بازدید 8511
۱

العین با توفان ۵گله در فینال، قهرمان آسیا شد

کد خبر: ۱۲۳۹۲۷۲
تاریخ انتشار: ۰۵ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۲:۱۴ 25 May 2024

العین با توفان ۵گله در فینال، قهرمان آسیا شد

 العین امارات با رقم زدن یک برد پرگل برابر یوکوهاما مارینوس ژاپن، قهرمان لیگ قهرمانان آسیا در فصل ۲۰۲۴ - ۲۰۲۳ شد.

به گزارش تابناک ورزشی، شنبه شب در دیدار برگشت فینال لیگ قهرمانان آسیا تیم‌های العین امارات و یوکوهاما مارینوس ژاپن،  در بازی برگشت در خاک امارات به مصاف هم رفتند که در پایان میزبان با نتیجه پرگل پنج بر یک پیروز شد و جشن قهرمانی به پا کرد. در دیدار رفت این دو تیم در ژاپن پیروزی یک بر یوکوهاما مارینوس رقم خورده بود.

گل‌های العین را در این بازی تاریخی سوفیان رحیمی (8 و 67)، آلیاندرو رومرو (33 - پنالتی) و کودجو لابا (1+90 و 5+90) به ثمر رساندند.

تنها گل تیم ژاپنی نیز در دقیقه 40 توسط یان ماتئوس به دست آمد. همچنین یوکوهاما مارینوس از دقیقه 10+45 با اخراج ویلیام پوپ 10 نفره شد.

شرح گل

العین یک – صفر یوکوهاما (دقیقه 8: سفیان رحیمی): العین خیلی زود توانست همه چیز را در مجموع دو بازی رفت و برگشت برابر کند. روی یک حرکت زیبا از سمت چپ، سفیان رحیمی با یک پاس در عمق توپ را به یحیی نادر سپرد و این بازیکن نیز یک و دو مهاجم مراکشی را پاسخ داد و خود رحیمی با یک ضربه بغل پا دروازه را باز کرد.

العین 2 – صفر یوکوهاما (دقیقه 33: کاکو): سفیان رحیمی روی یک پاس در عمق در محوطه جریمه با خطای شینوسوکه هاتاناکا سرنگون شد که داور ابتدا به نشانه تمارض یک اخطار به این بازیکن نشان داد ولی پس از بازبینی صحنه توسط VAR، داور ازبکستانی نظر خود را تغییر داد و یک خطای پنالتی به سود میزبان اعلام کرد که کاکو آن را به گل دوم العین تبدیل کرد.

العین 2 – یک یوکوهاما (دقیقه 40: یان سانتوس): روی اشتباه عجیب کوامی اوتونه، مدافع العین، توپ به یان سانتوس رسید و این بازیکن با یک سر توپ، مدافع ساحل عاجی را از شرایط بازی خارج کرد و با یک ضربه بغل پا، دروازه العین را باز کرد تا همه چیز در مجموع برابر شود.

العین 3 – یک یوکوهاما (دقیقه 67: سفیان رحیمی): ابتدا ارسال بندر الاحبابی را مدافع یوکوهاما برگشت داد و توپ به ستاره مراکشی العین رسید و او با یک شوت از زاویه بسته، دروازه میهمان را برای بار سوم باز کرد.

العین 4 – یک یوکوهاما (دقیقه 90+1: لابا کودجو): پاس در عمق سفیان رحیمی برای لابا کودجو ارسال شد و روی اشتباه عجیب و مرگبار گلر یوکوهاما، توپ از بین پاهای او عبور کرد و مهاجم توگویی به راحتی دروازه خالی را باز کرد تا کار نماینده ژاپن تمام شود.

العین 5 – یک یوکوهاما (دقیقه 90+5: لابا کودجو): مهاجم توگویی و تعویض طلایی کرسپو، روی موقعیتی که خودش آغاز کرده بود، توپ را به سمت چپ برد که ضربه پالاسیوس در بین راه به پای کودجو برخورد کرد تا اختلاف بیشتر شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۰
انتشار یافته: ۱
همین داور همان بالا که سر سپاهان آورد سر‌این تیم‌کرهایی آورد وبا دهنفرکردن تیمم قابل تیم عربستان انرا وارد فاز شکست کرد یک‌پنالتی بیربط گرفت البته وقتی که العیش جلو‌افتاد گاهی هم به نفع تیم کرهایی می گرفت که بیطرفیش نشاندند. ولی این مسوت زدن دیگه فایدهایی نداشت چون باعث پیروزی الکی تیم‌عربستاننی شد
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری
آخرین اخبار