بازدید 3312

آغاز عملیات اعزام حجاج از فرودگاه اصفهان

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان با اشاره به اینکه اعزام حجاج از تاریخ ۳ خرداد ماه لغایت ۱۳ خرداد ماه از اصفهان انجام خواهد شد، گفت: تعداد ۷ هزار و ۸۵۳ نفر زائر در قالب ۵۶ کاروان در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد.
کد خبر: ۱۲۳۸۸۹۵
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۳ 23 May 2024

به گزارش «تابناک»، ابوذر ضیایی، در گفت‌گو با ایسنا، از شروع عملیات اعزام زائران حج تمتع سال ۱۴۰۳ از فرودگاه شهید بهشتی خبر داد و اظهار کرد: نخستین گروه از زائران استان‌های اصفهان و چهارمحال و بختیاری امروز سوم خرداد ماه در ساعت ۰۷:۱۵ صبح فرودگاه اصفهان را به مقصد مدینه ترک نمودند.

وی افزود: تعداد ۷ هزار و ۸۵۳ نفر زائر در قالب ۵۶ کاروان در این ایام از فرودگاه اصفهان به بیت الله الحرام مشرف خواهند شد که ۵۳ کاروان از استان اصفهان و ۳ کاروان از استان چهار محال و بختیاری هستند.

مدیر کل فرودگاه‌های استان اصفهان، با اشاره به بازه زمانی انجام عملیات اعزام حجاج از تاریخ ۳ خرداد ماه لغایت ۱۳ خرداد ماه خاطرنشان کرد: در این عملیات تعداد ۵ هزار و ۱۰۳ نفر زائر مدینه قبل و ۲ هزار و ۷۵۰ نفر زائر مدینه بعد هستند .

وی  در پایان از زائران محترم خواست تا با عنایت به تراکم و ازدحام جمعیت کاروان ها، در جهت تسهیل در امر خدمت رسانی، حتی المقدور به صورت گروهی و حداقل چهار ساعت قبل از پرواز در فرودگاه حضور بهم رسانند و از همراه داشتن مشایعت کنندگان خودداری بعمل آورند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری