بازدید 68716
ساندی تایمز:

چرا رژیم اسرائیل از حمله به ایران منصرف شد؟

مدتی است که مقامات اسرائیلی اعلام می‌کنند، از تصمیم خود مبنی بر حمله فوری به تأسیسات هسته‌ای ایران منصرف شده‌اند و دلیل آن را کند شدن روند غنی‌سازی اورانیوم در ایران اعلام می‌دارند. با این حال، گزارش یک روزنامه انگلیسی از علت واقعی این موضوع پرده برداشته است.
کد خبر: ۲۸۴۴۲۵
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۳۹۱ - ۱۵:۳۸ 11 November 2012
از مدت‌ها پیش و پس از اعلام رسمی وجود تأسیساتی زیرزمینی در ایران به نام «فردو»، توجه بیشتر محافل رسانه‌ای و تحلیلی جهان به این ماجرا جلب و سپس، درخواست تعطیلی این تأسیسات، به یک پایه ثابت در مذاکرات ایران و ۱+۵ تبدیل شد. اینک گزارش یک روزنامه انگلیسی، از اهمیت استراتژیک واقعی این تأسیسات و میزان نگرانی رژیم اسرائیل از آن پرده برداشته است.

به گزارش «تابناک»، روزنامه انگلیسی «ساندی تایمز»، امروز با انتشار گزارشی درباره تأسیسات هسته‌ای فردو، نوشته جمع‌بندی مقامات نظامی و امنیتی رژیم اسرائیل، بر آسیب ناپذیری این تأسیسات گواهی دارد و همین امر، گزینه‌های این رژیم در حمله احتمالی به ایران را به شدت محدود کرده است.

بنا بر این گزارش، به نوشته این روزنامه، مقامات نظامی رژیم اسرائیل با بررسی «فردو» به این نتیجه رسیده‌اند که حمله هوایی در شکل متداول آن علیه ایران به نتیجه نخواهد رسید و لازم است آن‌ها در تاکتیک‌های نظامی خود در این زمینه بازنگری کنند.

بنا بر این گزارش، با توجه به پیشرفت‌های ایران در زمینه هسته‌ای، برنامه‌های اسرائیل در سال‌های اخیر، همواره در حال بازنگری بوده است.

هرچند پیش از این مقامات اسرائیلی و آمریکایی مدعی بودند، بمب‌های سنگرشکن جدید آمریکا برای نفوذ به تأسیسات فردو کارآمد است، ساندی تایمز در گزارش خود به نقل از کار‌شناسان غربی می‌نویسد، عمق این تأسیسات بسیار بیش از آن چیزی است که پیش از این برآورد می‌شده و در نتیجه، در برابر حملات هوایی در امان است.

بنابراین، با توجه به پیشرفت‌های جدید در تأسیسات هسته‌ای ایران، رژیم اسرائیل ناچار است تاکتیک‌های نظامی خود را تغییر دهد.

کار‌شناسان نظامی غربی به ساندی تایمز گفته‌اند اکنون اسرائیل دو گزینه پیش روی دارد؛ یکی اینکه اقدام به اعزام واحدهای ویژه نیروی زمینی به ایران کند و دیگر آن که از موشک‌های بالستیک دارای کلاهک‌های تاکتیکی هسته‌ای علیه این تأسیسات بهره گیرد.

البته آن گونه که مشخص است، استفاده از این دو گزینه نیز از جنبه‌های گوناگون برای این رژیم منطقی نیست.

به این ترتیب، به نظر می‌رسد بر خلاف ادعاهای مقامات اسرائیلی مبنی بر اینکه کاهش حجم غنی‌سازی در ایران، آنها را از برنامه‌های خود برای حمله به ایران منصرف کرده، دلیل واقعی این امر، افزایش ضریب ایمنی تأسیسات هسته‌ای ایران است که عملاً آن‌ها را با چالشی جدید روبه‌رو کرده است.
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۲۱۶
انتشار یافته: ۷۱
البته یک دلیل عمده دیگرش اینست که درصورت شلیک یک موشک به سمت ایران کل اسرائیل با خاک یکسان می شود که البته خوب این دلیل هم در جای خود باید توسط روباهان پیر غرب موردتوجه و عنایت ویژه قرار گیرد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
روباهان پیرو خوب اومدی.
اگه اونا روباه پیرن ما شیر کهنسال 3000 ساله ایم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۴۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
عزيز من كاش اينجور بود ولي رويا پرداري با واقعيت خيلي تفاوت داره .. با خاك يكسان كردن اسراييل به همين راحتيا هم نيست .
آرش
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
کاملاً درسته. اونها دقیقاً بخاطر قدرت نظامی ایران اقدام نظامی نمی کنند و از طرفی چون باید جواب اون همه کری خوانی را بدهند، انصراف از حمله را به مسائلی مثل زیر زمین بودن فردو نسبت می دهند. یعنی از یک طرف حمله را منتفی می بینند و از طرف دیگر برای حفظ پرستیژ می گویند حمله را بخاطر زیر زمین بودن تأسیسات عقب انداخته ایم.
مسلما همينطوره . چيزي كه رژيم صهيونيستي ، با حمله به يك كارخانه اسلحه سازي در سودان آنهم در مسيري بيش از اسرائيل تا ايران و آنهم يك مركز نظامي نه در حد و اندازه هاي مراكز نظامي و هسته اي ايران ، ناخواسته به اثبات رساند اين است كه اين رژيم اگر زورش به چيزي برسد ولو آن سر دنيا باشد به آن حمله ميكند ولي زورش به ايران نميرسد و مثل سگ (بلا نسبت سگ)از دور پارس ميكند و به خودش ميلرزد و ديگران را عليه ايران تحريك ميكند.
پاسخ ها
امین
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
از کلمه بهتری استفاده کن. سگ واق واق می کند. کی می خواهید بفمید که پارس نمی کند؟
رژيم اسرائيل هيچ غلطي نمي تواند بكند در صورت حمله به ايران از روي نقشه جغرافيايي پاك خواهد شد
پاسخ ها
يارو
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۵۷ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
يواش داداش چه جوري مي خواي از روي نقشه پاكش كني با مداد پاكن .اميدوارم كه هيچ وقت جنگي پيش نياد نه براي ايران ما و نه براي هيچ ملتي ديگه از شعار تا عمل خيلي فاصله است .
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۵۲ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
لطفا احساساتی نشوید
ترسید.
پاسخ ها
منتظر زمان
| Iraq |
۰۸:۱۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
بیشتر از اسرائیل آمریکا از درگیر شدن با ایران ترس داره در جنگ 33 روزه برخی سلاحهای ایرانی پیامهای وحشتناکی برای آمریکا داشتند.
این درست است و بهیچ عنوان نباید به خواست دشمن فردو تعطیل شود. چون پس از اطمینان از این تعطیلی حمله و نابودی تاسیسات روی زمینی حتمی خواهد بود.
این حرفها تمامامهملات است اسراییل به هیچ وجه نمی تواند به ایران حمله کند این حرفها در کشورهای غربی خریدار دارد چون زیاد بازیهای رایانه ای باز ی کردند فکر میکنند میدان جنگ هم مشابه بازی های رایانه میباشد
سلام
صرف نظر از حق و باطل بایستی لحن موضع گیری ها معتدل شود تا دفع شر شود.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۳ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
آفرین به شما .
ایرانیان در طول تمام تاریخ به مردم دوستی و صلح طللبی شهره بوده اند .
عجب... ساندی تایمز همه چیز گفت به جز اینکه ایران دنبال بمب نیست، حالا افکار عمومی غرب میره سمت اینکه تاسیسات ایران شکست ناپذیره و امریکا باید تسلیحات قویتر تولید کنه، بعد به بهونه آزمایش تسلیحات جدید، یه کشور بدبخت رو هدف قرار میده...
اینا تعریف کردنشون هم رو حسابه!بیشتر از بازتاب خبر، خبر رو نقد کنید تا اصل مطلب بیاد دست ملت
من يواش يواش به به چرت بودن كامل اسراييل مطمئن ترميشوم لذابفرموده امام راحل وبه پيروي ازآن بزرگوار:آنهاييكه بادين وايمان مابازي ميكنندمانيز دنياي كثيف آنهارانابودخواهيم كرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۸:۳۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اگه دینو ایمونمون رو قوی کنیم هیچ کسی نمی تونه نگاه چپ به ما کنه
زور نظامیشون به فردو نمیرسه میخوان با سیاست ببندنش!
مطمئن باشید آنها عکس گفته خود می گویند.
مگر به سودان و سوریه و عراق قبلاً اعلام کرده بودن که حمله می کنیم؟
آن وقت که می گفتند می خواهیم به ایران حمله کنیم من مطمئن بودم این کار را نمی کنند حالا که می گویند منصرف شده ایم باید بیشتر مواظب باشیم آنها می خواهند از غفلت ما استفاده کنند.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۵ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
کاملا موافقم اونا میخوان ما رو غافل گیرکنن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۱:۵۶ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
نميخوايم حمله كنيم ووووووو ايران خوبه وووووووو تاسيسات زير زمينه وووووووو نميتونيم وووووووو......... همه فيلمشونه
نقشه دارند خوب هم دارند
اما فرزندان اين آب و خاك همه نقشه هايشان را بر باد خواهند داد
اسرائيل از نقشه كره زمين حذف خواهد شد
صادق
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۱
آفرین
آنها از برخورد رو در رو با ایران واهمه دارند
به امید سر افرازی کشور عزیزمان
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۰:۰۹ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
اینایی که منفی میدن خائن نیستن به نظر شما؟ چرا بعضیا همه چی رو با هم قاطی می کنن. بابا اسرائیل دشمن ایرانه. بفهمید اینو تو رو خدا.
عباس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۶:۴۴ - ۱۳۹۱/۰۸/۲۲
با نظر این دوستمون کاملا موافقم.دوستیه گرگ، دوستیه خاله خرسه هستش.هیچ حسابی رو حرهای این خیانتکارها نمیشه کرد.
سربازان وطن همیشه آماده و گوش به فرمان فرمانده خود هستند.
میخوان به ایران با موشک هسته ای حمله کنن به این بهونه که ایران میخواد سلاح هسته ای بسازه؟این جمله یه جورایی متنافض نمااست.ایران هنوز سلاح هسته ای نساخته برید جلوی اونی رو بگیرید که ساخته و میخواد باهاش به کشور دیگه ای حمله کنه
حمله با نیروی زمینی هم که بیشتر از یه جوک نیست.
خدا كنه كه هيچ وقت جنگ نشه..
باید تاسیسات نطنز هم در مقابل بمب های سنگر شکن تقویت بشن و تاسسیات دیگه هم به زیر زمین منتقل بشن، چون کشور و مردم هزینه های زیادی رو بابت این تکنولوژی پرداخت کردن.
در داخل اگر مشکل هم داشته باشیم در مقابل اسراییل متحدانه می جنگیم
قطعا معلومه اسراییل نمیتونه بدون کمک امریکا به ایران حمله کنه در واقع وجودشو ندارن
کشوری که از نظر مساحت خاک هیچ عمقی ندارد در محاسبات نظامی به حساب نمی آید چه برسد به ادعای حمله به کشورهای دیگر
دلیل اصلیش اینه که اسرائیل از بازی با دم شیر می ترسد. شاید با حمله اسرائیل برنامه اتمی ایران کمی به تاخیر بیفتد اما دیگه اسرائیلی وجود نخواهد داشت تا حتی نتیجه حمله خود را ببیند.
بابا ما که خسته شدیم.آخرش کی میخواد حمله کنه؟یکی نیست به این اسراییلی ها بگه شما که عرضه ی این کارا را ندارین چرا الکی این قدر چرت و پرت صحبت میکنید؟
شما واقعا فکر میکنید ایران بتونه اسرائیل رو نابود کنه هیچ فکر کرده اید با اولین موشکی که ایران به سمت اسرائیل پرتاب کنه از 6 منطقه نظامی اطراف مرز خودمون پاسخش رو دریافت می کنیم
هه هه هه
اسراییل بازم ضایع شد.
سلام
در اینکه ایران یک قدرت بزرگ در منطقه و جهان هست، شکی وجود ندارد.
جنگ با ایران، غرب و اسراییل را متحل هزینه سنگینی خواهد نمود، لذا همراه نمودن افکار عمومی غرب امری ضروری می‌باشد.
این مدل از مقالات بیشتر به دنبال آماده و همراه نمودن افکار عمومی غرب می‌باشد. باید منتظر جنگ بود.
میخواهند با موشک های اتمی به تاسیسات هسته ای ایران حمله کنند که جلوی دستیابی احتمالی ایران به سلاح اتمی را بگیرند؟چقدر این غربی ها خوب روی افکار مردم دنیا کار کردن که مردم با اینکه شاهد قتل عام و نسل کشی و استفاده از سلاح های شیمیایی و میکروبی و هسته ای توسط اونها بودن ولی امروز ایران و ایرانی رو حامی تروریسم و وحشیگری میدونند؟!!!به راحتی از بمباران اتمی و کشتار مردم صحبت میکنند اما انگار همه گوششان کر و چشمشان کور شده؟ایا اگر ما هم ماهواره ای داشتیم و 24 ساعته حقایق را برای مردم دنیا بازگو میکردیم وضعیت افکار عمومی دنیا امروز در مورد ما و انها اینچنین بود؟
اسراییل در صورتی که به ایران حمله کند هم از راه زمین و هم موشکی و هوایی مورد حمله قرار خواهد گرفت.بیشترین نگرانی اسراییل نیروهای زمینی حزب الله و سپاه قدس و...است که میتوانند در صورت دریافت فرمان به قدس هم برسند با تمام قوا.اینجاست که احتمال دخالت آمریکا و دیگران وجود داره و جنگ میتواند خیلی هارو درگیر بکندو پیچیده بشه.اسراییل و حتی هیچ کشور دیگری توان کنترل اوضاع را نخواهد داشت.
چون اصلا قرار نبود كه حمله كنه
جون من نیرو زمینی بیارید حال میده نصفه روزه همه کیشن ابکش ای جونم چ فیلم جنگی خوشکلی اینا یا ابلهن یا خودشونو میزن به ابلهی خنده داره
بريم به سمت سلاح هسته اي تايكباربراي هميشه دهان اونهابسته بشه ودست ازسرايران بردارن
ما همه حسن تهرانی مقدمیم
از دشمن لحظه ای نباید غافل شد .بخصوص اینها که برای هیچ چیز جز خود کوچکترین ارزشی قایل نیستند.پس باید همیشه صددرصد هوشیا وبیدار باشیم ولحظه ای غفلت نکنیم ....مرگ برامریکا مرگ براسراییل مرگ بر انگلیس پایند ه بادایران وایرانی زیرسایه توجهات الهی....
اسرائیل خوراک 100 تا شهاب 4 ایرانیه
ظاهرا مسئولان خنگ اسرائیلی بلاخره به این موضوع پی بردن که ایران توی 5 دقیقه میتونه از اسرائیل کلی گرد و غبار و دود بسازه!!!
به نظر من هم این یه نقشه است اونا همیشه برعکس کفتارشون عمل میکنند ممکن حمله ای نباشه چون جراتشو ندارن ولی یه چیزی تو همین مایه ها باید باشه
برا نابودی اسراییل به موشک و اسلحه نیاز نیست یک کاردک نقاشی لارمه تا اونو بتراشیم و بریزیم تو دریای مدیترانه!!
خون بچه هاى بى گناهى كه اين رژيم ريخته شك نكنيد با نابوديش توسط ايران اسلامى جواب داده ميشه ان شاء الله
دشمن را دست کم نگیرید دست کم گرفتن دشمن خواب غفلت را به همراه دارد . نکته ظزیف آنها از کجا فهمیدند که امکان تخریب فردو با موشکهای مخصوص نیست آیا این به این معنی نیست که دنبال بهانه جویی برای استفاده از بمب های قوی تر و مخرب تر نمی باشند.
اسرائیل هیچ غلطی نمی تواند بکند. واسلام
به نام خدا:
از دلایل زوزه های گاه و بیگاه اسرائیل، فشار بر ایران و تضعیف تیم مذاکره کننده ایرانی در جمع شیطان صفتان اروپایی + آمریکاست. وگرنه این جنایتکاران تا از پیروزی خود در یک میدان اطمینان نداشته باشند به آن وارد نمی شوند و به این یقین دارن که میدان نبرد ایران برای آنها پایان حیات و ورود به قعر جهنم است.
ما از جنگ استقبال نمیکنیم اما اگر بیخردی،بخواهد کوچکترین تجاوزی به این آب و خاک نماید،پاسخ ایران به پشتوانه جوانانش پاسخی کوبنده ، ویرانگر و پشیمان کننده خواهد بود،خواه این متجاوز آمریکا یا فرزند نامشروعش اسرائیل و یا نوکران جیره خوار وذلیلش درمنطقه ،همانند وهابیون و ... باشند. ((والسلام ))
افسوس که قدرت ندارم
اگه میتونستم یکی یکی سران این رژیم اسرائیل رو میگرفتم و گردنشون رو میزدم. خدا لعنتشون کنه. و در مقابل ایران هیچ غلطی واقعا نمیتونن بکنن. با توکل بخدا همه ی دشمنان ایران عزیز پشیمون میشن
پيشرفت ايران باعث افتخار ايراني است
گزینه اول خیلی خوبه " اقدام به اعزام واحدهای ویژه نیروی زمینی به ایران کند" خدایا چه حالی میده بیان ایران... و ما تمام عقده های دلمونو باز کنیم و بمیریم
اينقدر به اين رژيم پروبال نديد. بگذاريد بياد ببينيم ميخواد چكار كنه.
اين رژيم فقط خبرها را رسانه اي ميكنه كه بگه من هم هستم.
پوشالي و توخال بيشتر نيست.
اسرائیل فقط یک گزینه پیش روی دارد و آن هم گزینه ای است که امام خمینی برایش تعیین کردند "اسرائیل باید از بین برود"
كافيه يك موشك از ايران به مركز هسته اي ديمونا برخورد كنه تمام اسرائيل نابوده
تنها دلیلش اینه که کار تحقیقاتی و جاسوسی مشترک سیا و موساد به پایان رسیده و اطلاعاتی که از تجهیزات پیشرفته ی جاسوسی در نیروگاه ها و اطراف و فضای اون به دست آوردن نشون داده که هیچ بلند پروازی و نا هنجاری مشاهده نمیشه !!!
قرن هاست که فریب می خوردند مردم جهان ما هم همچنین .
وقتی قدرت و سرمایه و سلاح جهان در دست یک گروه خاص و مخفی وجود دارد که میتواند یازده سپتامبر دروغی ، انقلابهای نمایشی به وجود بیاورد هر کار کثیف دیگری هم می متواند بکند !!!
جوجه است
اينجا جا داره به قول اون هنرپيشه تلويزيون پس از خواندن مطالب دوستان و همينطور تابناک عزيز بگم واقععععععععععععععععععا!!!
با سلام
به نظر بنده دشمنان کشور ما به ترتیب اولویت و اهمیت سه گروه اند:
الف.دشمنان بالقوه ی منطقه ای شامل عربستان.قطر و ترکیه.
ب.دشمنان فرا سو منطقه ای رژیم اسرائیل که از تبدیل شدن ایران اسلامی
حامی وهدایتگر جنبش های ضد اشغال
گری خاورمیانه در خوف هراس است.
ت.دشمنان استعمار گرو استعمار پیشه
همچون انگلیس.فرانسه وآمریکا که از رشد وبالندگی ایران در زمینه نظامی.iT.
و اقتصادی بیمناک وظهور ایران با قدرت
بازداندگی اتمی وتسلط آن در منطقه فوق استراتژیک خاورمیانه را برای رسیدن
به اهداف خود مضر وتهدیدی جدی می پندارند.
با دسته دوم و سوم میشود باحفظ منافع
ملی وارد گفتگو شد.
* ولی با گروه اول که جزء اولین دشمنان
ما هستند این گفتگو ها سازنده و با
دوام نیست.چون آنان از اساس خواهان
ایرانی ضعیف رنجور و خنثی و توسعه نیافته اند.
*از قدیم گفته اند:دشمن شناسی گویای خود شناسی است.پس در شناخت دوستان و دشمنان کشورمان
به دور از احساس و باچشم خرد بین ارایه نظر کنیم.
*خداوند در تمام احوال هادی و حامی
کشورمان باشد.آنشاءا...
درسته در داخل با هم مشکلاتی داریم ولی به هیچ یک از خازجی ها باج بده نیستسم .
چرا واقع بین نباشیم!!! شاید منتظر است که تحریمها ایران را بیش ار پیش ضعیف کرده و در نتیجه آنها خسارات کمتری در طول درگیری متحمل شوند.
رژيم اسرائيل هيچ غلطي نمي تواند بكند در صورت حمله به ايران از روي نقشه جغرافيايي پاك خواهد شد
اسرائیل اگر جرات داشت روزی صد بار به ایران حمله میکرد . اگر روزی بتونه به ایران جسارت کنه و جواب دندون شکن نگیره تمام ایران را با خاک یکسان میکنه مثل غزه . عراق و سوریه و سودان را زده و جواب مناسب نگرفته بدبخت این دریوزه های حاکم در کشورهای عربی که فقط بلدند شمشیرشون را به طرف ایران بگیرند.
به هرحال فعلا که اسرائیل مث سگ (با معذرت از سگ) از ایران میترسه.
دشمن. دشمن است و ضرب المثلی میگوید : دشمن نتوان حقیر و بیچاره شمرد/ باید رشید مردان غیور ایران همواره آمادگی برای دفاع را داشته باشند.زیرا به احتمال قوی اوباما قولهائی قبل از انتخابات آمریکا به آنها داده است.اگر جز این بود لابی قدرتمند صهیونیستی در آمریکا از انتخاب مجدد اوباما به هر قیمتی جلوگیری میکرد.
ماباید درطول شبانه روز ششدنگ حواسمان جمع باشد وهمیشه آماده گی لازم راداشته باشیم
بازهم آمریکا واسراییل هیچ غلطی نمی توانند بکنند.
ببینید چقدر راحت دارن حمله اسرائیل را توجیه و منطقی جلوه میدن.خیلی ساده و حق بجانب در مورد حمله اتمی به ایران صحبت میکنن.مسلما وقتیکه اسرائیل پشت سر هم تهدید میکنه و هیچ اعتراضی از سوی ایران به مراجع ذیصلاح بین المللی نشه ،یواش یواش قبح قضیه از بین میره ومردم دنیا برای حمله به ایران روز شماری میکنن
يكي نيست بگويد كه حتي سخن گفتن از تعرض نظامي به يك كشور بر اساس منشور سازمان ملل جرم به حساب مي آيد چه رسد به اينكه اين مبحث رسانه اي نيز بشود و سردمداران كشور متعرض آن را به زبان نيز بياورند. آقايان قدري تامل نمائيد اسرائيلي ها با رسانه اي كردن اين جرم آشكار بين المللي قبح آن را شكسته اند و ما نيز بدون اينكه متوجه باشيم آب به آسياب اين هرج و مرج بين المللي و هنجار شكني آشكار ميريزيم بياييد در كنار اين هنجار شكني با يك تهاجم رسانه اي وسيع و پيگيري آن از طريق مجامع حقوقي ملي و بين المللي به حضرات بفهمانيم كه غلط بيجا مي كنند كه به اين جسارت رسيده اند كه اشكارا دم از تهاجم به كشوري بزنند و از پيگرد قانوني در امان باشند.
پشت پرده سياست خدا ميدونه چي ميگذره ولي درنهايت اميدوارم جهان بسمت صلح پيش بره نه جنگ كه جنگ چيزي جز ريختن خون انسانهاي بيگناه بهمراه نداره
به قول شهید تهرانی مقدم تا زمانی که ما ضعیف باشیم دشمنان ما را تحقیر خواهند کرد و حالا به آن حد از توانایی رسیده ایم که اسرائیل جرأت نمی کند به ما حمله کند اما بناید متوقف بشیم وکوشش کنیم در زمینه های علمی اقتصادی و نظامی توانمند شویم تا دشمن از فکر حمله به ایران نیز واهمه داشته باشد به امید ایران توانمند
برچسب منتخب
# حمله به کنسولگری ایران در سوریه # اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس
آخرین اخبار