بازدید 16205
۶
ادعایی که میثاقی روی آنتن زنده مطرح کرد

نام ۴ باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟

متهمان پرونده چهار باشگاه دیگر از سوی کدام مرجع احضار خواهمد شد؟ آیا دادستانی استان‌های دیگر هم چنین عزمی برای برخورد با فساد در فوتبال دارند؟ 
کد خبر: ۱۲۳۹۶۲۹
تاریخ انتشار: ۰۸ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۰:۰۲ 28 May 2024

نام ۴ باشگاه دیگر فاسد فوتبال ایران چیست؟

از پرونده «فساد در فدراسیون فوتبال» چه خبر؟ این سوالی است که مجری برنامه فوتبال برتر روی آنتن زنده پرسید و خودش هم چند جمله بعد جواب داد!

به گزارش تابناک ورزشی؛ محمدحسین میثاقی گفت: باید جزئیات این پرونده را بگویند؛ فوتبال ما از کالچو (سری A) و مس رفسنجان از یوونتوس که بزرگتر نیست!

او ادامه داد: رئیس یا عضوی از کمیته داوران پول گرفته و داده به داور تا بازی را دربیاورد؛ اسم آن داور و بازی که درآمده چیست؟!

میثاقی گفت: می‌دانم که پرونده بعدی مربوط به باشگاه هم‌استانی، چهار باشگاه دیگر و یک باشگاه جنوبی به آنها اضافه خواهند شد تا بررسی شود!

این مجری نگفت این اطلاعات را از کجا گرفته و چه منبع رسمی حاضر به تایید آن است! در ضمن مرجع رسیدگی به تخلفات تیم هم استانی مس رفسنجان، یعنی تیم گل‌گهر سیرجان همان دادستان کرمان خواهد بود اما متهمان پرونده چهار باشگاه دیگر از سوی کدام مرجع احضار خواهمد شد؟ آیا دادستانی استان‌های دیگر هم چنین عزمی برای برخورد با فساد در فوتبال دارند؟ 

باید منتظر ماند و دید حرف‌های میثاقی، از جنس همین شایعات فضای مجازی است یا واقعا مقام مسوولی چنین اخباری را در اختیار شبکه سه قرار داده و واقعا قرار است فوتبال ایران شخم اساسی بخورد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۶
جای فوتبال و فاسد رو در تیتر عوض کنید، میفهمید چی به چیه!؟!

فوتبال فاسد ایران
انشاالله شخم بخوره
خوش بحالت پله های طریقی رو یک شبه بدست آوردی !؟
فساد حامیان بزرگی دارد
فساد اصلی فوتبال تو پایتخته ولی کسی نمیخواد اونو علنی بیان کنه
دقیقن سر بازی پیروزی و مس باید این فساد افشا میشد...........جالبه....
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری