بازدید 4700
#فوتو_نیوز_تابناک

صداوسیما: افزایش بودجه‌مان کمتر از برنامه است/ تعطیلی از مجلس، تعیین روزش با دولت

از تکذیب حمله به مراکز ایرانی در سوریه تا توافق ایران و پاکستان برای افزایش گذرگاه‌های مرزی، واکنش اژه‌ای به مصوبه مجلس، حذف عوارض صادراتی گوجه‌ از هفته بعد، مجوز تولید «پژو پارس» تمدید شد، بازگشت «یامگا» به کشورش برای جراحی بعدی و...، «فوتونیوز» نهمین روز بهمن پیش روی شماست.
کد خبر: ۱۲۱۸۷۱۰
تاریخ انتشار: ۰۹ بهمن ۱۴۰۲ - ۲۲:۱۲ 29 January 2024
تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۵
در انتظار بررسی: ۱
انتشار یافته: ۲۴
خوشبختانه با مشخص شدن ربایش الکترونیگ پهباد امریکا با تکنولوژی روسیه احتمال زیادی می رود که این خطر هم بگذرد. ولی باز امریکا اعلام نخواهد کرد همانطور که دلیل ربایش الکترونیک تولیدات بویینگ و ایرباس و پهباد جاسوسی در طبس را اعلام نکرد. ولی چند تا حمله هوایی به مواضعی در عراق و سوریه خواهد کرد و جریان جمع خواهد شد
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۲۳:۱۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۰۹
خوشبختانه با مشخص شدن ربایش الکترونیگ پهباد امریکا با تکنولوژی روسیه احتمال زیادی می رود که این خطر هم بگذرد. ولی باز امریکا اعلام نخواهد کرد همانطور که دلیل ربایش الکترونیک تولیدات بویینگ و ایرباس و پهباد جاسوسی در طبس را اعلام نکرد. ولی چند تا حمله هوایی به مواضعی در عراق و سوریه خواهد کرد و جریان جمع خواهد شد
ناشناس
| Romania |
۰۲:۲۷ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
اگر جریان جمع نشه هم مهم نیست چون تونل های ما از غزه بیشتره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۱:۲۳ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بزرگواررر؟؟؟!!پهباد؟؟؟؟پهپاد صحیح است(پرنده ی هدایت پذیر از راه دور)
چرا نکار می کنید
مدرسه لاکچری داریم
خوبش هم داریم
آمارش هم دارید
شهریه های گزافی هم می گیرند
و سهم.... هم می دهند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۶ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
مسولان کاری کرده اند که هر چیزی را که انکار میکنند

مردم مطمئن میشوند که واقعی است و وجود دارند !؟
بودجه صدا و سيما كمتر از برنامه است ؟ كدوم برنامه ؟ كدوم مخاطب ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Canada |
۰۲:۲۰ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
برنامه آموزش و پرورش و بهداشت
اگر میزان تحقق برنامه هفتم را در نظر بگیریم بودجه صدا و سیما بیش از 20 برابر شده!!!!
پاسخ ها
رضا
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
بیش از نود درصد بودجه صدا و سیما اضافه هست و
بایستی صرف پروژه های عمرانی و آموزش و پروش و وزارت بهداشت گردد
صدا سیمای بدون عادل فردوسی پور و مهران مدیری و این همه بازیگر ممنوع الکار به درد نمیخوره ، بچسبید به همون جومونگ و پایتخت .
اگر بودجه صدا و سیما کم است تقصیر دولت نیست تقصیر من است اگر من دو تا آگاهی تبلیغاتی بیشتر ببینم درآمد صدا و سیما چند برابر می شود من معذرت می خواهم از اینکه وقت کافی برای دیدن تبلیغات نمی گذام
پاسخ ها
علی
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۲۱ - ۱۴۰۲/۱۱/۱۰
آگهی های تلویزیونی دهه 80 انقدرجذاب بودندکه خودشان سرگرمی وتفریح خوبی محسوب میشدند ولی الان کیفیت آگهی ها هم نزول کرده مثل همه چی صداسیما.شما دیگریک سریال خانوادگی مثل پدرسالار یا یک سریال طنز مثل متهم گریخت را نمیتوانیدببینید سریالهای تلویزیونی بسیاربیمزه وبیمحتوا شده اند.
صدا و سیمای میلی طلبکار هم هست با این همه ریزش مخاطب.
دلقک خانه یا صدا وسیما کدامش !!!سریال تکراری چرت. اخبار دروغ مستند جعلی .
اگر چه تا شبکه تلویزیون خصوصی در مملکت دایر شود آنوقت صدا و سیما با این گستردگی اصلا نیاز نیست
فعلا به امثال چای دبش نمیشه بدن بجاش به صدا و سیما میدن.به هر حال این پول ها غیر از سفره و جیب مردم باید جایی هزینه بشه دیگه!!!!
بابت 2 درصد افزایش حقوق دارین خودتون رو حلق اویز میکنید ولی برای افزایش 3 برابری بودجه صدا و سیما با اون ریخت وپاش هاش و برنامه های بی سر و ته ولخرجی میکنید.خدا وکیلی دهن کجی به مردم از این اشکارتر نمیشد.
فقط یک نگاه روتین به استودیوهای لوکس وبسیارمتعدد تلویزیون ومقایسه آن با استودیوهای ساده وکوچک معتبریترین سازمانهای تلویزیونی مثل آمریکا و بی بی سی بخوبی نمایانگر ولخرجی های بی حدوحصرسازمان عریض وطویل ولی بی فایده ودر بسیاری مواردمضر صداسیمای ماست.یکی از دلایل اصلی گرایش شدید مردم ایران به شبکه های ماهواره ای و کلا رسانه های خبری خارج نحوه پخش بشدت جهت داراخباردرصداسیماست. درحقیقت چنین به نظر میاید که اصولا مسئولان رادیوتلویزین ما وجود صدهاشبکه خبری خارجی وتعدادنامحدودی سایت اینترنتی را نادیده گرفته وایران وجهان را آنطورکه دلشان میخواهدبه مردم گزارش میکنند افتتاح شبکه خبر2 !!!! بخوبی مبین این نادیدگرفتن واقعیات توسط مسئولان رسانه ملی !! است.
بهترین راه حل برای صدا و سیمای میلی بستن آن است. حداقل کمتر به مردم ضرر مالی، روحی و روانی دارد.
اینکه نوشتم سریالهای صداسیما تحفه ای نیستند که مردم کشورهای انگلیسی زبان وفرانسوی واسپانیایی و عربی و....ببشینند این سریالها را با یک چشم به صحنه فیلم وچشم دیگر زیرصفحه تلویزیون که زیرنویس بخوانند و اغلب شبکه های خارجی زبان صداسیما مشتریاشون درحده صفره واین شبکه های دورریختن پول مردمه غ ق انتشاربود؟
حیف نیست این پول بی زبان و خرج برنامه پاورقی کنن بدید سیستان و بلوچستان تا چند بطری آب سالم بخورن
فرمول متناسب سازی حقوق بازنشستگان تأمین اجتماعی کاملاً اشتباه است و باید اصلاح شود! در این فرمول 90% ضریب بدست آمده از نسبت حقوق بازنشسته به حداقل حقوق در زمان بازنشستگی برای متناسب سازی حقوق در نظر گرفته شده و باعث کاهش قدرت خرید می گردد درحالیکه این ضریب در زمان بازنشستگی 100% بوده. برای متناسب سازی صحیح یا باید 100% همان ضریب زمان بازنشستگی فرد بعنوان متناسب سازی در نظر گرفته شود و یا باید میزان متناسب سازی 90% حقوق شاغل همتراز در نظر گرفته شود.
صدا وسیما از سرش هم زیاده .....حیف حتی یک ریال ........
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست # روز معلم