بازدید 1665

بازداشت عامل قدرت‌نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی

در این راستا کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتواهایی مبنی بر ترویج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی بود که موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۷۵
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۷ 15 June 2024

به گزارش تابناک، فرمانده انتظامی دره‌شهر از دستگیری عامل قدرت‌نمایی با سلاح گرم در فضای مجازی دراین شهرستان خبر داد.

سرهنگ کرم حسنی اظهار کرد: یکی از مهم‌ترین وظایف و مأموریت‌های پلیس ، برخورد با برهم زنندگان آسایش و امنیت شهروندان و افرادی است که به دلایل مختلف قصد قدرت‌نمایی در فضای مجازی را دارند.

 وی افزود: در این راستا کارشناسان پلیس فتا با رصد فضای مجازی با صفحه‌ای در شبکه‌های اجتماعی مواجه شدند که حاوی محتواهایی مبنی بر ترویج خشونت و قدرت‌نمایی در فضای مجازی بود که موضوع به ‌صورت ویژه در دستور کار مأموران پلیس فتا قرار گرفت.

این مقام انتظامی بیان کرد: با اقدامات تخصصی و فنی انجام‌شده توسط کارشناسان  پلیس فتا و استخراج مستندات لازم، عامل انتشاردهنده تصاویر نمایش قدرت و ایجاد رعب و وحشت مورد شناسایی و پس از هماهنگی با مقام قضائی متهم دستگیر شد.

به گزارش ایسنا و به نقل از معاونت فرهنگی و اجتماعی پلیس ایلام، سرهنگ حسنی ادامه داد: متهم  پس از مواجه با مستندات  به بزه ارتکابی اعتراف و جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضایی معرفی شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری