بازدید 1695

سقوط مرگبار مرد ۷۰ ساله در چاه

در ساعت ۱۹:۳۷ روز جمعه، یک مورد حادثه سقوط در چاه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در انتهای خیابان استخر، مسیر منتهی به گردنه قوچک اعزام کرد.  
کد خبر: ۱۲۴۲۷۰۹
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۳۰ 15 June 2024

سقوط مرگبار مرد ۷۰ ساله در چاه

به گزارش تابناک به نقل از ایسنا؛ سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران از مرگ مردی ۷۰ درپی سقوط به عمق ۳۰ متری چاهی در باغ شخصی‌اش خبر داد.

سید جلال ملکی در این‌باره گفت: در ساعت ۱۹:۳۷ روز جمعه، یک مورد حادثه سقوط در چاه به سامانه ۱۲۵ اطلاع داده شد که درپی آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان دو ایستگاه را به همراه تجهیزات مورد نیاز به محل حادثه واقع در انتهای خیابان استخر، مسیر منتهی به گردنه قوچک اعزام کرد.  

وی با بیان اینکه محل حادثه یک باغ شخصی بود، گفت: هنگام حضور آتش‌نشانان در محل مشخص شد که مردی حدودا ۷۰ ساله به عمق یک چاه آب ۳۰ متری در این باغ سقوط کرده است.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهر تهران با بیان اینکه داخل این چاه، مملو از آب بود، اظهارکرد: آتش‌نشانان با ایمن‌سازی محل و ایجاد کارگاه نجات وارد عمق ۳۰ متری این چاه شده و مرد ۷۰ ساله را از داخل چاه خارج کرده و به عوامل اورژانس مستقر در محل تحویل دادند که با بررسی علائم حیاتی این فرد، مشخص شد که او جان خود را از دست داده است.

ملکی گفت: آتش‌نشانان پس از ایمن‌سازی، محل را به عوامل انتظامی و مالکان تحویل داده و حوالی ساعت ۲۳ به ماموریت خود خاتمه داده و به ایستگاه‌های خود بازگشتند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری