بازدید 2680

تعیین دستمزد کارگران به مجلس واگذار می‌شود؟

صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در پاسخ به پرسش تابناک، مبنی بر اینکه تکلیف سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس مشخص شد یا خیر، گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانبه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.
کد خبر: ۱۲۳۵۸۵۷
تاریخ انتشار: ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳ - ۱۶:۳۴ 06 May 2024

به گزارش تابناک، در روزهای اخیر، صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، گفته که: «همواره برخی اعضای شورای عالی کار از تصمیمات شورا گله دارند؛ بنابراین، بهتر این است برای برون رفت از این گلایه‌ها، مجلس محترم شورای اسلامی ـ که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را نمایندگی می‌کند ـ حداقل دستمزد را تعیین کند.» 

اظهارات مطرح از سوی وزیر کار با حواشی همراه شد؛ برای نمونه، نایب‌رییس فراکسیون کارگری مجلس در این باره بیان کرد که وزیر کار نباید از تعیین دستمزد شانه خالی نکند. 

به این ترتیب، تابناک، ماجرا را از صولت مرتضوی، وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، پیگیری کرد. وی در پاسخ به این که بالاخره سپردن تعیین قیمت دستمزد کارگران به مجلس به کجا رسید، گفت: قرار شد به شکل مسبوق به سابقه سه جانیه گرایی درباره تعیین دستمزد کارگران تصمیم‌گیری شود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۱۸
مشمول الذمه قشر کارگر در دو سال اخیر
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۰۰ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
که برآمده از آحاد مختلف جامعه است و کل ملت را ...نمایندگی می‌کند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۲:۲۲ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۷
در 45 سال اخیر
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۴۱ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
وقتی نامناسبترین شخص به وزارت و مدیریت امور کارگری گذاشته میشود
چه انتظاری می‌توانند داشته باشن
غیر منطقی و غیرقانونی ترین ارجاع تعیین حقوق به مجلس آنهم این مجلس که فقط بدنبال رانت مسکن و اتومبیل و…….هستند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۵۷ - ۱۴۰۳/۰۲/۱۸
ناشناس 10:41 شما مگه آدم مناسب سراغ داری؟ البته مناسب هستن ولی صلاح بر اینه که این سیاستها رو انتخاب کنن اصلا از بی عرضگی نیست بلکه ....
وقاحتت بسیار بالاست!
خوب خودتان را سرکار گذاشتید و با عدم اجرای درست قوانین افزایش حقوق حق کاگران و بازنشستگان تأمین اجتماعی را پایمال کردید و به این کار خود افتخار کردید! و جالا هم بدون هیچ پیشنهادی برای نحوه تعیین افزایش حقوق ها می گوئید که همان روال سابق طی خواهد شد؟!
واگذاری به مجلس
نماینده ... میلیون میگیره بعد برای گارگر بگه هفت میلیون در ماه کافی هست
عدالتم آرزوست
انوقت دیگه هیچ کارگری دیگه نمیتونه نظر بده ، الان کارگر ایرانی پایین ترین دستمزد رو در کل دنیا داره . 170 دلار در ماه . دولت محترم خودش به داد طبقه کارگر و کارمند برسه .
پس بدبخت شدیم
افزایش حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی را هم بدون طی مسیر قانونی یهو و مخفیانه در دولت بطور غیرقانونی تصویب کردید که اصلاً منطبق بر قانون نبود و حقوق شان را پایمال کردید و دم از عدالت زدید.
بیچاره کارگر
به کارگران ظلم کردی .
دولت به جای اینکه چاپ پول رو متوقف کنه اسکناس ۵۰۰ هزارتومانی چاپ کرده !
کدوم سه جانبه گرایی؟؟ مگه نماینده کارگران امضا نکردند تصویب نشد؟؟ این دوجانبه گرایی است، نماینده کارفرمایان و کارفرمای بزرگ (دولت)
بازي خيلي خوب و جذابيه اقايان دولتي و مجلسي دستمزد كارگران مثل توپ بين خودتون پاس بديد اخرشم اين توپ را به اوت بزنيد نه خاني اومد و نه خاني رفت همين وجدانتان هم راحت باشه زياده عرضي نيست
واقعا شرم اوره با پایه حقوق ۷ت نهایتا با مزایا ۱۰م چه جوری باید زندگی کرد با ۲تا بچه
آقای محترم سابت تابناک . شما را به خدا قسم ، شما را به تمام مقدسات عالم قسم ، خبر و تصویری از این مثلا" وزیر ضد کارگر و ضد بازنشسته و همینطور سخنگوی ماله کشی تو سایت تون نگذارید . به قمر بنی هاشم هر موقع اسم و یا تصویری از اینها میبینیم ، بدنمان به رعشه میافته که یه بلای دیگه ای قرار هست سرمان بیارن .
حداقل حقوق غلو آمیز است و برای گول زدن!
حداقل حقوق واقعی حدود 7 میلیون تومان است مابقی مخلفات است!
برچسب منتخب
# نمایشگاه کتاب # صادق زیباکلام # سیل # خداداد افشاریان # سد قیز قلعه سی
وب گردی