بازدید 7065
سخنان مهم رهبر انقلاب درباره مشارکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح؛

تلاش کنید مشارکت افزایش پیدا کند/ کاندیدایی که توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب را داشته باشد، انتخاب کنید

جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان در آستانه برگزاری دوره جدید انتخابات ریاست جمهوری، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند. در این دیدار رهبر انقلاب سخنان مهمی را درباره مشارکت در انتخابات و انتخاب کاندیدای اصلح بیان کردند.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۰۳ 15 June 2024


به گزارش تابناک به نقل از KHAMENEI.IR، جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

جمعی از نخبگان و مدال‌آوران علمی کشورمان ظهر امروز (شنبه ۲۶ خرداد ۱۴۰۳) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی دیدار کردند.

اقامه نماز ظهر و عصر به امامت رهبر انقلاب به عنوان طلیعه این دیدار، پس از اذان ظهر به‌صورت زنده از شبکه سه و رسانه KHAMENEI.IR پخش شد.

رهبر انقلاب: تلاش کنید مشارکت افزایش پیدا کند

رهبر معظم انقلاب در این دیدار اظهار داشتند: انتخابات بسیار مهم است و در درجه هم مشارکت مهم است که باید هر چقدر می‌توانید چه در محیط‌های دانشجویی و چه در محیط‌های کاری و چه در محیط‌های خانوادگی تلاش کنید که مشارکت افزایش پیدا کند.

حضرت آیت الله خامنه ای تصریح کردند: نگاه کنید ببینید چه چیزی به ملاک‌های انقلاب نزدیک‌تر است و توانایی کار در جهت ملاک‌های انقلاب دارد اگر اینها را ملاحظه کنید شاید بتوانید انتخاب خوبی را داشته باشد.

ایشان ابراز امیدواری کردند که خدای متعال آنچه را که صلاح این کشور و این ملت است را به آسانی و بی دغدغه پیش آورد.

رهبر انقلاب: تلاش کنید مشارکت در انتخابات افزایش پیدا کند

رهبر انقلاب در ادامه بیان داشتند: کشور ما از حدود سال ۱۳۸۰ یک حرکت علمی و یک جهش علمی را شروع کرد البته کار علمی از دهه ۶۰، ۷۰ هم کار می‌شد اما از حدود ۱۳۸۰ یا کمی جلوتر، یک تحریک عمومی انجام گرفت و در محیط اساتید و دانشجویان حرکت علمی خوبی به وجود آمد به طوری که آمارهای جهانی نشان می‌داد که ما در رتبه سرعت پیشرفت علمی چندین برابر متوسط جهانی پیشرفت می‌کنیم.

آیت الله خامنه ای بیان داشتند: البته من هم بارها گفته‌ام که سرعت پیشرفت نکته بسیار خوب و مهمی است اما نکته اصلی نیست به دلیل اینکه خود پیشرفت باید اتفاق بیفتد.

ایشان ادامه دادند: ما چون عقب ماندگی داشتیم هر چقدر در پیشرفت سرعت داشته باشیم تازه می‌رسیم به وسط راه و به جلو نمی‌رسیم ما باید به خط جلو و خط مقدم برسیم و این از سال ۸۰ شروع شده است و در این چند سال آخر دهه ۹۰ قدری افت پیدا کرده است. اینجا آماری به من دادند که من یادداشت کردم و بسیار مهم است البته جزئی است اما حکایت از یک مساله مهم‌تری دارد.

رهبر انقلاب اظهار داشتند: می‌گویند ما در سال‌های ۹۷ تا ۱۴۰۰ در المپیادهای جهانی جمعاً ۲۶ مدال طلا داشتیم در حالی که در ۱۴۰۱ و ۱۴۰۲، ۳۰ نشانه طلا داریم یعنی در دو سال بیشتر از آن ۴ سال مدال طلا داریم. بنابراین در این دو سه ساله یک حرکتی پیدا شده منتها این حرکت کافی نیست و ما احتیاج به یک خیزش داریم. شما در این زمینه می‌توانید کار کنید و موثر باشید و هم خودتان تلاش بیشتر علمی انجام دهید.

 
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری