بازدید 3575

محدودیت ترافیکی تبریز برای تشییع پیکر امام جمعه

رئیس پلیس راهور آذربایجان شرقی محدودیت‌های ترافیکی آیین تشییع پیکر شهید آیت الله سید محمد علی آل هاشم را برای روز پنجشنبه سوم خرداد در شهر تبریز اعلام کرد.
کد خبر: ۱۲۳۸۷۷۲
تاریخ انتشار: ۰۳ خرداد ۱۴۰۳ - ۰۸:۲۸ 23 May 2024
محدودیت ترافیکی تبریز برای تشییع پیکر امام جمعه

به گزارش «تابناک» به نقل از خبرگزاری صداوسیمای مرکز آذربایجان شرقی، سرهنگ قنبرزاده گفت: محدودیت توقف از ساعت ۱۲ امشب و محدودیت تردد از ساعت ۶ صبح تا ظهر روز پنجشنبه در مسیر‌های ضلع جنوبی خیابان جمهوری اسلامی از میدان نماز تا میدان دانشسرا، تقاطع شهید بهشتی به سمت میدان ساعت، میدان نماز به سمت تقاطع محققی و به سمت تقاطع شریعتی، تقاطع باغشمال به سمت میدان ساعت، تقاطع شریعتی به سمت مصلی، سه راه طالقانی به سمت مصلی و میدان باغ فجر به سمت تقاطع شریعتی اعمال می‌شود.

وی همچنین از محدودیت تردد در مسیر وادی رحمت به شهرک اندیشه خبر داد و از شهروندان خواست از مسیر آخمقیه - شهرک اندیشه استفاده کنند.

سرهنگ قنبرزاده از شهروندان خواست برای شرکت در مراسم تشییع امام جمعه شهید تبریز به جای وسایل نقلیه شخصی از وسایل نقلیه عمومی استفاده کنند.

وی اعلام کرد: برای رفت و آمد به وادی رحمت تبریز نیز تعداد ۵۰ دستگاه اتوبوس پیش‌بینی شده است که مردم به راحتی بتوانند در مراسم شرکت کنند.

اتوبوس‌های شرکت واحد اتوبوسرانی در خیابان ارتش جنوبی و خیابان‌های اطراف برای انتقال شهروندان به آرامستان وادی رحمت تبریز مستقر خواهند بود.

آیین تشییع شهید والامقام آیت الله آل هاشم صبح سوم خرداد ۱۴۰۳ از ساعت ۹ و ۳۰ دقیقه در میدان شهدای تبریز با حضور مردم متدین و انقلابی این شهر آغاز خواهد شد.

همچنین مراسم شام غریبان ساعت ۱۶ و ۳۰ دقیقه همان روز در مصلای امام (ره) تبریز برپا خواهد بود.

آیین تشییع پیکر مطهر شهید مالک رحمتی استاندار آذربایجان شرقی نیز ساعت ۱۰ صبح جمعه چهارم خرداد از مسجد شهدای مراغه به سمت مصلی آغاز می‌شود و پیکر مطهر ایشان بعد از اقامه نماز در گلزار شهدای این شهر به خاک سپرده می‌شود.

همچنین مراسم شام غریبان همان روز ساعت ۱۶ برای مردان در مسجد جامع و برای بانوان در مسجد شهدای شهر مراغه برپا خواهد بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری