بازدید 1244

دیدار امروز مقام ایرانی با بشار اسد در دمشق

سرپرست وزارت امور خارجه در ادامه سفر خود پس از پایان رایزنی‌ها در لبنان صبح امروز - سه‌شنبه - وارد دمشق پایتخت سوریه شد.
کد خبر: ۱۲۴۰۹۱۶
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۰:۵۶ 04 June 2024

دیدار امروز مقام ایرانی با بشار اسد در دمشق

به گزارش تابناک به نقل از  ایرنا، علی باقری کنی سرپرست وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران در ادامه سفر منطقه ای خود، امروز - ۱۵ خردادماه - برای دیدار و رایزنی با مقامات دولت سوریه، به دمشق پایتخت این کشور عزیمت کرد.

باقری قرار است امروز بر اساس برنامه ریزی های انجام شده با بشار اسد رئیس جمهوری سوریه، فیصل مقداد وزیر امورخارجه این کشور و  سرلشکر «کفاح ملحم» رئیس دفتر امنیت ملی سوریه دیدار و رایزنی کند.

وی پیش از این در پایان دیدارهای خود در لبنان با سید حسن نصرالله، دبیرکل حزب‌الله لبنان دیدار و گفت‌وگو کرد.

باقری کنی همچنین در طی این سفر و پیش از عزیمت به دمشق با عبدالله بوحبیب وزیر خارجه لبنان، نجیب میقاتی نخست وزیر و نبیه بری رئیس مجلس این کشور در بیروت دیدار و رایزنی کرد.

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان همچنین با حضور در روضه الشهدا نسبت به شهدای مقاومت ادای احترام کرد و همچنین با حضور بر سر مزار مادر سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان، برای ایشان فاتحه قرائت کرد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری