بازدید 3724
۱

واکنش صداوسیما به ادعاهای مطرح شده درباره برنامه‌های فوتبالی

طرح ادعاهایی مبنی بر افشای فساد در فوتبال ایران، یکی از ماجراهای اخیر حوزه ورزش است که با وجود گرم شدن تنور انتخابات، همچنان مخاطب خود را دارد. ماجرایی که حالا به تلویزیون و مجریانش هم کشیده شده است و صداوسیما را به ارائه توضیحاتی همراه با تاکید بر پیگیری حقوقی وادار کرده است.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۸۸
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۵:۳۵ 15 June 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا، موج افشای فساد در فوتبال ایران این روزها در بین برخی گزارشگرها و مجریان سابق برنامه‌های ورزشی سیما به چشم می‌خورد و در این میان برخی برنامه‌های در حال پخش و مجریان فعالِ این روزهای تلویزیون را هم هدف قرار داده است؛ به نحوی که محمدحسین میثاقی، مجری «فوتبال برتر» در برنامه‌اش اعلام کرده بود که هرکسی سند یا مدرکی از دخالت عوامل این برنامه در فساد دارد حتما به این برنامه بفرستد تا خودش آن را پخش کند. پس از او، مهدی توتونچی و محمد میر مجریان برنامه «شب‌های فوتبالی» هم در واکنش‌هایی مشابه، این ادعاها را رد کردند.

در پی این اتفاق، حالا شورای ورزش سازمان صداوسیما هم اطلاعیه‌ای را صادر کرده است؛ اطلاعیه‌ای که البته با ارائه توضیحاتی درباره ادعاهای مطرح‌شده همراه نبوده است و به صرف اعلام پیگیری حقوقی در آن بسنده شده است.

در متن این اطلاعیه آمده است: «در پی اظهارات غیرواقعی مطرح شده در برخی رسانه‌های فضای مجازی، به اطلاع عموم می‌رساند، ضمن تکذیب کامل کلیه موارد ذکر شده توسط آن رسانه‌ها، رسانه ملی پیگیری حقوقی از این افراد و رسانه‌ها را به دلایل تهمت، افترا، نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی، به رسانه ملی و عوامل آن آغاز نموده و موضوع را از مراجع قضایی دنبال و تا رسیدن به نتیجه پیگیری خواهد کرد.»

همزمان با آغاز هفدهمین دوره مسابقات فوتبال جام ملت‌های اروپا از جمعه، ۲۵ خرداد ماه، شبکه سه سیما ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» با اجرای پیمان اسدیان و حمید محمدی  روی آنتن می‌برد. میثاقی که پیشتر اجرای ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۰» را به تهیه‌کنندگی مهدی هاشمی را در این شبکه برعهده داشت، حالا از غایبان بزرگ رسانه ملی در این رویداد است؛ غیبتی که البته از سوی برخی رسانه‌ها و علاقمندان به فوتبال به جریان‌های اخیر مطرح شده در این حوزه چندان هم بی‌ربط نمی‌تواند باشد. با این حال از سوی برخی رسانه‌ها هم اینگونه اعلام شده که این مجری این روزها در حال تهیه ویژه‌برنامه‌ای برای المپیک پاریس است و به همین دلیل نمی‌تواند ویژه برنامه «یورو ۲۰۲۴» را اجرا کند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
شفاف سازی نه سفید شویی ما خواهان شفاف سازی کامل هستیم قطعا عادل فردوسی پور بدون سند و مدرک همچین ادعای بزرگی رو نمیکند.....
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری