بازدید 5693

شجاعی: بردن پرسپولیس برای کمک به نکونام خاله‌بازی است

کد خبر: ۱۲۳۶۵۱۴
تاریخ انتشار: ۲۱ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۵:۴۵ 10 May 2024

شجاعی: بردن پرسپولیس برای کمک به نکونام خاله‌بازی است

"با برادر خودم هم سر نتیجه دعوا کردم" این جمله از سرمربی هوادار است که طی چند هفته اخیر بازی بهتری ارائه می‌دهد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مسعود شجاعی، سرمربی هوادار در نشست خبری پیش از مصاف با پرسپولیس، به شائبه تلاشش برای قهرمان کردن استقلال به دلیل سرمربیگری رفیق قدیمی‌اش نکونام در آن! تیم واکنش نشان داد.

رفاقت با نکونام و کمک به قهرمان شدن استقلال؟ جسارت می‌کنم واقعا از همه خبرنگاران، بانوان عزیز و بینندگان این نشست عذرخواهی می‌کنم‌. خیلی زشت است که بخواهم چنین حرفی بزنم اما این تفکر شبیه خاله بازی است. وقتی برادر من مربی ماشین‌سازی بود و من سرمربی تراکتور، با هم دعوا کردیم. اصلا نتایج استقلال و پرسپولیس برای من مهم نیست. فقط نتایج تیم خودم برای من مهم است

 

همه تلاش خود را می‌کنم تا بهترین عملکرد را از تیم بگیرم و بهترین بازی‌ را از بازیکنان خود بگیرم. ابن مهم‌ترین مسئله برای من است‌. شاید این اتفاق منجر به قهرمانی یا سقوط یک تیم شود‌. همانگونه که ۲ بازی قبل مقابل صنعت نفت که از صمیم قلب دوستش دارم و فوتبال خود را از آن شروع کردم قرار گرفتم

 

قرارداد من با این باشگاه تا پایان فصل است و نمی‌دانم برای آینده می‌خواهم چه تصمیمی بگیرم. البته همه این نفرات باکیفیت و خوب هستند که در تیم‌های قبلی‌شان هم رزومه خوبی دارند. سعی می‌کنم بهترین عملکرد را از آنها بگیرم. نمی‌دانم تا چه اندازه موفق بودم اما خودشان هم به این قضیه خیلی کمک کردند. تکلیف خودم را نمی‌دانم و نمی‌توانم درمورد آینده این بازیکنان صحبت کنم‌.

 

هیچ صحبتی با باشگاه نکرده‌ام. من غیررسمی پیش از این ۱۰ بازی افتخار سرمربیگری تراکتور را داشتم اما الان سرمربیگری‌ام در هوادار رسمی است. با هیچ تیمی صحبت نکرده‌ام و در حال حاضر تمام تمرکز من روی چهار بازی باقی‌مانده لیگ و جام حذفی است تا پس از آن با فراغ بال بتوانم درمورد آینده‌ام فکر کنم.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# حادثه سقوط بالگرد رییس جمهور # سید ابراهیم رئیسی # حسین امیر عبداللهیان # سیدمحمدعلی آل هاشم # مالک رحمتی
وب گردی