بازدید 1059

چند جانبه‌گرایی انتخاب راهبردی ایران و روسیه است

سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان در تماس تلفنی با وزیر امور خارجه روسیه گفت: چند جانبه‌گرایی و تقویت روابط بین‌المللی انتخاب راهبردی دو کشور ایران و روسیه برای شکل دهی به جهانی عادلانه است.
کد خبر: ۱۲۳۹۲۸۶
تاریخ انتشار: ۰۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۶:۴۴ 26 May 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از وزارت امور خارجه، سرگئی لاوروف، وزیر امور خارجه روسیه در تماس تلفنی با علی باقری، سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان مراتب تسلیت و همدردی خود را به مناسبت شهادت رئیس جمهور و وزیر امورخارجه جمهوری اسلامی ایران ابراز کرد.

وی همچنین بر اهتمام، عزم و اراده کشورش در پیگیری و تقویت مناسبات دو کشور تاکید کرد.

علی باقری نیز در این گفتگوی تلفنی، ضمن تشکر و قدردانی از ابراز همدردی مقامات عالی روسیه و اعلام آمادگی این کشور به منظور همکاری در عملیات جستجوی بالگرد حامل رئیس جمهور و وزیر امور خارجه شهید کشورمان، اظهار داشت: چند جانبه‌گرایی و تقویت روابط بین‌المللی انتخاب راهبردی دو کشور ایران و روسیه برای شکل دهی به جهانی عادلانه است و دراین مسیر هر کشوری بر اساس ظرفیت‌ها و توانمندی‌هایش ایفای نقش خواهد کرد.

وی تاکید کرد: جمهوری اسلامی ایران نیز همچون گذشته با قوت در این مسیر گام بر می‌دارد.

وزیر امورخارجه روسیه و سرپرست وزارت امور خارجه کشورمان همچنین با تاکید بر تقویت مناسبات و روابط دوجانبه، در خصوص برنامه‌ریزی و ارتقا همکاری‌های چند جانبه در روزهای آتی گفت‌وگو و رایزنی کردند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری