بازدید 3866
۹

حمله به یک پاسگاه در سیستان و بلوچستان

یک مامور در حمله مسلحانه به یک پاسگاه نیروی انتظامی در سیستان و بلوچستان به شهادت رسید.
کد خبر: ۱۲۱۴۹۱۹
تاریخ انتشار: ۲۰ دی ۱۴۰۲ - ۰۹:۲۱ 10 January 2024

به گزارش «تابناک» به نقل از تسنیم، این حمله مسلحانه علیه پاسگاه "جنگل" در شهرستان راسک استان سیستان و بلوچستان رخ داد. در این درگیری سه ساعته یک مامور انتظامی به شهادت رسید.
 
بنا بر این گزارش، از ساعت یک بامداد امروز درگیری مسلحانه نیرو‌های انتظامی پاسگاه جنگل راسک آغاز و پس از سه ساعت اعضای گروهک که نتوانستند به داخل پاسگاه نفوذ کنند، متواری شدند.
 
سلیم کدخدا فرماندار راسک اعلام کرد در این درگیری سه ساعته گروهبان امیر حسین حسین آبادی یکی از نیرو‌های انتظامی به شهادت رسید.
 
تلاش نیروهای انتظامی برای دستگیری افراد مسلح ادامه دارد.

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۱
در انتظار بررسی: ۴
انتشار یافته: ۹
اگر سه ساعت درگیری بوده که باید از تهران نیروی کمکی می رسید تا فرار نکنند.
سلام

سه ساعت درگیری ! اقا یه نیروی واکنش سریع توی منطقه ایجاد کنید در کمترین زمان به محل درگیری بروند و همانجا دشمن را به هلاکت برسانند !
جرات حمله به خاک ایران نباید در فرد فرد این دشمنان بوجود بیاد
تو سه ساعت ميشد هواپيما جنگنده از تبريز برسه اوجا بمب باران كنه اينكه ديگه چه جور مديرتي هست كه ما داريم با امريكا اسرائيل مي خوايد اينجور بجنگيد
واقعا نیروی پشتبانی وفرماندهی منطقه ضعیف است تجدید نظر بفرمایید
سه ساعت درگیری ، بقیه نیروهای منطقه مگر خواب بودن ، ایها الناس مرز را ببندید ودیوار کشی کنید. تاکی میخواهید شهید بدهید. گناه دارند خانواده اینها
سرمایه گذاری های سعودی ها داره الان جواب میده. امیدوارم انسداد مرزها زودتر انجام بشه.
سه ساعت درگیری؟ یک هلیکوپتر اون خراب شده نیست سریع نیروهای کمکی را به محل درگیری منتقل کند؟ ارتش و سپاه چکار می کنند آنجا؟
متاسفانه نیروهای نظامی منطقه به نظر می رسد متناسب با گسترگی استان سیستان وبلوچستان وطول نوار مرزی در این استان که حتی دیواره مرزی آن کامل نشده، با تعداد و تجمع های کافی حضور نداشته و نیزدارای چابکی پشتیبانی بموقع در مواقع حمله نیستند. باید با حضور مقتدر نیروهای نظامی وحفظ آمادگی های لازم، اولا هر نیروی مهاجمی حتی در آنسوی مرزها قبل از ایجاد توان حمله سرکوب شوند و دوما نیروهای واکنش سریع با تعداد وجایگاه های کافی بصورت زمینی و هوابرد و بویژه با حضور فعال هلیکوپترهای هوانیروز آمادگی لازم برای پشتیانی در مواقع حمله را داشته باشند.
روحش شاد
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست