بازدید 29191

نجات زنی که 4 کیلومتر زیر خودرو کشیده شد

در یک حادثه رانندگی در مشهد زن حادثه دیده تا مسافتی طولانی به دنبال خودروکشیده شد.
کد خبر: ۶۳۳۹۶۰
تاریخ انتشار: ۰۱ آبان ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲ 22 October 2016
در یک حادثه رانندگی در مشهد زن حادثه دیده تا مسافتی طولانی به دنبال خودروکشیده شد.

معاون عملیات سازمان آتش نشانی مشهد گفت : خودروی پژو پارس با 2عابر پیاده برخورد کرد و یکی از عابران را تا مسافتی طولانی به دنبال خود کشاند.
 
به گزارش روابط عمومی آتش‌نشانی مشهد،مهدی رضایی شامگاه پنجشنبه در تشریح جزئیات این خبر افزود : این سانحه رانندگی مقارن ساعت 17و 49 دقیقه پنج‌شنبه رخ داد و خودروی پژوپارس هنگام حرکت از میدان نمایشگاه به سمت میثاق با 2عابر پیاده که 2زن جوان بودند، برخورد کرد.وی ادامه داد : یکی از این عابران به خیابان پرتاب شد و پس از آن با خودروی پراید برخورد کرد و به شدت مجروح شد.او افزود: بانوی دیگر نیز زیر این خودرو گیر کرده بود و راننده بی خبر از این ماجرا به سرعت از محل متواری شده بود. رضایی گفت : پس از طی کردن مسافت طولانی و رسیدن به حوالی میدان امام علی(ع) خودروهای دیگر راننده را متوجه این اتفاق کردند و خودرو متوقف شد.

معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت : این بانوی جوان که به شدت دچار مصدومیت و جراحت شده بود توسط ماموران آتش نشانی از زیر خودرو رهاسازی و برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس شد.

سوی دیگر با حضور پلیس در محل، راننده بازداشت و در تحقیقات مدعی شد که متوجه گیر کردن زن جوان زیر ماشینش نشده است. او گفت: با دوستم در خیابان‌ها می‌گشتیم و صدای ضبط ماشین زیاد بود که ناگهان 2زن را مقابل ماشین دیدم و پیش از اینکه موفق به توقف شوم، با آنها تصادف کردم.

پس از آن ترسیده بودم و وقتی دیدم چند نفر به طرفم می‌آیند، تصمیم به فرار گرفتم. آنها به‌دنبال ما بودند و چون صدای ضبط زیاد بود، صدای جیغ و فریاد زنی که زیر ماشین گیر کرده بود را نشنیدم. من تصور می‌‌کردم که شاهدان قصد دستگیری مرا دارند و برای همین فرار کردم. اصلا خبر نداشتم که فردی زیر ماشین گیر کرده است. هم زمان با اظهارات این مرد، آتش‌نشانان موفق شدند زنی را که زیر پژو گیر کرده بود نجات دهند.

او زنده بود اما دچار جراحات شدیدی شده بود. به گفته آتشپاد سوم رضایی، معاون عملیات سازمان آتش‌نشانی مشهد، زن جوان برای انتقال به بیمارستان تحویل عوامل اورژانس و به بیمارستان منتقل شد.
 
نجات زنی که 4 کیلومتر زیر خودرو کشیده شد 
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۹
انتشار یافته: ۴۳
خدا لعنتت كنه كه با سرعت جنون آميز اينگونه دختر جوان را نابود كردي!
آنقدر بيشعور و احمقي كه با صداي بلند ضبط در شهر با اين سرعت رانندگي ميكني و آنقدر وحشي كه انسان مانده در زير ماشين را چها ر كيلومتر ميكشي !!؟؟؟؟
آيا نبايد اين ملعون را به 30 سال زندان با اعمال شاقه محكوم كرد ؟؟؟؟
پست فطرت تر از تو داعش هم نيست !
ما را چه شده است؟ به کجا چنین شتابان؟
با یک دوست
صدای بلند پخش ماشین
بی توجه به اطراف

از این ناهنجاری ها همیشه میبینیم
شما جلو ماشین رو میگین بدنبال،نکنه ماشینه عقب عقب میرفته؟
مگه میشه مگه داریم
4کیلومتر زیر ماشین اونم تو خیابان
حالا میگفتی4متر 40مترمتر شاید بشه قبول کرد
این ..... رو باید اعدام کنن
چهار کیلومتر روی آسفالت کشیده شده و هنوز زنده است به معجزه شبیه. ضمنا توجیحات عامل حادثه هم جالب بود ظاهرا همه عوامل مقصر بودند بجز راننده صدای ضبط هم خودش بلند بود و بیچاره بعد از تصادف هم اختیاری برای پایین آوردن صدا نداشته کلا راننده قربانی اصلی این حادثه بوده.
اعدام کمترین مجازاتشه
این راننده باید به اشد مجازات محکوم بشه چون تا باقی راننده های خاطی بفهمند کسی که دست به چنین رفتار وحشتناکی میزنه به سختی مجازات سخت محکوم خواهد شد
احمق
لعنتی نمی شد ضبط را خاموش کنی این آشغالهای جامعه را باید توی زباله دان انداخت .
این راننده.... با یه جریمه یا دادن دیه باید آزاد بشه؟؟؟؟
مشهد مقدس
اگر برای فرار از صحنه جرم مجازات سنگین بذارن دیگه کسی از صحنه در نمیره
این...شده را باید همانجا در محل اعدام کنند....!!!
واقعا درد این دو جوان جز با اعدام دوا نگردد
راننده رو ببریدش زیر ماشین صدای ضبط هم زیاد کنید سپس 4 کیلومتر بکشیدش
چه جوری یه آدم میتونه انقدر بیخیال و بی توجه به همنوع خودش باشه؟
اصلا" اگه اون رو هم ندید بگیریم چرا تصادف کردی فرار کردی؟
خودش رو به یه نیسان ببندید و 40 کیلومتر بر روی آسفالت بکشید تا حالش جا بیاد!
نوشته بوديد راننده به خاطر فراز از صحنه و بلند بودن صداي پخش متوجه نبوده ؟؟؟ !!!!! شاخ در اوردم اين فرد رذل و نامرد و جنايتكار و احتمالا معتاد و.... چطور به خودش اجازه داده با كمال وقاحت اين جنايت را توجيه كند بايد با اين فرد قسي القلب خارج از نوبت و به فوريت در محاكم برخورد شود اين وقايع بايد در تلويزيون پخش شود تا مردم بدانند با چه جنايتكاراني در خيابانها سروكار دارند
اینکار اقدام به قتل عمده و مجازاتش باید در حد اقدام به قتل عمد باشه .
ولی من تقریبا مطمئنم الان به قید وثیقه آزاده و فردا هم با بیمه اش دیه اون دو نفر رو پرداخت میکنه .
در ایران قانون شکنان به علت عدم وجود قوانین بازدارنده مناسب و مجازات در خور جرم ، همیشه دست بالا رو دارند
فقط میشه بهش گفت حیون
حتما اینم مثل راننده وانت که ورود ممنوع میرفت وبه ماشینها میزد کارشناسی ارشد دارد
از صمیم قلب و با تمام وجود آروزوی سلامتی برای بانوی آسیب دیده دارم
یکبار با چنین موجوداتی برخورد داشتم که با 50 کیلو متر سرعت در جلوی سینما فرهنگ از جلوی ماشین من دور زد؛ لحظه خطر ناکی ایجاد شد، به راننده که از همین قماش بود گفتم "چراغ راهنما برای چیست" خنده کنان گفت"اسباب بازیه"، گفتم "اگر خانواده من تلف می شدند، چه می شد"؟ با با پوز خند و در حالیکه به بغل دستی اش نگاه می کرد گفت: "دیه اش را می دادیم"!! از اتو مبیل پائین آمدم و از او خواستم بیاید پائین تا صحبت کنیم، ...سپس یک سیلی به او زدم که بغل دستی اش فرار کرد.
کاملا می دونسته که زیر ماشینه .با سرعت میرفته تا از محل فرار کنهواگر بدونید الان این دو نفر در چه حالتی هستند؟
خدا رو شکر که سرعت گیر سر راه نبوده وگرنه بی شک زنده نمی موند
گرنگهدارمن آنست که من می دانم ، شیشه را دربغل سنگ نگه می دارد
خاااااااااااااااااااااااک علم برسرت
یه نکته دیگه هم هست ماشینای تولید داخل چیزی توشون نیست که فقط یه اتاق و بدنه و تو یه موتور مسخرست جا داره شما کاپوت بزن بالا دو نفر تو کاپوت جا میشن. ماشینای خارجی جای یه نخود نیست تو کاپوت. هر هر هر کر کر کر
4 کیلومتر کشیده شدن بعید است . در صورت کشیده شدن روی آسفالت طی چند کیلومتر چیزی از گوشت بدن باقی نمی ماند. در مشهد متاسفانه اخبار تخلفات رانندگی خیلی زیاد شده
اعدام هم برا چنين ادمهايي كمه............ببندنش به ماشين 4 كيلومتر بكشنش رو زمين
شبیه فیلمم های هندی شده آخه چطور میتونه زنده باشه از میدون نمایشگاه تا میدان امام علی(ع).اونم تو بزرگراه که سرعت کمتر از 80 تا نبست .تازه طرف در حین فرارم بوده
چگونه مییشود ادعای این راننده را باور کرد یامست بوده یا مواد زده ویا تعمدا قصد جان این خانمها را داشته قوه قضاییه چه این انسانهای بیچاره زنده بمانند ویا تا اخ عمر ناقص بمانند نباید براحتی از این جانی دست بردارد حکایت کشتار زنان در خیابانهای مشهد هم فراموش نشود
این راننده یا مست بوده یا مجنون
این راننده که نه این بی همه چیز رو همون بلا رو سر خودش بیارید
وقتی کنسرت حرام شود داخل ماشین میشود محل اجرای کنسرت، نظر امام جمعه محترم مشهد در قبال این حادثه چیست؟؟؟
این چه وحشی گری هست از اون وانت از این واقعه که قلب ملت را به درد و امنیت را خدشه دار کرده،اینها مانند ابزار داعشی ها هستند با جدیت برخورد بشه بدون رفعت.
یعنی چی بگه آدم؟
یه سوال دارم : اگه اون خانم خواهر یا مادر شما بود چه می کردید؟
راننده دروغ میگوید که نفهمیدم زیر ماشین کسی گیر کرده
یکی از مهمانان ماه عسل اینده احتمالا این خانمه، عمر دوباره!!! راننده هم قصاص بشه شاید زنده بمونه!!!
تا کی باید آبروی متخلف حفظ بشه!!! این یه حاشیه امنی براشون بوجود میاره مثل همین مورد! خلافکار حرفه ای نیست ولی باید قوانین بازدارنده ای باشه که حداقل ار ترس! مراقب رفتارشون و کاراشون باشن. این خانم که قطعاً قسمتی از زیباییش رو از دست میده حالا این راننده چه جوری مجازات میشه؟ قصاص میشه؟ یا با پرداخت دیه آزاد میشه؟ آیا پرداخت دیه زیبایی این خانم رو بهش برمیگردونه و هزاران آیا ی دیگه!!
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها