بازدید 1552

قاسم‌پور با مدال طلا به روی تشک برگشت

کامران قاسم‌پور موفق شد در جام متئو پلیکونه که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شود به روی تشک برود و به مدال طلا برسد.
کد خبر: ۱۲۲۶۷۷۲
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۴۰۳ - ۲۰:۳۹ 15 June 2024

داوران دربی 103 مشخص شدند

به گزارش تابناک ورزشی، کامران قاسم‌پور پس از پشت سر گذاشتن مصدومیتی که در ناحیه کشاله ران داشت، پس از ۵ ماه دوری از تشک امروز (شنبه) در جام متئو پلیکونه که به میزبانی ایتالیا برگزار می‌شد، توانست به مدال طلای وزن ۹۲ کیلوگرم برسد.

قاسم‌پور که حضور در رقابت‌های جهانی ۲۰۲۳ بلگراد را از دست داده بود، امروز در گروهی پنج نفره و به‌صورت دوره‌ای با حریفان خود مصاف داد و پس از پشت سر گذاشتن حریفان خود، به مدال طلا دست یافت.

البته کشتی‌گیر وزن ۹۲ کیلوگرم کشورمان حریفان مطرحی در مسیر مدال طلای خود نداشت. او در مبارزه اول ۱۰ بر صفر واسیلی گوچینی از ایتالیا را شکست داد و در مبارزه دوم آیون دمیان از مولداوی را با نتیجه ۱۱ بر صفر از پیش‌رو برداشت. سدریک ولا از مالت در مبارزه سوم مقابل قاسم‌پور روی تشک نیامد و در آخرین دیدار نیز قهرمان کشورمان ۱۰ بر صفر مقابل فرانچسکو گورگونه از ایتالیا پیروز شد تا به خوشرنگ‌ترین مدال برسد.

تورنمنت رنک‌دار کرواسی که سال گذشته برگزار و با کسب مدال برنز در وزن ۹۷ کیلوگرم همراه شد، آخرین مبارزه قاسم‌پور به صورت رسمی روی تشک بود.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
برچسب منتخب
# انتخابات # محمدباقر قالیباف # مصطفی پورمحمدی # سعید جلیلی # علیرضا زاکانی # امیرحسین قاضی زاده هاشمی # مسعود پزشکیان # انتخابات ریاست جمهوری