بازدید 3575

بازیکن سابق آرسنال درگذشت! + واکنش ها

پس از مرگ ناگهانی ماتیا شارکیچ، دروازه بان 26 ساله میلوال، ستاره سابق آرسنال و اورتون نیز در 54 سالگی درگذشت.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۷۶
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۲۱ 15 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از دانشجو، فوتبال انگلستان در غم از دست دادن کوین کمپل، مهاجم سابق آرسنال و اورتون، فرو رفته است. این بازیکن برجسته که سابقه قهرمانی با آرسنال و نجات اورتون از سقوط را در کارنامه دارد، در سن ۵۴ سالگی درگذشت. کمپل که ماه گذشته به دلیل بیماری راهی بیمارستان شده بود، در نهایت امروز، در تاریخ ۱۵ ژوئن ۲۰۲۴ جان خود را از دست داد.

کمپل در سال ۱۹۷۰ در لندن متولد شد و فوتبال خود را در سطح حرفه‌ای از تیم تاتنهام آغاز کرد. او سپس راهی آرسنال شد و در سال ۱۹۹۷ به همراه این تیم به مقام قهرمانی لیگ برتر انگلستان رسید. گل‌های او در آن فصل، از جمله دو گل در مقابل لیورپول در روز آخر، نقشی کلیدی در کسب این عنوان ایفا کرد. پس از آرسنال، کمپل به اورتون پیوست و در این تیم نیز به محبوبیت زیادی دست یافت. او در سال ۱۹۹۹ با گلزنی در مقابل وستهام، تافی‌ها را از سقوط به دسته پایین نجات داد و به عنوان یک قهرمان در گودیسون پارک جاودانه شد.

واکنش‌ها به درگذشت کمپل
خبر درگذشت کمپل با واکنش‌های غم‌انگیز و تأسف‌بار از سوی باشگاه‌ها، هم‌تیمی‌ها، مربیان و هواداران در سراسر جهان روبرو شد.

باشگاه آرسنال در بیانیه‌ای اعلام کرد:

ما با نهایت تأسف مطلع شدیم که کوین کمپل، مهاجم سابق ما، پس از یک بیماری کوتاه درگذشت. کوین مورد علاقه همه در باشگاه بود. همه ما در این لحظات سخت به فکر دوستان و خانواده او هستیم.
باشگاه اورتون نیز در بیانیه‌ای گفت:

همه اعضای اورتون از درگذشت کوین کمپل، مهاجم سابق ما، در سن تنها ۵۴ سالگی عمیقا متاثر شدند. او نه تنها یک قهرمان واقعی گودیسون پارک و اسطوره لیگ انگلیس بود، بلکه فردی فوق‌العاده بود، همانطور که هر کسی که او را ملاقات کرده است می‌داند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری