بازدید 2041
۲

اتوبوس‌های برقی وارد ناوگان حمل و نقل شهری قم شدند

مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی شهرداری قم از خرید چند دستگاه اتوبوس برقی و آغاز اجرای طرح آزمایشی آن در سطح شهر قم خبر داد.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۹۳
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۷:۲۳ 26 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از مهر، علی نیک ظهر بعدازظهر شنبه در گفت‎‌وگو با خبرنگاران اظهار کرد: در حال حاضر با هماهنگی‌های صورت گرفته با کل کشور و شهرداری قم چند دستگاه اتوبوس برقی برای شهر قم خریداری شده و به صورت آزمایشی در حال فعالیت هستند و در نقاط مختلف سطح شهر و نقاط دارای ارتفاع شیب آزمایش می‌شوند.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم با بیان اینکه ساختار اتوبوس‌های برقی دارای تفاوت‌های فنی با اتوبوس‌های دیزلی است، ابراز کرد: برای سازمان بودجه ۴۰۰ میلیارد تومانی در نظر گرفته شده است که پس از اتخاذ تصمیماتی در خصوص خرید اتوبوس‌های برقی با دیزلی اقداماتی انجام خواهد شد.

نیک بیان کرد: استفاده از اوراق مشارکت بر حسب دستور شهردار قم و خرید ۵۰ دستگاه اتوبوس تا پایان سال جاری در دستور کار سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم قرار دارد.

مدیرعامل سازمان اتوبوس‌رانی شهرداری قم خاطرنشان کرد: در راستای افزودن ناوگان‌های حمل و نقلی از چند شرکت تولید اتوبوس برقی بازدید به عمل آمده تا خرید از شرکت‌های داخلی انجام شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲
این از همون قرارداد سه میلیارد دلاری زاکانیه؟ با یک دهم این قرارداد می شد خط تولید اتوبوس برقی را وارد ایران کرد
خوشم میاد تو شهری که پیاده از اینور تا اونورش کلا نیم ساعت طول میکشه ، انواع حمل و نقل مدرن شهری وجود داره: مونو ریل ، مترو ، اتوبوس برقی


تاکسی فضایی هم چند تا بخرین خیلی کلاس داره
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری