بازدید 8255
۵
قلعه‌نویی با پیروزی روحيه بخش سراغ جام ملت‌ها رفت

برد ۵گله ایران مقابل اندونزی با دبل قائدی

کد خبر: ۱۲۱۴۸۶۳
تاریخ انتشار: ۱۹ دی ۱۴۰۲ - ۲۱:۰۸ 09 January 2024

برد ۵گله ایران مقابل اندونزی با دبل قائدی

تیم ملی فوتبال ایران در آخرین دیدار دوستانه خود پیش از حضور در رقابتهای جام ملتهای آسیا برابر اندونزی به پیروزی پرگل رسید.

به گزارش بخش رسانه‌ای تیم ملی، تیم ایران در فاصله پنج روز تا دیدار برابر فلسطین در رقابتهای جام ملت‌های آسیا، در دیداری دوستانه تیم ملی اندونزی را با نتیجه پنج بر صفر شکست داد.

سامان قدوس در دقیقه سه، روزبه چشمی در دقیقه ۲۲، شهریار مغانلو در دقیقه ۳۶ و مهدی قائدی در دقایق ۷۰ و ۸۷ پنج گل ایران را به ثمر رساندند. 

برد ۵گله ایران مقابل اندونزی با دبل قائدی

در نیمه نخست با تصمیم امیر قلعه‌نویی سید حسین حسینی، سید مجید حسینی، شجاع خلیل‌زاده، آریا یوسفی، احسان حاج صفی، روزبه چشمی، سامان قدوس، رضا اسدی، مهدی ترابی، علی جهانبخش، شهریار مغانلو برای تیم ملی به میدان رفتند.

در این نیمه و پس از مصدومیت جزیی سید مجید حسینی که منجر به خروج او از زمین بازی شد، امیر قلعه‌نویی برای ایجاد فشار بیشتر روی ملی‌پوشان و آزمایش آنها با یک بازیکن کمتر، بازیکن دیگری را وارد زمین نکرد تا تیم ایران از دقیقه ۳۵ تا پایان نیمه نخست با ۱۰ نفر بازی کند.

در نیمه دوم با تصمیم سرمربی تیم ملی ترکیب تیم به طور کلی تغییر کرد و ایران با ترکیب پیام نیازمند، حسین کنعانی زادگان، سامان فلاح، میلاد محمدی، صادق محرمی، سعید عزت‌اللهی، امید ابراهیمی، علی قلی‌زاده، مهدی قائدی، مهدی طارمی و کریم انصاری‌فرد به میدان رفت.

تیم اندونزی که در جام ملتهای آسیا با تیمهای عراق، فیلیپین و ویتنام هم‌گروه است در ترکیب خود از سه بازیکن روس و یک بازیکن پرتغالی استفاده می‌کرد. 

برد ۵گله ایران مقابل اندونزی با دبل قائدی

با این نتیجه تیم ملی ایران از زمان حضور امیر قلعه‌نویی به یازدهمین پیروزی خود از سیزده بازی دست یافت. دو دیدار دیگر ایران با مربیگری قلعه‌نویی برابر روسیه و ازبکستان با تساوی به پایان رسیده بود.

پژمان منتظری بازیکن سابق تیم ملی ایران که در قطر زندگی می‌کند، برای تماشای این دیدار به باشگاه الریان آمد و عملکرد هم‌تیمی‌های سابق خود را از نزدیک تماشا کرد.

برد ۵گله ایران مقابل اندونزی با دبل قائدی

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
تبلیغات تابناک
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۰
در انتظار بررسی: ۲
انتشار یافته: ۵
هوررررراااااا
تیم هشتصدو پنجاه وسوم فیفا رو بردیم
جوجه را اخر پاییز ....
جانم استقلالیها
سالها حق قایدی ضایع شد
پاسخ ها
ناشناس
| United Kingdom of Great Britain and Northern Ireland |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۱۰/۲۰
اندونزی بوده بفهم اندونزی
من پرسپولیسیم ولی نمی دونم اینا چه مشکلی با قائدي دارن
از نظر من قائدي يكي از بهترين مهاجمان 20 سال اخير ايرانه ولي اي كاش آقايون سواد بازيگري از اين بازيكن را مثل استراماچوني داشته باشن.
برچسب منتخب
# اسرائیل # حمله ایران به اسرائیل # حماس # توماج صالحی # خیزش دانشجویان ضد صهیونیست