بازدید 4133
۱
استقلال ورشکسته را با ۹۰۰ میلیارد بدهی تحویل گرفتم

جواب خطیر به نکو: من شاگرد آخر هستم

سانتاکلارا بابت فیش های جعلی دوباره گلایه کرده بود. با 140 هزار یورو می توانستیم محبی را بازیکن استقلال کنیم ولی 760 هزار یورو بابت وی باید پرداخت کنیم.
کد خبر: ۱۲۳۰۹۸۳
تاریخ انتشار: ۲۱ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۰:۳۳ 09 April 2024

جواب خطیر به نکو: من شاگرد آخر هستم

علی خطیر مدیرعامل استقلال در پاسخ به حملات جدید جواد نکونام گفت: من شاگرد آخر و مقصر تمام مشکلات استقلال هستم ولی حرف داخل خانواده را بیرون نمی برم. نباید حرف‌های داخل باشگاه را به رسانه برد.

به گزارش تابناک ورزشی؛ مدیرعامل باشگاه استقلال که از سوی سرمربی تیم متهم به کارشکنی علیه تیم شده است، گفت: هواداران اجازه ندهند استقلال با حاشیه سازی یک عده از صدر بیفتد. استقلالی را که تحویل گرفتم ورشکسته بود.

 مدیرعامل استقلال در نشست مدیران با وزیر ورزش و جوانان گفت: رای پرونده ساپینتو و آمانوف را به دادگاه CAS بردیم. سانتاکلارا بابت فیش های جعلی دوباره گلایه کرده بود. با 140 هزار یورو می توانستیم محبی را بازیکن استقلال کنیم ولی 760 هزار یورو بابت وی باید پرداخت کنیم.

خطیر در ادامه مدعی شد؛ زمانی که استقلال را تحویل گرفتم باشگاه ورشکسته بود و 900 میلیارد بدهی داشت. آخر همه این مباحث که رسانه ها هم آن را دوست دارند هیچ چیزی برای فوتبال نیست. مقصر تمام مشکلات استقلال و شاگرد آخر کلاس من هستم

وی تصریح کرد: هواداران اجازه ندهند یک عده با حاشیه سازی تیم را از صدر جدول پایین بکشند.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۱
نکونام با انتخاب هاشمی نسب هوچی از اول هم دنبال هوچیگری بود و بهانه آوردن، اگه تیم بازیکن نداره پس چرا صدر جدوله، نکنه نکونام با اون همه بازی ملی و بدون یک افتخار داره تیم را میبره جلو
برچسب منتخب
# انتخابات ریاست جمهوری # انتخابات # رفح # حج # ارتحال امام خمینی
وب گردی