بازدید 5248
محل مصرف افزایش بودجه نجومی صداوسیما مشخص شد

پول‌پاشی تلویزیون از جیب ملت برسر سلبریتی‌ها

برخی منابع دیگر ، خبر از پرداخت یک میلیارد تومان به مهدی طارمی مهاجم تیم ملی برای حضور روی آنتن زنده تلویزیون دادند.پیش از این برای ساخت برنامه های شب یلدا ، پول‌های عجیبی به مهمانان و ستاره‌ها پرداخت شده بود.
کد خبر: ۱۲۲۸۲۹۴
تاریخ انتشار: ۰۳ فروردين ۱۴۰۳ - ۱۸:۰۴ 22 March 2024

پول‌پاشی تلویزیون از جیب ملت برسر سلبریتی‌ها

اگر در ذهن تان این پرسش مطرح بوده که سازمان صداوسیما افزایش بودجه چشمگیر و نجومی خود را چگونه خرج می‌کند، جواب آن مشخص شده است. 

به گزارش تابناک ورزشی؛ طبق اطلاعات منتشرشده از منابع متعدد نزدیک به تلویزیون، شبکه های تلویزیونی برای جذب مخاطب از ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان تحت عنوان حق‌القدم به سلبریتی‌ها پرداخت کرده است تا در ویژه‌برنامه‌های نوروزی شرکت کنند!

یکی از مدیران اسبق روابط عمومی سابق سازمان صدا و سیما درباره تهیه ویژه‌برنامه‌های نوروزی تلویزیون که با زرق و برق زیادی روی آنتن رفت اما رضایت مردم را در پی نداشت، گفت: در کمتر از دو سال و نیم، بزرگواران از شعار تحول در رسانه ملی با محوریت سلبریتی‌زدایی رسیدند به این جا که نوروز امسال به هر سلبریتی نازنین برای آمدن روی آنتن ۲۰۰ تا ۸۰۰ میلیون تومان حق القدم دادند، آنهم از بودجه ای که به بهانه تغییر مسیر رسانه ملی چند برابر شده است!» 

در همین حال برخی منابع دیگر ، خبر از پرداخت یک میلیارد تومان به مهدی طارمی مهاجم تیم ملی برای حضور روی آنتن زنده تلویزیون دادند.

پیش از این برای ساخت برنامه های شب یلدا ، پول‌های عجیبی به مهمانان و ستاره‌ها پرداخت شده بود.

گویا صداوسیما کیفیت در برنامه سازی را رها کرده، و مستقیم مشغول پول پاشی به نفع ستاره‌ ها شده است. 

طی چندسال اخیر هیچ سریال فاخر و فیلم سینمایی یا تلویزیونی ماندگاری از صداوسیما پخش نشده است و این سازمان حکومتی بسیاری از مجریان ک برنامه سازان درجه یک و محبوب خود را از دست داده است.

 

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # کنکور # حماس # تعطیلی پنجشنبه ها # توماج صالحی