بازدید 3150
۱

ترفند جدید کلاهبرداران به بهانه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان

اگر بسته اینترنتی رایگان می‌خواهید مراقب باشید! «بسته اینترنت هدیه ۲۰ گیگابایتی» ترفند جدید کلاهبرداری است.
کد خبر: ۱۲۴۲۷۶۷
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۳:۲۹ 15 June 2024

 به گزارش تابناک،کارشناس پلیس فتا فراجا به شهروندان گفت: مراقب کلاهبرداری مجرمان سایبری با ترفند دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان ریاست جمهوری باشید.

سرگرد جواد مختار رضایی، کارشناس پلیس فتا فراجا اظهار داشت: در راستای اطلاع رسانی از تبلیغات ریاست جمهوری؛ برای هر کاربر ۲۰ گیگ اینترنت رایگان در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: شهروندان می‌توانند برای دریافت این هدیه با شماره گیری کدهای دستوری همراه اول و رایتل #۶۷۳*۱۰۰* و ایرانسل #۱*۵* هر اپراتور؛ اینترنت رایگان را دریافت کنند.

کارشناس پلیس فتا فراجا از عموم مردم خواست که به هیچ عنوان فریب پیام و پیامک‌هایی که از سر شماره‌های شخصی برای آنها ارسال شده و خواهان نصب اپلیکیشن یا کلیک بر روی لینک‌های ارسالی را نخورند و در دام مجرمان سایبری گرفتار نشوند.

وی تصریح کرد: مجرمان سایبری با ارسال پیامک یا پیام‌هایی در شبکه‌های اجتماعی و پیام رسان‌ها برای دریافت هدیه ۲۰ گیگ اینترنت رایگان به دنبال فریب شهروندان و به دام انداختن طعمه‌های خود هستند.

این مقام انتظامی خاطر نشان کرد: سایت پلیس فتا به آدرس الکترونیکی https://fata.gov.irآماده دریافت گزارش‌های مردمی است همچنین کاربران فعال در حوزه فضای مجازی می‌توانند با مطالعه محتوای انتشار یافته در این بستر از اخبار حوادث، روش‌های مقابله با کلاهبرداری این تری و غیره مطلع شوند و نسبت به کسب و ارتقای دانش سواد رسانه‌ای از این سایت بهره مند شوند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
تجربه ثابت کرده هر چی به صورت هدیه و مجانی به کاربران داده میشه سرعت نصف میشه.
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری