بازدید 1851
۱

پیش بینی سلاجقه از میزان تبخیر دریاچه ارومیه

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست گفت: خوشبختانه فعلا وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است و بارش ها هم خوب بوده است اما با افزایش درجه حرارت، تبخیر آب دریاچه بیشتر خواهد شد.
کد خبر: ۱۲۳۹۹۱۶
تاریخ انتشار: ۰۹ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۴:۱۹ 29 May 2024

 

به گزارش تابناک به نقل از ایلنا، علی سلاجقه در پایان جلسه هیات دولت با حضور در جمع خبرنگاران درباره آخرین دستورات رئیس‌جمهور شهید در حوزه محیط زیست گفت: رئیس‌جمهور در آخرین جلسه شورای عالی محیط زیست فرموند شاخص‌های محیط زیست را تعیین کنید که توسعه متوازن انجام شود و محیط زیست حفظ شود.

وی افزود: اتفاقا الان خیلی محکم‌تر اوامر ایشان را پیگیری می‌کنیم. چون مدیون خون ایشان هستیم خواسته‌های ایشان، را پیگیری می‌کنیم تا به نتیجه برسد خواسته‌های ایشان هم خواسته‌های خدا و هم قانون بود. ایشان می فرمودند که هر کاری انجام می‌دهید خدا و قانون را در نظر بگیرید.

رییس سازمان حفاظت از محیط زیست در پاسخ به سوالی در خصوص اینکه آیا وضعیت دریاچه ارومیه در فصل گرما تغییر می‌کند، اظهار کرد: خوشبختانه فعلا وضعیت دریاچه ارومیه مناسب است و بارش ها هم خوب بوده است اما با افزایش درجه حرارت، تبخیر آب دریاچه بیشتر خواهد شد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۳
انتشار یافته: ۱
میزان تبخیر را کجا گفته؟ بر اساس مترمکعب
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری