالن و سکوی تماشاگران نیست به همین دلیل تماشاگران به سمت تشک هجوم آوردند و درگیری به داخل سالن مسابقه کشیده شد. البته کل درگیری در مجموعه زمانی در حدود ۳ دقیقه طول کشید اما پس از آرام شدن اوضاع و جمع‌آوری شیشه‌های شکسته و صندلی، نیم ساعت در برگزاری مسابقه‌ها وقفه به وجود آمد اما پس از آن مسابقه‌ها از سر گرفته شد.

وی با بیان اینکه دو نفر اصلی این درگیری از سالن مسابقه‌ها متواری شدند، گفت: اسامی این افراد و آدرس آن‌ها در اختیار عوامل نیروی انتظامی قرار گرفت تا نسبت به دستگیری‌شان اقدام کنند.

نورمحمدی در پاسخ به این سوال که آیا آمبولانس در محل مسابقه‌ها حضور داشت تا نسبت به انتقال مجروحان به بیمارستان اقدام کند، خاطرنشان کرد: دکتر در سالن حضور داشت اما آمبولانس نبود!

سرپرست هیات کشتی استان البرز درباره حضور عوامل انتظامی در جریان مسابقه‌ها نیز اظهار کرد: عوامل نیروی انتظامی پس از درگیری در محل مسابقه حاضر شدند و با عاملان این درگیری برخورد کردند. البته ۸ تن از ماموران حراست اداره کل ورزش و جوانان مسئولیت ایجاد نظم در سالن مسابقه‌ها را بر عهده داشتند.
 
تعداد بازدید : 51
دانلود

سلام پرواز
خیرات نان
بلیط اتوبوس
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# ماه رمضان # عید نوروز # جهش تولید با مشارکت مردم # دعای روز هجدهم رمضان # شب قدر