بازدید 16245

کنایه تند اردوغان به نتانیاهو

رئیس جمهور ترکیه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان رفح را محکوم کرد.
کد خبر: ۱۲۳۹۵۷۶
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۷:۰۳ 27 May 2024


به گزارش تابناک به نقل از اسپوتنیک، «رجب طیب اردوغان»، رئیس جمهور ترکیه حمله ارتش رژیم صهیونیستی به اردوگاه آوارگان در شمال غرب رفح را به شدت محکوم کرد.

وی در شبکه اجتماعی ایکس نوشت: «قاتلان در اردوگاه آوارگان رفح که منطقه امن اعلام شده بود، بمب و موشک بر روی غیرنظامیان فرود آوردند که تاکنون منجر به کشته شدن بیش از ۳۶ هزار فلسطینی شده است».

وی ادامه داد: «این کشتار که پس از درخواست دیوان بین المللی دادگستری برای پایان دادن به حملات رخ داد، بار دیگر چهره خونین و خائن دولت تروریست را آشکار کرد».

وی تاکید کرد: «تا زمانی که بنیامین نتانیاهو و شبکه قتل او نتوانند مقاومت قهرمانانه مردم فلسطین را شکست دهند، تلاش می‌کنند با ریختن خون‌های بیشتر عمر سیاسی خود را طولانی کنند، اما نتانیاهو به زودی خواهد دید که این کار فایده ای ندارد».

اردوغان گفت: « نتانیاهو هم به عاقبت هیتلر و دیگر فراعنه‌ای که در تاریخ از آنها تقلید می‌کند، گرفتار خواهد شد».
 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۲
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱۳
برو بابا توام فقط حرفی ، اگر راست میگی تجارتت با اسرائیل رو متوقف کن
آقای اردوغان ،حزب باد و۳چهره ،تو که راست میگی ،فردا برای صادرات اقلام ساختمانی ،سمت دیگری خواهی بود.
خخ اردوغان خودش رفتنيه
آقای اردوغان نقاق کافیه . شما که مملکتتو به سرمایه گذاران آمریکایی و اسرائیلی فروختی و هر محصولی از کشور شما در میاد مال اوناس. پس زیاد شو اجرا نکن بابا . شما برو فرش قرمز برای اربابهای آمریکایی و اسرائیلیت پهن کن. حنات رنگی نداره.
هر انسان دارای شرف و آزاده ای چنین خواهد گفت
اجب دنیای وارونه ایی شده. اردوعان منافق حیله گر وخبیث. تامین کننده سوخت ماشین جنگی صهیونیستها است. طبق گفته خودشان سالانه دومیلیارد دولار صادرات به اسرائیل دارند. اردوغان درسوریه قتل وعام وسیعی داشته و هنوز ادامه دارد.
ساده لوحی است اگر حرفهای اردوغان را در ضدیت با صهیونیست‌ها باور کنید
به نفع اردغان و دولت اردغان است مثل بقیه دولتها دست بکشد از حمایتهای آشکار و پنهان وگرنه ضرر خواهند کرد و رفتار اردغان و دولتش در مقابل دولتهای است که امروز مردم غزه را به عنوان یک دولت به رسمیت شناختن و شورای امنیت با اکثریت رای غزه را به رسمیت شناخته است و اسرائیل را بعنوان جنایتکار بشریت و بنفع دولت اردغان است بعنوان یک دولت عدالت و مردم مسلمانهای سنتی اسرائیل را رها بکنند یا در آینده جای برای خود در جامعه کشورهای اسلامی داشته باشند .
نتانیاهولعنت الله علیه
مرگ برآمریکا ، انگلیس،وفرانسه ، ومرگ بر نتانیاهو یجنایتکار
این مال این حرفا نیست حتما هماهنگ شده حرف زده ،پشت پرده با هم رفیقن
آقای اردوغان شما سوخت ماشین جنگی نتانیاهورانفرست همین کافی است
اردوغان نامرد است و گرجی تبار ، اصلا اشاره به اصل دروغین بودن کشور اسراییل ندارد و فقط گه گاهی حملات و کشتار توسط نتانیاهو را محکوم میکند ، مردک شده سوپاپ اطمینان اسراییل
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری