بازدید 11250

بازدید اعضای کمیسیون برنامه از پروژه‌های راه استان اردبیل

کد خبر: ۶۱۵۸۸۶
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۵ - ۱۷:۵۱ 19 August 2016
یک عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از سفر اعضای کمیسیون به استان اردبیل برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این استان خبر داد.

 غلامعلی جعفر زاده ایمن آبادی در گفت‌وگو با ایسنا اظهار کرد: اعضای کمیسیون برنامه و بودجه مجلس شورای اسلامی از روز گذشته به استان اردبیل سفر کردند و تاکنون با مسئولان دیوان محاسبات و سازمان مدیریت استان نشستی برای بررسی نحوه عملکرد و انحراف از بودجه داشته‌ایم.

وی افزود: همچنین در نشستی با فعالین اقتصادی استان مشکلات اقتصادی این منطقه، مشکلات آب و مسائل مربوطه به صنایع را مورد بررسی قرار دادیم.

جعفر زاده با اشاره به بازدید اعضای این کمیسیون از پروژه راه استان اردبیل یادآور شد: همچنین پیگیری مطالبات مردم این منطقه که بحث ایجاد منطقه آزاد تجاری بوده و مورد وفاق همه نمایندگان است در دستور کار کمیسیون قرار دارد.

این عضو کمیسیون برنامه و بودجه کمیسیون مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه نیازهای استان اردبیل و مصوبات مربوطه در برنامه ششم از سوی کمیسیون برنامه و بودجه مورد رسیدگی قرار می‌گیرد،  گفت که پروژه راه‌آهن و ایجاد منطقه آزاد تجاری در اردبیل از سوی کمیسیون دنبال خواهد شد.

به گفته جعفرزاده، اعضای کمیسیون برنامه و بودجه فردا در جلسه شورای اداری استان اردبیل جمع بندی نهایی در باره این سفر را انجام خواهد داد.
تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار