بازدید 10852

بارسلونا به جدایی مسی واکنش نشان داد

از منچسترسیتی و چلسی به عنوان جدی‌ترین گزینه‌های جذب مسی یاد می شود اما بعید به نظر می رسد که بارسلونا دست بردار این فوق ستاره خود باشد.
کد خبر: ۶۰۵۲۴۳
تاریخ انتشار: ۲۲ تير ۱۳۹۵ - ۰۹:۴۴ 12 July 2016
باشگاه بارسلونا به شایعه جدایی لیونل مسی در تابستان سال جاری پایان داد و تاکید کرد که این بازیکن پیشنهادی برای جدایی ارائه نداده است.

به گزارش تابناک ورزشی، لیونل مسی، فوق ستاره بارسلونا در شرایط روحی خوبی به سر نمی برد. او در تابستان سال جاری متهم به فرار مالیاتی شد و دادگاهی در اسپانیا او را به 21 ماه زندان محکوم کرده است.

خبرهای زیادی درباره مسی به گوش می رسد و رسانه های اسپانیایی در این چند هفته اخیر از احتمال زیادی جدایی او سخن به میان آورده‌اند.

باشگاه بارسلونا به شایعه جدایی مسی واکنش رسمی نشان داد. جوزپ یپس، سخنگوی رسمی باشگاه بارسلونا تاکید کرد که مسی اصلا به دنبال جدایی نیست. البته او خبر ناراحت بودن این بازیکن بزرگ را تایید کرد.

سخنگوی بارسلونا در گفت و گو با روزنامه الموندو گفت: هم باشگاه بارسلونا و هم لیونل مسی دلیلی برای نگرانی ندارند و کاملا آرام هستیم. مسی اصلا خواستار جدایی نبوده است. البته باید اعتراف کرد که او در شرایط روحی خوبی به سر نمی‌برد. مسی، بهترین بازیکن جهان است و همه ما دوست داریم که این بازیکن با پیراهن بارسلونا از دنیای فوتبال خداحافظی کند.


تور تابستان ۱۴۰۳
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # جهش تولید با مشارکت مردم # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل
آخرین اخبار