بازدید 2892

ادای احترام سفرای خارجی در تهران به شهدای خدمت

سفرا و روسای نمایندگی‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران دفتر یادبود شهدای خدمت را امضا کردند.
کد خبر: ۱۲۳۹۴۸۲
تاریخ انتشار: ۰۷ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۳۲ 27 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی و دفاتر سازمان‌های بین‌المللی مقیم جمهوری اسلامی ایران با حضور در وزارت امور خارجه، ضمن ادای احترام به مقام شامخ شهدای خدمت؛ سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور مردمی و حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جهادی و فعال جمهوری اسلامی ایران و همراهان ایشان، برای روح آن خادمان کشور، مردم و نظام جمهوری اسلامی ایران آرامش و غفران الهی مسئلت کردند.

برخی از سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی مقیم جمهوری اسلامی ایران در این مراسم، در گفتگو با محسن مرتضایی فر مدیرکل تشریفات وزارت امور خارجه، ضمن ابلاغ مراتب تسلیت و ابراز همدردی و همبستگی مقامات عالی و دولت و مردم خود، از خاطرات ملاقات‌ها و دیدارها و گفتگوهای صمیمی خود با رئیس جمهور شهید و وزیر خارجه شهید کشورمان به نیکی یاد کردند.

مراسم ادای احترام و امضای دفتر یادبود شهدای خدمت با حضور پرشمار سفرا و رؤسای نمایندگی‌های خارجی و رؤسای دفاتر سازمان‌های بین المللی مقیم تهران از صبح تا بعد از ظهر امروز یکشنبه در محل وزارت خارجه برگزار شد.

در ادامه تصاویری از ادای احترام سفرا و مقامات خارجی مقیم تهران به شهدای خدمت را می‌بنید:

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری