بازدید 50437
سی و هفتمین روز جنگ غزه/ در حال به روزرسانی

لحظه دیدنی هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی از سوی حزب الله+ فیلم/ افشای یک طرح خطرناک درباره غزه / شمار شهدای غزه به ۱۱۱۸۰ نفر رسید/حماس مذاکرات تبادل اسراء را تعلیق کرد

جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد سی و هفتمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  
کد خبر: ۱۲۰۴۱۵۹
تاریخ انتشار: ۲۱ آبان ۱۴۰۲ - ۱۱:۵۳ 12 November 2023

افشای یک طرح خطرناک درباره غزه

بین الملل تابناک: جنگ میان گروه‌های مقاومت فلسطین علیه اسرائیل و بمباران وحشیانه غزه توسط رژیم اشغالگر قدس، وارد سی و هفتمین روز خود شده است؛ جنگی که بی سابقه‌ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده و رژیم اشغالگر قدس برای سرپوش نهادن بر شکست خود، در حال ارتکاب جنایات تمام عیاری علیه مردم غزه است.  

زخمی شدن ۳۰ صهیونیست در عملیات امروز حزب‌الله
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۶

منابع عبری‌زبان از زخمی شدن حدود ۳۰ صهیونیست در حملات روز یکشنبه حزب‌الله به شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

روزنامه یدیعوت احرونوت امشب اعلام کرد که در حملات متعدد امروز حزب الله لبنان ۲۹ اسرائیلی از جمله ۷ نظامی زخمی شده‌اند.

این در حالی است که ویدئوهای منتشر شده نشان می‌دهد که تعدادی از صهیونیست‌ها به طور حتم کشته شده‌اند، اما ارتش صهیونیستی تا این لحظه خبری از کشته شدن آنها را منتشر نکرده است.

سازمان ستاره سرخ داود همچنین اعلام کرد که ۱۰ صهیونیست در الجلیل علیا بر اثر اصابت ترکش موشک‌های قسام زخمی شدند.

حماس مذاکرات تبادل اسراء را تعلیق کرد
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۳:۲۵

در واکنش به اقدامات و جنایت‌های رژیم صهیونیستی، جنبش حماس امروز (یکشنبه) مذاکرات درمورد اسرای اسرائیلی را به حالت تعلیق درآورد.

 یک مسئول آگاه فلسطینی در مصاحبه با رویترز اعلام کرد که به دلیل اقداماتی که نیروهای اسرائیلی در مقابل بیمارستان الشفاء انجام می‌دهند، جنبش حماس مذاکرات اسرا را به حالت تعلیق درآورد.

پیش از این منابع محلی گزارش داده بودند که سوخت رسانی به بیمارستان الشفاء در غرب غزه به طور کامل متوقف شده است و نیروهای اسرائیلی در حال بمباران شدید اطراف بیمارستان هستند و ده‌ها جسد داخل بیمارستان است و تیم‌های پزشکی توان رسیدگی به آنها را به دلیل بمباران ندارند.

گالانت: جدول زمانی برای جنگ غزه نداریم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۲:۲۴

 «یوآو گالانت» وزیر جنگ رژیم صهیونیستی روز یکشنبه در سخنانی گفت که این رژیم جدول زمانی برای جنگ نداشته و تا بازگرداندن اُسرا به جنگ ادامه خواهد داد.

وی که در جمع خانواده‌های اُسرای صهیونیست در غزه صحبت می‌کرد، افزود: «به بازگرداندن عزیزانتان چه از طریق عملیات نظامی یا از طریق توافق پایبند هستیم».

شمار شهدای غزه به ۱۱۱۸۰ نفر رسید
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۰:۴۸

دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه اعلام کرد که شمار شهدا تاکنون به ۱۱۱۸۰ نفر رسیده است که از این تعداد ۴۶۰۹ نفر کودک و و ۳۱۰۰ نفر نیز زن هستند. 

بر اساس این گزارش، فعالیت ۲۲ بیمارستان و ۴۹ مرکز درمانی غزه متوقف شده است و جنگنده‌های رژیم صهیونیستی بخش مراقبت‌های ویژه، ساختمان عمل جراحی و بخش زایمان بیمارستان الشفاء را بمباران کرده‌اند. 

بنابر گزارش شبکه الجزیره، در گزارش دفتر اطلاع رسانی دولت در غزه آمده است که دو نوزاد نارس نیز به دلیل نبودن امکانات و امدادرسانی در بیمارستان جان باختند.

دفتر اطلاع‌رسانی دولت در غزه همچنین اعلام کرد که رژیم اشغالگر ۷۰ مسجد را به طور کامل، ۱۵۳ مسجد را به طور جزئی و ۳ کلیسا را تخریب کرده است.

یک منبع پزشکی فلسطین نیز از فوت چند بیمار در بخش مراقبت‌های ویژه در بیمارستان الشفاء به دلیل نبودن امکانات و خدمات‌رسانی خبر داد. 

گوترش: 101 نفر از نیروهای سازمان‌ملل را در جنگ غزه از دست دادیم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۲۰:۱۵

 «آنتونیو گوترش» دبیر کل سازمان ملل روز یکشنبه گفت که نمی‌توان از حماس به عنوان دلیلی برای مجازات دسته جمعی مردم فلسطین استفاده کرد.

وی که با شبکه خبری سی‌ان‌ان مصاحبه می‌کرد، افزود: «حمله حماس، مجازات جمعی ساکنان غزه را توجیه نمی‌کند».

گوترش اضافه کرد: «حمایت مطلوب از غیرنظامیان در غزه وجود ندارد و سازمان ملل 101 نفر از نیروهایش را در جنگ غزه از دست داده است».

دبیر کل سازمان ملل گفت: «من از گسترش درگیری‌ها به لبنان و دیگر مناطق به شدت نگران هستم».

اردن: اروپا باید درباره جنایت‌های جنگی اسرائیل موضع‌گیری کند
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۹:۳۷

 «ایمن الصفدی» وزیر امور خارجه اردن در تماس تلفنی با «جوزپ بورل» مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا درباره آخرین تحولات غزه گفت‌وگو کرد.

وی در این تماس تلفنی گفت: «عدم اتخاذ موضع بین‌المللی مبنی بر پایان دادن به جنگ، پوششی برای ادامه تجاوز به غزه است».

الصفدی به بورل گفت: «اتحادیه اروپا باید موضعی مستقیمی در خصوص جنایت‌های جنگی اسرائیل اتخاذ کند».

وزیر خارجه اردن اضافه کرد: «اسرائیل جنایت‌های جنگی خود را رها نکرده و در حملات وحشیانه خود مرتکب آن شده است».

تأیید هلاکت 10 نظامی اسرائیلی در حملات حزب الله
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۹:۲۱

  وبسایت لبنانی «العهد» به نقل از منابع خبری خارجی حاضر در رژیم صهیونیستی خبر داد که در جریان عملیات نیروهای حزب الله علیه مقر نظامی «دوفیف»، 15 نظامی صهیونیست کشته و زخمی شدند.

حزب الله امروز یکشنبه با موشکهای هدایت‌شونده این مقر را هدف قرار داده بود.

شبکه 12 رژیم صهیونیستی ضمن تأیید این خبر گزارش داد: هشت سرباز و دو افسر ما توسط سربازان نصرالله کشته و شمار دیگری نیز زخمی شدند.

دانیل هاگاری سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی هم شامگاه گذشته به هلاکت ۳۶۱ افسر و سرباز این رژیم در جنگ غزه اذعان کرد. 

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین خبر داد که در جریان درگیریهای روز گذشته در غزه، 5 نفر دیگر از نیروهای خود را از دست داده است.

منابع اسرائیلی گزارش دادند که ۴ نفر از سربازان کشته شده کماندو و چترباز بودند که بر اثر انفجار تونل کشته شدند و یک افسر و ۴ سرباز نیز به شدت مجروح شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «ما به زمان بیشتری برای اجرای عملیات نظامی در شمال و جنوب نوار غزه احتیاج داریم». 

لحظه دیدنی هدف قرار دادن نظامیان اسرائیلی از سوی حزب الله+ فیلم
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۷:۱۱

 مقاومت اسلامی لبنان لحظه هدف قرار دادن امروز تعدادی از نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در نزدیک موضع نظامی "العاصی" این رژیم در شمال فلسطین اشغالی را منتشر کرد.

به گزارش خبرگزاری شهاب، منابع لبنانی همچنین از شلیک یک موشک کورنیت دیگر به سمت یکی از مواضع ارتش رژیم صهیونیستی در شمال فلسطین اشغالی خبر دادند.

تعداد بازدید : 5964

حزب‌الله لبنان یک موشک هدایت شونده ضد زره (کورنیت) را به سمت موضع نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی در منطقه "مثلث الطیحات" در شمال فلسطین اشغالی شلیک کرد و آن را هدف قرار داد.

پیش از این نیز یک موشک کورنیت به سمت شهرک صهیونیست نشین "زرعیت" شلیک شد که در جریان آن یک صهیونیست زخمی شد.

خروج شهروندان روس از نوار غزه آغاز شد
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۵:۵۳

تارنمای اسپوتنیک امروز به نقل از بیانیه وزارت وضعیت اضطراری روسیه خبر داد که روند خروج شهروندان این کشور از نوار غزه با همکاری دیپلمات های روس آغاز شده است.

این وزارتخانه در کانال تلگرامی خود نوشت که در پی هفته ها تلاش برای انجام اقدامات مقدماتی برای هماهنگی مسیر و نحوه خروج شهروندان روس از نوار غزه، انجام عملیات تخلیه این غیرنظامیان از نوار غزه را به همراه دیپلمات های روس آغاز کرده است.

در این بیانیه آمده است: آن دسته از شهروندان روس که مایل به خروج از منطقه درگیری هستند از یک ایست و بازرسی عبور خواهند کرد. سپس متخصصین وزارتخانه وضعیت اضطراری روسیه پیش از عزیمت این افراد به قاهره، کمک های روانی و پزشکی را به همراه آب و غذا در اختیار آنان قرار خواهند داد.

پیشتر نماینده ویژه رئیس ‌جمهوری روسیه در امور خاورمیانه و آفریقا از همکاری کشورش با فلسطین، مصر و رژیم اسرائیل برای بازگشایی گذرگاه رفح در جنوب غزه خبر داده بود.

میخائیل بوگدانوف تاکید کرد که موضوع تخلیه مجروحان از نوار غزه از طریق گذرگاه رفح در مرز با مصر نباید به بهانه ای برای تبدیل این موضوع به گروگان گیری از این افراد بدل شود.

وی در گفت وگو با خبرنگاران، ضمن ابراز امیدواری برای رفع این چالش، گفت: روسیه در حال حل مشکل محاصره گذرگاه رفح با هماهنگی اسرائیل، مصر و فلسطین است.

اصابت موشک به شمال فلسطین اشغالی
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۵:۲۰

 منابع رسانه‌ای بعد از ظهر امروز (یکشنبه) از حمله موشکی به منطقه‌ای در شمال فلسطین اشغالی و مجروح شدن چند صهیونیست در نتیجه این حمله از خاک لبنان خبر دادند.

 رسانه‌های رژیم صهیونیستی در این باره اعلام کردند که دست‌کم شش شهرک نشین صهیونیستی درپی شلیک موشک هدایت شونده ضد زره از خاک لبنان مجروح شدند.

خبرنگار المیادین در این باره اعلام کرد که درپی اصابت موشک به پادگان «دوفیف» ارتش رژیم صهیونیستی در مجاورت شهرک «رمیش» در شمال فلسطین اشغالی دود غلیظی در آسمان منطقه شکل گرفت.

رسانه‌های صهیونیستی در این باره اعلام کردند که یک موشک هدایت شونده از منطقه «یفتاح» به شمال فلسطین اشغالی شلیک شد.

در همین راستا، شبکه المیادین گزارش داد که ارتش رژیم صهیونیستی اطراف شهرک «یارون» و چند شهرک دیگر در جنوب لبنان را بمباران کرد.

برپایه این گزارش، ارتش رژیم صهیونیستی همچنین حومه دو روستای «یارین» و «میس الجبل» در جنوب لبنان را با گلوله های حاوی فسفر گلوله باران کرد.

اعتراف خبرنگار صهیونیست به تلفات بالای ارتش اسراییل
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۲

یکی از خبرنگاران رژیم صهیونیستی از دشوار بودن بیان میزان تلفات ارتش این رژیم در جنگ با مقاومت فلسطین در غزه سخن گفت.

به گزارش عربی۲۱، یک خبرنگار صهیونیست به سانسوری اذعان کرد که مقامات رژیم صهیونیستی درباره شمار واقعی تلفات ارتش این رژیم در غزه اعمال می کنند.

خبرنگار کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی اذعان کرد: نمی‌توان از شمار نظامیان زخمی اسرائیلی که در بیمارستان «برزیلای» در «عسقلان» هستند، سخن گفت یا نمی‌توان از شمار کشته ها و زخمی ها حرفی زد.

تاکنون ارتش رژیم صهیونسیتی به کشته شدن ۴۳ افسر و نظامی از زمان شروع حمله زمینی به غزه در ۲۷ اکتبر اذعان کرده و این در حالی است که مقاومت فلسطین شمار نظامیان کشته شده رژیم صهیونیستی را به مراتب بسیار بیشتر از این تعداد می داند.

سفر هیات صهیونیستی به قاهره
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۲

رسانه‌های صهیونیستی اعلام کردند که یک هواپیمای حامل مسئولان صهیونیستی در قاهره پایتخت مصر به زمین نشست.

هدف از سفر این مسئولان صهیونیست، رایزنی درخصوص آزادی اسرا است که جنبش حماس در جریان نبرد طوفان الاقصی آن‌ها را بازداشت کرده است.

«ایتای بلومنتال» خبرنگار سیاسی شبکه صهیونیستی «کان» در این باره گفت که رژیم صهیونیستی یک فروند هواپیمای اداری را کرایه کرده تا مسئولان اسرائیلی از آن استفاده کنند.

وی افزود که مدتی کوتاه پس از بازگشت این هواپیما از قطر، مسئولان صهیونیست سوار آن شده و راهی مصر شدند تا در خصوص آزادی اسرای نزد حماس رایزنی کنند.

این شبکه اضافه کرد که علیرغم تمام سختی‌ها، این سفر نشان می‌دهد که در مساله آزادی اسرا، پیشرفت‌های مشخصی حاصل شده و مذاکرات همچنان ادامه دارد.

برخی مسئولان صهیونیست پیش از این اعلام کرده بودند که تا این لحظه توافقی درخصوص آزادی اسرا حاصل نشده است اما مذاکرات همچنان ادامه دارد.

آن‌ها تاکید کردند که رژیم صهیونیستی برای دستیابی به توافقی گسترده تلاش می‌کند و حاضر به پرداخت بهای آن است.

در همین حال، روزنامه «نیویورک تایمز» روز جمعه در گزارشی مدعی شد که حماس و رژیم صهیونیستی در حال مذاکره برای آزادی اسرا هستند.

این روزنامه آمریکایی به نقل از مقام‌های آگاه نوشت، حماس و رژیم صهیونیستی در حال بررسی ۲ پیشنهاد آزادی اسرا هستند که بر اساس یکی از آنها، شمار اندکی از اسرا و بر اساس یک طرح دیگر، حدود یکصد نفر آزاد خواهند شد.

نیویورک تایمز افزود که حماس و سایر گروه‌های فلسطینی در غزه حدود ۲۴۰ اسیر در اختیار دارند که کمتر از نیمی از آنها، غیرنظامی هستند.

یک مقام آگاه گفت که مذاکرات درباره آزادی شمار بیشتری از اسرا شامل آزادی همه غیرنظامیان است.

نیویورک تایمز به نقل از یک مقام آگاه از محتوای مذاکرات نوشت که طبق یکی از پیشنهادها، حماس در ازای یک وقفه کوتاه در خصومت‌ها، ۱۰ تا ۲۰ اسیر غیرنظامی - شامل زنان و کودکان اسرائیلی و خارجی‌ها از جمله آمریکایی -را آزاد می‌کند. پس از آن ممکن است آزادی شمار بیشتری از اسرا انجام شود.

این مقام افزود که بر اساس طرح دوم، حماس در ازای آزادی همه غیرنظامیان، خواستار یک وقفه کوتاه، کمک بشردوستانه بیشتر، سوخت برای بیمارستان‌ها و آزادی ههم زنان و کودکان از زندان‌های رژیم اسرائیل می‌شود.

این مقام که نامش فاش نشده است، گفت که مقام‌های صهیونیستی درباره احتمال آزادی اسرای خود، ابراز تردید کرده‌اند.

بر اساس این گزارش، قطر که میزبان دفاتر سیاسی حماس است، میانجی اصلی در این گفت‌وگوهاست و مقام‌های ارشد آمریکایی نیز در این مذاکرات مشارکت دارند.

هراس تل‌آویو از ورود به «نبرد بزرگ موشکی» با حزب‌الله
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۲:۰۱

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به تاثیر موشک ضدتانک و نفوذ پهپادی حزب الله به حریم هوایی فلسطین اشغالی بدون اینکه سامانه های پدافندی این رژیم بتوانند آن را ساقط کنند، اذعان کرده است.

به گزارش المیادین، رژیم صهیونیستی به تشدید درگیری در مرز با لبنان به شکل خطرناک و تلفات و خسارات سنگین در این جبهه جنگ اذعان کرد.

از سوی دیگر «یوآف گالانت» وزیر جنگ این رژیم به تشدید اوضاع در جبهه شمالی این رژیم اشاره کرد و مدعی شد که حزب الله با آتش بازی می‌کند.

«زوهار بالتی» از مقامات سابق امنیتی رژیم صهیونیستی هم گفت: ما در رویارویی جدی در شمال به سر می‌بریم. من از زوایه دیگر صحبت می کنم. «لوید آستین» وزیر دفاع آمریکا با گالانت گفت وگو کرد و موضوع مهمی که او گفت این بود: ما خواهان جنگ نه در لبنان و نه در یمن نیستیم.

همزمان «نیر دفوری» رئیس ستاد ارتش رژیم صهیونیستی گفت: ۵۰ درصد از نیروی هوایی آماده جبهه شمال هستند و این از اهمیت بسزایی برخوردار است. نباید مرتکب خطای محاسباتی شد و برای همه گونه احتمالات باید آماده بود.

«یسرائیل زیف» ژنرال احتیاط رژیم صهیونیستی هم گفت: جنگ روزانه با گستره محدود در جبهه جنوبی جریان دارد. حزب الله از آزادی عمل برخوردار است و با موشک‌های ضدزره و خمپاره حملاتی انجام می‌دهد و ما برای کاستن از آن با تحولات برخورد می‌کنیم. این جنگ باید محدود بماند و ما خواهان نبرد موشک‌ها نیستیم.

این در حالی است که بسیاری از رسانه های رژیم صهیونیستی در برهه اخیر از نگرانی تل آویو از جبهه شمالی با حزب الله سخن به میان آورده و از این جبهه به عنوان چالشی بزرگ برای اشغالگران نام برده اند.

کانال ۱۲ رژیم صهیونیستی چند روز قبل اعلام کرد که توان موشکی حزب الله تهدید بزرگی برای این رژیم است.

در این گزارش همچنین به قدرت نیروهای رضوان حزب الله هم اشاره شد.

افزایش شمار شهدای غزه به ۱۱۱۰۰ نفر
۱۴۰۲/۰۸/۲۱ - ۱۱:۵۵

وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد: تعداد شهدای حملات وحشیانه ارتش رژیم صهیونیستی به نوار غزه به ۱۱۱۰۰ نفر رسیده که هشت هزار نفر از آنها کودک، زن و سالخورده هستند.

این وزارتخانه افزود: بیش از ۲۷ هزار فلسطینی دیگر هم زخمی شده اند.

افشای یک طرح خطرناک درباره غزه

منابع مصری و دیپلماتیک غربی در گفت وگو با العربی الجدید، از طرح خطرناک جدید درباره غزه خبر دادند.

به نوشته این رسانه، یک منبع دیپلماتیک مصری، از طرح جدیدی که طی ساعات گذشته مطرح شده، برای مرحله پس از توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه غزه خبر داد تا این باریکه را از ساکنان آن خالی کنند؛ این طرح جدید پس از ناکام ماندن کوچاندن آنها و اسکانشان در کشورهای همسایه است.

طرح جدید بر اساس ارائه تسهیلات گسترده به ساکنان غزه از جمله اقامت و فرصت‌های شغلی در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و نیز عربی است و اولویت هم با ساکنان شمال غزه است.

به نوشته العربی الجدید، منبع یادشده افزود: این در راستای طرح میان مدت است که کشورهای عربی منطقه، آمادگی خود را برای همکاری با دولت آمریکا در این راستا اعلام کرده اند تا میزبان هزاران ساکن غزه باشند. بحث اسکان ساکنان غزه در مصر با توجه به مخالفت قاهره ضعیف شده، زیرا مقامات مصری تاکید کرده‌اند که در صورت اصرار برای طرح کوچاندن ساکنان غزه به مصر، این زمینه ساز مشکلات امنیتی بسیاری است که تل آویو هم از آن آسیب می‌بیند و آن گونه که مقامات آمریکایی تصور می‌کنند، امنیت به دنبال نخواهد داشت.

از سوی دیگر، یک دیپلمات غربی هم در قاهره گفت: طرح ویژه ارائه تسهیلات به ساکنان غزه برای کار و اقامت در خارج، مورد پذیرش برخی پایتخت‌های اروپایی هم قرار گرفته است. این طرح البته با رعایت اصول خاص انجام خواهد شد و به کشورهای عربی هم مطرح شده و می‌توان گفت که احتمالا پذیرفته خواهد شد، به ویژه که این کشورها نیاز به شمار زیادی نیروی کار دارند.

به نوشته العربی الجدید، این دیپلمات غربی درباره عملی بودن این طرح افزود: احتمال موفقیت آن بسیار است، به ویژه در سایه کشتار در غزه بخصوص در مناطق شمالی که زندگی در آن ناممکن شده است. ساکنان این منطقه به ثبات نیاز دارند. از این روی، ساکنان غزه برای فراهم کردن زندگی بهتر برای فرزندان خود از آن استقبال خواهند کرد.

از سوی دیگر، «محمد محمود مهران» استاد حقوق بین الملل هم به العربی الجدید گفت: گشودن باب مهاجرت برای ساکنان غزه به سمت کشورهای غربی و کشورهای حوزه خلیج فارس، تلاشی برای تثبیت سیاست کوچاندن اجباری ساکنان غزه به شکل دیگری پس از شکست کوچاندن مستقیم است. هرگونه تلاش برای آواره کردن ساکنان غزه تحت فشار محاصره و بمباران، نقض حقوق بین الملل است. جامعه جهانی باید به اسرائیل برای رفع کامل محاصره غزه فشار آورد.

«مختار الغاشی» معاون رئیس مرکز مطالعات سیاسی و راهبردی العربی هم گفت: طرح آواره کردن، طرحی بین‌المللی نیست، بلکه طرحی آمریکایی و اسرائیلی و غربی است. این در سایه ناتوانی جهان عرب است که تاکنون از وارد کردن کمک‌ها به غزه ناکام مانده و این وضعیت شرم آور است.

وی طرح آتش بس چند ساعته را منجر به آواره کردن شماری از شمال به جنوب غزه و خالی کردن شمال غزه دانست و بیان کرد: این در سایه کشتار و سرکشی آمریکایی-اسرائیلی و در سایه سکوت مرگبار عربی است.

حملات بی‌وقفه رژیم صهیونیستی به نوار غزه

رسانه‌های فلسطینی بامداد یکشنبه از تداوم حملات جنایتکارانه اشغالگران به مناطق مختلفی از نوار غزه خبر دادند.

خبرگزاری «شهاب» نوشت که دو فلسطینی بر اثر حمله صهیونیست‌ها به پناهگاه سازمان ملل در غرب غزه، به شهادت رسیدند.

خبرنگار شبکه «الجزیره» نیز گزارش داد که حمله جنگنده‌های صهیونیستی به منطقه «تل‌الزعتر» در شمال نوار غزه، ۹ شهید بر جای گذاشت.

بر اساس گزارش‌ها، شمال نوار غزه هم‌اکنون تحت گلوله‌باران شدید توپخانه‌های اشغالگران و شلیک حجم زیادی منور به آسمان منطقه است.

وزارت بهداشت فلسطین در نوار غزه نیز اعلام کرد که دو نوزاد در بخش نوزادان مجتمع پزشکی الشفا پس از توقف ژنراتور برق و از کار افتادن مجتمع جان باختند.

از سوی دیگر، در نتیجه حمله رژیم کودک‌کُش صهیونیستی به خانه‌ای در رفح در جنوب نوار غزه، سه فلسطینی شهید و تعدادی دیگر زخمی شدند.

اشغالگران با حمله به پنج بیمارستان، قتل عام انجام دادند

گروه‌های مقاومت فلسطینی بامداد یکشنبه در بیانیه‌ای مشترک گفتند: «سخنگوی ارتش اسرائیل برای تبرئه خود از کشتار کودکان، اکاذیب و ادعاهای نادرست پخش می‌کند.»

در این بیانیه تاکید شده است: «ارتش اشغالگران با حمله و بمباران علیه پنج بیمارستان در نوار غزه، قتل عام مرتکب شده است.»

گروه‌های فلسطینی گفتند: «ما از سازمان ملل خواستیم، برای افشای حقایق، پاسخگو کردن و جلوگیری از جعل حقایق، از بیمارستان‌های غزه بازدید کند.»

این بیانیه همچنین افزود: «تلاش اشغالگران برای نشان دادن ظاهری انسان دوستانه از خود، پس از بی ثباتی ادعاهایشان مبنی بر نظامی‌ بودن بیمارستان‌ها صورت گرفت.»

از سوی دیگر،  سازمان هلال احمر فلسطین اعلام کرد، از ۱۸ آمبولانسی که در شهر غزه فعالیت می‌کردند، اکنون فقط ۷ دستگاه مانده است.

هلاکت ۳۶۱ نظامی صهیونیست از آغاز جنگ غزه

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی به هلاکت ۳۶۱ افسر و سرباز این رژیم در جنگ غزه اذعان کرد. 

شامگاه شنبه، ارتش رژیم صهیونیستی خبر داد در جریان درگیری های امروز در غزه، پنج تن دیگر از نیروهای خود را از دست داده است.

خبرگزاری شهاب به نقل از منابع اسرائیلی گزارش داد: چهار تن از سربازان کشته شده کماندو و چترباز بودند که بر اثر انفجار تونل کشته شدند و یک افسر و چهار سرباز نیز به شدت مجروح شدند.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین گفت: «ما به زمان بیشتری برای اجرای عملیات نظامی در شمال و جنوب نوار غزه نیاز داریم.»

تور تابستان ۱۴۰۳
آموزشگاه آرایشگری مردانه
خرید چیلر
فریت بار
اشتراک گذاری
برچسب ها
مطالب مرتبط
نظرات بینندگان
غیر قابل انتشار: ۷۵
در انتظار بررسی: ۷
انتشار یافته: ۱۶۹
مرگ بر اسراییل و درود بر فلسطین
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
و مرگ بر صهیونیسم جهانی
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ادب داشته باش
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
طرح جدید بر اساس ارائه تسهیلات گسترده به ساکنان غزه از جمله اقامت و فرصت‌های شغلی در آمریکا و برخی کشورهای اروپایی و نیز عربی است و اولویت هم با ساکنان شمال غزه است.

یه لحظه به ساکنان غزه از ته دل حسودیم شد. چرا آخه؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
طلب مرگ جز بدبختی برای ما چیزی نداشته. من برای همه دنیا زندگی آرزو میکنم و صلح و آرامش
نعمت
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
در این مورد و البته در این شرایط حساس تاریخی باید بگویم که
رضا اهوازی
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ایقد مرگ مرگ کردین دلار از هزار تومن شد ۵۰ هزار ادامه بدین تا بشه ۵۰۰ هزار تومن البته شما که ضرر نمی‌کنید امثال ماها هستیم که روز به روز سفره مون کوچکتر میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بعد از اینکه جنگ طلبان و جنگجویان خوب جنگیدن و خسته شدند در ته خط جنگ به میزی می رسند که چند نفر سیاسی آدم شیک و کت شلواری نشسته اند ومانند آدم مذاکره می کنند.
سوال اساسی اینست که این میز همیشه هست
پس چرا جنگ می شود؟؟؟
پاسخ های خود را در سه خط بنویسید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ظاهرا مرگ بر اسرائیل خیلیها رو میسوزونه
البته این خیلیها انسانیت اگر داشته باشند اونها هم همین رو میگن
امیدواریم به زودی اسرائیل کاملا نابود شود مثل نازیها
جهت سوزوندن دوستان اسرائیل عرض کنم
مرگ بر اسرائیل
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۲۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به نظر می رسد جنگ کنترل شده است. به این معنا که پشت پرده زد وبند شده که سطح درگیری از حد مجازی فراتر نرود.و در ثانی غافلگیری اسراییل در روز اول هم بسیار مشکوک می زنه.
فقط جیگر آدم برای این بچه ها و کودکان غزه ای کباب می شه.
ناشناس
| Austria |
۲۱:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شما هی بنشینید و داد بزنید مرگ بر اسراییل، اما حقایق میدانی میگویند که شمال غزه به تصرف ارتش اسراییل در آمده است و پیشروی آنان به طرف جنوب ادامه خواهد داشت
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مرگ بر پوتین و توده ای های بی وطن
حزب لا اگر ماشه را بکشد با آمریکا طرف است و برای همین است که ایران تا الان به او اذن دخول نداده
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
باشه همه ارباب حامی صهیونیسم را شناخته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
رژیم امریکا بسیار ترسو است
ملوان های دستگیر شده که جاشون رو خیس کردند یادمونه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هدف حماس از حمله 7 اکتبر به اسرائیل چی بود؟
اگر مخالفت با طرح صلح بود که اعراب الان بیشتر از قبل از حمله مشتاق صلح و عادی سازی رابطه با اسرائیل هستند.
اگر گروگانگیری و آزادی زندانی ها بود که بیشتر از 11000 نفر از فلسطینی ها کشته شدند و جمع زندانی های فلسطین 10000 نفر است.
یعنی 11000 کشته شدند که 10000 آزاد شوند
اگر اشغال اسرائیل و آزادی قدس بود که توانایی آنرا نداشتند.
برای این حمله فقط یک دلیل منطقی می توان متصور بود. حماس حمله غافلگیرانه کرد و یک چشمش به حسن نصرالله بود و یک چشمش هم به ایران که فورا وارد جنگ شوند و به کمک حماس بشتابند ولی مشخص شد که این تصور اشتباه بوده.
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
درست است.
این عبارت را به هیتلر نسبت میدهند:
برای شروع جنگ بین دوطرف؛ رضایت یک طرف به جنگ، کافیست تا جنگ شروع شود. ولی برای برقراری صلح بین دو طرف؛ رضایت هر دو طرف به صلح، نیاز است.
اگر فکر شروع جنگی را در سر می‌پروررانید، به نکته فوق توجه کنید!
عارف
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
سلام
در رابطه با نظر اون عزیزی که نوشته بود که11000 کشته شدند که 10000 آزاد شوند باید بگم که گاهی اوقات حتی حتی تلفات بیشتر از این هم میارزه چونکه مهم خواسته اونها بوده که بهش برسن هرچند هیچی معلوم نیست . یاد فیلم شیر سنگی افتادم که عشایر بختیاری واسه آزادی یکنفر چندین کشته دادن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خوابید
حزب اله خیلی وقته ماشه رو کشیده
مستقیم پایگاه آمریکا رو دارند میزنند و آمریکا هیچ غلطی نمی تونه بکنه
بعد میخواد با حزب الله چکار کنه؟
دیگه کسی از آمریکا نمی ترسه
ناشناس
| Germany |
۲۱:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آمریکا خیلی وقته که به تفنگداران دریایی خود و کشتی های جنگی اش مهمات «پوشک»‌میفرستد. آن ها خوب میدانند دست از پا خطا کنند، هدف گران بها و خوبی را در اختیار ایران گذاشته اند.
شماها هم شانسس آورده اید که یک مشت ستون پنجمی که تاکنون باعث مرگ سرداران ایرانی میشده اند هنوز کارشکنی میکنند. بزودی باید دولت با عزم مصمم اختیارات مالی و دولتی را از آنان باز پس ستاند. آنوقت است که ام.آمریکا و صهیونستان به چکمه لیسی محور مقاومت مشغول خواهند شد.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 12:45 واقعاً وقتی کامنت میزاری فکر می کنی؟ خب معلومه تو هم یجا اسیر شی خودتو خیس می کنی تا حالا کدوم اسیری رو دیدی با خنده و شادی خودشو تسلیم کنه؟؟؟ دیگه واقعاً حرفی برای گفتن ندارید از کدوم دستاورداتون داری دفاع می کنی؟
نگی که بی سابقه ترین ضربه امنیتی، اطلاعاتی و نظامی را از سوی مقاومت فلسطین به اسرائیل وارد کرده....خب!!! بعدش؟؟؟؟؟؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بعدش کاملا شخم خوردند با ۱۲۰۰۰ کشته
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
جوجه را آخر پاییز می شمارند صبر کن تا بعدش را هم ببینی
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
اسرائیل اگه حتی تمام غزه رو نابود کنه، حتی اگه حماس از بین بره، حتی اگه همه از کوچ کنن برن، حتی اگه غزه رو تصرف کنه باز هم قراره نابود بشه فقط باید یه چند صد سال صبر کنید تا ببینید.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دو هفته دیگه آخر پاییزه شما جوجه ها رو بشمار و اینقده آتش بس آتش بس نکن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از کشتار وحشیانه ای که صورت میگیرد دیگر نیاز به بعدش نیست کار انجام شده و با این کشتارهای وحشیانه این اسراییل دیگه اسرایییل سابق نمیشه .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
وقتی تو مدرسه یکی یواشکی میزنه تو گوش قلدر مدرسه دیگه کسی نمی پرسه یواش زد یا دستش سنگین بود
مهم اینه که ابهت قلدر شکست
مهم اینه که بقیه هم جرات میکنند و دیگه قلدری ریشه کن میشه
فلسطین 11هزار شهید داد اما میلیونها میلیون آدم و انسان در سراسر جهان رو علیه اسرائیل به خیابونها آورد
و این داره آمریکا و اسرائیل رو آزار میده
حتی در انگلیس تظاهرات میلیونی که رکورد زد طبق اعراف مسئولینش انجام میشه و پرچم فلسطین رو به دست میگیرند
ناشناس
| Austria |
۲۱:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ناشماس ۱۵:۴۹ ، ببخشید، ولی این عجیب ترین و مسخره ترین توجیهی بود که در عمرم شنیده ام . یعنی تعداد 11000 نفر فلسطینی کشته شدند ، فقط برای اینکه چند میلیون آدم بیایند در خیابانها و تظاهرات کنند؟؟!!؟
بریم عزه شاید به ما هم پناهندگی بدن
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خود تحقیر ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مطمین باش اونطرف راحتی منتظرت نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
رفتن به غزه شرط نیست ، خیانت و تسلیم بی چون و چرای اجنبی شدن هدف است !
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نمیشه به ما هم حمله کنن بعد پناهندگی بدن؟ از وضعیت فعلی بهتره
زندگی تو فشار و استرس و بی پولی
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دمت گرم خیلی جالب بود
ناشناس
| United States of America |
۱۵:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
باید زودتر به این فکر می افتادی.
قبل از حمله حماس
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
نمیخواد بری غزه
هر جا که باشی اگر برای ابرقدرتهای پوشالی خوش رقصی کنی بهت پناهندگی خواهند داد
فقط باید خودت رو بفروشی
فلسطینی خودش رو به اروپا و آمریکا رفتن نخواهد فروخت
ناشناس
| Austria |
۲۲:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
انگار این آقای ۱۵:۵۰ نمیدونه که چه جمعیت قابل توجهی از فلسطینی ها در آمریکا و اروپا زندگی می کنند
عجب ماجرایی شده از یطرف برا نابودی اسراییل ثانیه شماری میکنند .از طرفی دایما صحبت از روبه زوال بودن اسراییل وپیروزی عنقریب حماس میکنند .از یطرف دنبال اتش بس فوریند .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پیروزی فلسطین در دراز مدت و با حمایت افکار عمومی مردم حاصل میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
این سیاستها تناقضی با هم نداره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
۱۲:۴۲
آره بدون شک هرچی درازمدتر باشه شماها از رانت و پول بیشتری برخوردار میشین. بلخره تحریم ها نعمت است
حسن
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کلا ما مسمونا در هر جنگی اگه پیروز بشیم که بردیم اگه شکست بخوریم چون شهید میشیم بازم بردیم به این میگن برد-برد
سعید
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پیروزی درکارنیست متاسفانه اسرائیل غزه را به خاک خود ملحق کرده است
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بعضی ها نمی فهمند یا نمی خواهند بفهمند
آتش بس برای حماس نیست
آتش بس برای بیمارستانهایی هست که فقط یک جانی میتونه با بمب و موشک و گلوله تانک اون رو بزنه
آتش بس برای جلوی حیوون گرفتن هست
و الا تا الان حماس و افکار عمومی پیروز میدان شدند
اسرائیل مقابل میلیونها میلیون افکار عمومی جهان بعنوان جانی معرفی شد
ناشناس
| Austria |
۲۲:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بدبخت شدیم، چون تا حالا مدام توی سرمان میزدیم که کی قدس شریف آزاد میشود، از فردا باید برای آزادی غزه هم دعا و نیایش کنیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
آقاسعید چرا متأسفانه؟؟؟؟
مصر ساکنان غزه رو راه نمیده بعد کشورهای اروپایی قراره راهشون بدن ؟ دلت خوشه
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مصر بدبخت از آمریکا کمک اقتصادی میگیره
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۹:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حماس را مصر و اردن به خوبی می شناسند .
هنوز هم میگید بی سابقه ترین ضربه امنیتی ؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مگه غیر این بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
وعده خدا در قران هست
حتی اگر بدت بیاد اسراییل نابود بشه این اتفاق به زودی خواهد افتاد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خوب پس چی بگویند چیزی برای گفتن ندارند دلشان خوش است به همین حرفها تلفات غزه بسیار بیشتر از این ارقام است بسیار از آنهازیر آوارها مانده اند امکان خارج کردن آنها نیست
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چرا از رو نمی ری
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خود طرفداران اسراییل هم گفته اند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
احتمال قريب به يقين پشت پرده يورش حماس خود
اسراييل نيز بوده به راحتي بهانه دستش افتاد و افكار جهاني را نيز با خودش همراه كرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کجای قران خدا اومده وعده به تو داده که کسایی که خودش آفریده اشونو نابود میکنه ؟
بیدار شو
بازیچه دست این سیاستمدارا نشو
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شایدهم نسنجیده ترین
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
وقتی یه عده اسرائیل غاصب رو ترک میکنند و یه عده علیه اسرائیل راهپیمایی میلیونی راه می اندازند این یعنی اسرائیل ضربه بزرگی خورده
اسرائیل در افکار عمومی جهان به عنوان یک حیوان کثیف شناخته شد و دیگه کسی در اون سرمایه گذاری نخواهد کرد
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۳۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دیگه اسرائیل نمیتونه سرمایه گزاران رو گول بزنه
چون دیگه امنیت نداره
مدام موشک میخوره تو شهرهاش
چون گنبد آهنین نداره بلکه آبکش حلبی هست که موشکهای حزب اله و حماس ازش رد میشوند

اامنیت که نباشه اقتصاد توریستی هم دیگه نیست
اسرائیل دیگه قابل ترمیم نیست
اینکه طرحی خطرناک در میان است که فلسطینی ها را به کشورهای دیگر بفرستند از اساس دروغ و مضحک و دارای بار روانی است والا هرگز چنین اتفاقی نمی افتد هدف تحریک مسلمانان است .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تازه الان می فهمیم 70 سال پیش چطور فلسطینی ها رو از سرزمینشون بیرون کردند
بهدش گفتن خودشون زمین هاشون رو فروختند
کاش همچین پیشنهادی به ما هم می دادند ما با کله می رفتیم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
لیاقتت همین هست
درود بر ایران سرفراز
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
برید ما هم خوشحال میشیم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بخدا پناهندگی بهتر از وضعیت زندگی ماست
من دائم نگران وضع مالی اقتصادی و امنیتی هستم. همش استرس و فشار
مگر چند بار زندگی میکنیم؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شاید دامنه جنگ به ایران هم رسید و ما هم رفتیم . خدا رو چه دیدی .
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خود فروشی و مملکت فروشی کنی برای تو هم پیشنهاد میفرستند
خون های به ناحق ریخته به گردن انهایی که این اتش بازی را شروع کردند
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
درسته صهیونیستها بیش از 70 سال است که جنایت میکنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هیچ صحنه ای ناراحت کننده تر از کوچ اجباری مردم به جنوب نیست چ
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دقیقا
بر گردن امریکاست
ادامه اش هم بر گردن اردوغان و بن سلمان و انگلیس است
تفکرنقاد
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آری.
این عبارت را به هیتلر نسبت میدهند:
برای شروع جنگ بین دوطرف؛ رضایت یک طرف به جنگ، کافیست تا جنگ شروع شود. ولی برای برقراری صلح بین دو طرف؛ رضایت هر دو طرف به صلح، نیاز است.
اگر فکر شروع جنگی را در سر می‌پروررانید، به نکته فوق توجه کنید!
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
روزهای اول جنگ فرار مردم اسراییل از جشنواره موسیقی رو نشانه فرار مردم از شهرها می گفتند و خوشحال بودند .حالا در برابر سیل فرار مردم غزه چه حرفی دارید بی منطق ها.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
این خون ها به گردن آمریکا و سازمان های حقوق بشری است و اگر پاسخگو نبودند خدا آنها را به گردن می گیرد و منتقم آنها خواهد بود
هیچگاه این خون ها به گردن مجاهدان در راه خدا نخواهد بود
اینرا مطمئن باش و شک نکن
احمد
| Norway |
۱۴:۴۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
صددرصد موافق شما بوده و یکی از بهترین کامنت‌هایی بود که در این بحث ها خواندم
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۵۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
این خونها گردن اسرائیلیهاست که سرزمین فلسطین رو غصب کردند و مردمش رو کشتند و آواره کردند
لعنت به اسرائیلیها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
دقیقا هفتاد و اندی سال یهودی های حرامزاده شروع کردن. باهات موافقم. مرگ بر اسراییل
متوجه‌ نشدیم راهکاری که رئیس جمهورمحترمان درموردفلسطین وجنگ اسرائیل وحماس ارائه دادندآیامورد قبول هیئت قرارگرفت یانه وآیا هنوز هم مثل تقاضای کاهش قیمتهای مایحتاج عمومی وبهبودمعیشت مردم که مرتب قولش داده میشود ولی عملی نمیشود هیئت سران نیز گفت چشم ولی اقدامی نکرد
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
در بیانیه پایانی هیچ نشانی از راهکار های ریسی نیامد چون عملی نبود
ریسی را برای مصلحت دعوت کرده بودند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۴۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
قاطی کردی ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ایشون داشت تو خبر قبلی پیام منفی میداد و خود تحقیری میکرد
حواسش نبود اینجا هم کپی و پست کرد
طرح خطرناک که خیلی عالی
اگر اجرا بشود.
حماسی ها در داخل تونل های خود شون گیر افتادن. چرا کسی کمکشون نمی کنه؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کسی جرات نمیکنه کمک کنه به اینا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تونل‌های حماس محلی است که هر بلایی سرشان بیاورند کسی خبر دار نمیشود
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تونل حماسی ها گور اسرائیلیهاست
از توی تونلها عزرائیل خارج میشه و جون نحث صهیونیستها رو میگیره
صهیونیستها به حماس میگن اشباحی که مرگ به ارمغان میارند و یکدفعه پنهان میشوند
ناشناس
| Austria |
۲۲:۳۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
رائفی پور رفته بود برای کمک، ولی متاسفانه خودش هم در تونل گیر افتاد
هنور تا 40 هزار نفر جا داره - حماس ادعا کرده بود که 40 هزار سرباز داره
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چهل هزار رو باید ضرب در ۵۰ کنی که می شه ۲ میلیون
چون تا الان اسرائیل هر چی آدم کشته از حماس نبوده از مردم بی دفاع و مردم عادی بوده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خجالت بکش که آرزوی مرگ بیشتر رو داری
جنایت بس است
مرگ بر اسرائیل که کودک کش هست
سطح مسابقات بالا بود!
ما مسلمانان را با آمار کشته شدگان نترسانید
برای ما شهادت بالاترین نعمت و فضل و الهی است
شهادت بزرگترین خواسته یک مسلمان و یک ایرانی واقعی است
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۲:۵۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
ولی نمی دانم چرا کسانی که مشتاق شهادت بودند سر بزنگاه، قایم می شوند
م
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پس چرا نشستی بروبه بالاترین فیضت برس.ماهم دعا میکنیم.
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
هنوز ایرانی یا بسلامتی در راه غزه ای؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۴:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شهادت نشستن پشت مجازی نظر دادن نیست مرد باش با خانواده برو غزه بجنگ ولی من مردی نمیبینیم
ناشناس
| United States of America |
۱۴:۴۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پس چرا همتون بین محافظ پنهان می شید و حاضر نیستید برید شهید بشید؟
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خو چرا اینجا پست میذاری؟
پاشو برو غزه از نعمت شهادت برخوردار شو...
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
شهادت سعادت است
شهید بشوند یا اسرائیل رو اخراج کنند میشه برد -برد
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تعلل نکنید برای بهشت رفتن
ناشناس
| Austria |
۲۲:۳۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
پس چرا خودت شربت شهادت را نوش جان نمیکنی ای دلاور؟
آیا می‌دانستید آدم نباید کار‌های خطرناک انجام دهد؟!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
بازی با خون مظلومین و کودکان بسیار خطرناک است
خدا منتقم خون اینها خواهد بود
تو رو خدا غزه رو رها کنید و شهر تاریخی راین را دریابید که توسط شهرداری راین بدتره داره تمامی بافت تاریخی این شهر رو خراب میکنه و جاش لامپ ال‌ای‌دی بنفش میزاره!
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تابناک یک صفحه برای شهر راین باز کن تا این بنده خدا عقده اش خالی بشه و بره اونجا نظر بده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
غزه رو رها نکنید و شهر کثیف پاریس رو هم ببینید
اسراییل باطل نابود میشه و هواداران اندکش سرخورده خواهند شد
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۲:۴۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حاضری روی این ادعات شرط ببندی؟
تو رو خدا غزه رو رها کنید و شهر تاریخی راین را دریابید، شهرداری راین در حال نابود کردن بافت تاریخی بسیار ارزشمند این شهر می‌باشد.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
آبروی اهالی راین رو نبر
دلسوزی فردا صبح بیا با هم بریم شهرداری
من زن فلسطینی میخام.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۳:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
فکر خوبیه. میشه یکی بگیری باهاش مهاجرت کنی به اروپا
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۰۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
انسان باش و نه دلقک
حمایت غرب از اسراییل به جایگاه اخلاقی غرب ضربه میزنه و این باعث کمک میکنه به روند افول غرب
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حمایت از اسرائیل مثل شرط بندی روی اسب بازنده هست
هرکس امروز خودش رو به اسرائیل نزدیک کنه همراه با اسرائیل به باتلاق رفته و نابود میشه
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مگر برای غرب و آمریکا اخلاقی باقی مانده!
مگر مردم اونجا با تظاهراتی که الان میبینیم آبروی غرب رو بخرند و سردمدارانشون رو ادب کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ناشناس 16:29 نه جونم اخلاق رو فقط تو و همقطارانت دارید
از ما گذشت ولی سخت گذشت چرخیدیم شدیم ۶۰ساله نه از جوانی چیزی فهمیدیم ونه ۶۰سالگی حرمت واحترام جایگاهی داریم نگران از آینده فرزندان از اینده تاریکشان از شغلشان و.........ای کاش شرایط فراهم بود هجرت می‌کردند حداقل ما در گور نمیلرزیدم.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۳ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
امیدوارم هجرت کنند شاید اونجا مشغول نماز و روزه بشن تا خیر رو خیرات جمع کنند و تن شما در گور نلرزد
حماس 1200 نفر از اسرائیل کشت و اسرائیل قصد دارد ده برابر تلافی کند و تا دوازده هزار نفر از فلسطینی ها را نکشد دست بردار نیست .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۵ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
از جنایتکاری مثل اسرائیل بعید نیست که به بیشتر از این هم اکتفا نکند
اما دیگه فرقی نمیکنه چند نفر رو بکشه
داره قبل از مرگش دست و پای اضافه میزنده
در بین اسرائیلیها هم داره جنگ داخلی اتفاق میافته تا کابینه رو سرنگون کنند
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۳۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
خیر ادعای حماس در کشته شدن فلسطینی ها دروغ محض است
به نظر بنده طرح حمله حماس به اسراییل با مشورت متحدینش بوده جهت جلوگیری از طرح صلح اعراب و اسراییل که هدف امریکا و اسراییل حذف فلسطین و گزینه موجود کرانه باختری بود - قطعا منابع اطلاعاتی اسراییل و امریکا از حمله حماس اطلاع داشته و در واقع با اجازه دادن حماس به حمله شرایط خوبی را برای خود فراهم کردن تا به هدف اصلی خود یعنی اسراییل واحد و خلاص شدن از حماس و غزه برسند در واقع متاسفانه مقاومت رو دست خورده .
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
حماس مستقلا تصمیم به اینکار گرفته
کلا 2 میلیون بودن
1200 مردن
پانصد تا در رفتن
امار غلطه ها
اقامت و کار در آمریکا کجاش خطرناکه؟ اگر عزیزان فلسطینی راغب باشند من امتیازشون رو میخرم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۵:۳۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کشورهای عربی این غزه ایها را میشناسند‌ و میدونند هرجا سکونت کنند بعدا‌ مشکل ایجاد می کنند و بهمین دلیل به کشورهاشون اینها را راه نمیدن
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
به بهای انسانیت و پشت به خانوادت میفروشی؟
این ارقام کشته وتلفات در برابر موضوع بودن یا نبودن کشور مقتدری که علاوه بر قوی بودن امریکا و اروپا تمام قد برای حمایت پشت سرش ایستاده اند عدد زیادی نمیتواند باشد ،
موضوع سبک سنگین نمودن است که حماس در ابتدای دست زدن به یک چنین کاری بایستی تا انتهای آنرا میخواند و به چنین عمل خطایی دست نمی زد
بنظر هنوز هم دیر نشده است راه چاره آتش بس آزادی گروگانهاست
اين امريكاي جهانخوار و جنايتكار چرا به ما ايراني ها رو مجبور نميكنه بريم امريكا از اين همه عذاب و فقر و تنگدستي نجات پيدا كنيم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۱۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
کمی مملکت فروشی کنی مثل این فتنه گرها شما رو هم بعنوان پناهنده خواهند پذیرفت
بعضی ها انجام داند و الان اون طرف هستند
فقط تصمیم بگیر که حاضری خانواده و وطنت و انسانیتت رو بفروشی؟؟؟؟
با نسنجیده ترین اقدام، بی سابقه ترین ضرب امنیتی = آنچه مشاهد میکنیم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
سنجیده ترین ضربه به اسرائیل زده شده
و امروز اسرائیل به خبر اول جهان تبدیل شده به عنوان هیتلر جدید
بعنوان جنایتکار جنگی و کودک کشی که به بیمارستان حمله میکند
چرا نمایندگان برای جنگ به غزه نمیرن
جهت مهاجرت "فيش" فلسطين را 500 ميليون خريدارم
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
چی فروختی اون 500میلیون رو بدست آوردی؟
هنیه کجاست؟
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۲۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
تو هنوز دنبال هنیه میگردی؟
خسته نشدی تو همه ی خبرهای تابناک همین رو میپرسی
هاچ زنبور عسل مادرش رو پیدا کرد تو نکردی؟
مگه تو یه رباتی که سوزنت گیر کرده
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۶:۵۷ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
افرین شما این کامنت گذار را خوب شناختی حرف دل ماهم بود
علی ش
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۸:۱۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
مگه قراره تو بدونی هنیه تو کدوم هتل زندگی میکنه
بهترین پیشنهاد برای فلسطینی ها است هجرت به اروپا وامریکا وکشوزهای عربی
بعضی وقتها باید هزاران نفر قتل عامل بشوند و عکسهاش همه جا پخش بشه تا بعضیها بیدار بشوند
بعضی وقتها حتی باید کودکان و نوزادان در بیمارستان به طور فجیهی کشته شوند تا انسانیت بیدار شود
بهای گزافی هست که امروز مردم فلسطین بخاطر بیداری جهان دارند میدهند
صداشان 75 سال شنیده نشد اما شاید پیکر بیجانشان دیده شود
اسرائیل مدعی بود آسیب پذیر نیست و به گنبد آهنین و تانک میراکاوای خودش می بالید
چی شد؟ گنبد که با موشکهای ساده مقاومت سوراخ سوراخ شده
تانکشون هم با گلوله دست ساز حماس داره می ترکه
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ده تا نظر نوشتی همه رو هم برات منتشر کرده اما یک نظرت هم ارزش نداره
تا دیروز شاید از قدرت پوشالی اسرائیل میترسیدیم اما امروز مطمئنم در مقابل قدرت ایران عزیزم نمیتونه مقاومت کنه
نه حریف موشک ماست و نه حریف شهادت طلبی ما
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۲۹ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
جان؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ چرا یدونه موشک نمی زنید به ما هم ثابت شه؟
در چند سال اخیر تعداد مهاجرت معکوس اسرائیل بسیار زیاد شده و از اسرائیل به اروپا مهاجرت میکنند
در اسرائیل طرح سربازی اجباری و همچنین نیروهای ذخیره وجود داره و این باعث شده تا جوانان سعی کنند هرچه زودتر مهاجرت کرده و از اسرائیل خارج شوند
پاسخ ها
ناشناس
| Austria |
۲۲:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۱
خیالبافی نکن عزیزم، اتفاقا خیلی از یهودیان داوطلبانه از خارج به اسراییل برگشتند تا در جنگ علیه حماس شرکت کنند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۲:۲۸ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
ماشاالله همه از همه چیز خبر دارند می دانند چند نفر اسرائیلی به اسرائیل برگشتند وچند نفر فرار کردند
نابودی تضمینی تمام چربی‌های شکم و پهلو بدون رژیم و عوارض!
این جنگ برکات زیادی داشت:

تشدید بی سابقه تنفر از اسراعیل

فعالیت بی‌سابقه دیپلماسی ایرانی

همگرایی بی سابقه کشورهای اسلامی

بازگشت مسأله فلسطین به اولین مسأله جهان اسلام

شکست مفتضحانه عادی سازی روابط کشورهای اسلامی با رژیم صهیونسیتی

خون کودکان غزه به ثمر می نشیند

حق پیروز است این وعده الهی است

آفرین بر سید مقاومت
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۹:۳۰ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
از این برکات حق تعالی چه به منو تو می رسه؟
الان داری خوشحالی میکنی واسه لبنان فردا نیای التماس کنی که اسراییل لبنان رو با خاک یکسان نکنه که دیگه فایده نداره
این طرح برای فلسطینیها عالیه . این همه آدم برای زندگی در غرب یا کشورهای ثروتمند عرب سر و دست میشکنن . اینکه در یه منطقه کوچک ملیونها تن رو سرو کول هم زندگی کنن و هر روز شهید و زخمی بدن و خونه ها شون خراب بشه به چه دردشون میخوره
حالا که بنیامین نتنیاهو دست از جنایت برنمی دارد و دنبال طولانی تر کردن جنگ است
بهترین موقعیت برای تست موشک و تجهیزات جنگی ایران در اسرائیل فراهم شده است این موقعیت را نباید از دست داد
سلاح از ما آزمایش از برادران حزب الله و مجاهدان فلسطینی
بد نیست آمریکا یک اطلاعاتی از توان و قدرت نظامی و دفاعی ایران کسب کند
زمانیکه یک تکنولوژی وارد کشوری میشه باید به موازات ان کار فرهنگی بشه تلفن همراه شبکه های اجنماعی فرصت تفکر را از عده ای گرفته.چطور میشه بعد از حدود یک قرن زمانیکه مردم دنیا با فلسطین همدردی میکند عده ای از مردم ایران به این وضعیت دچار شدن.این جز تاثیر رسانه چیز دیگری نیست.اینها شاید فقیر باشن اما گرسنه نیسنن که همه مرزهای انسانیت را بسرعت پشت سر گذاشتند.موفق باشید.
پاسخ ها
ناشناس
| United States of America |
۱۰:۲۶ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
این ژست ها هم اصلا در حد و اندازه شما نیست چون مشکلات و ظلمی که بر مردم ایران می رود را نمی بینید اما داد انسانیت برای غزه سر می دهید
سوال . ا ین لبنان این عراق این یمنن مگر ارتش ندارند ؟اگر دارند چطوری اجازه می دهند آن همه گروه های شبه نظامی شکل بگیرد ؟
اسراییل کارت سوخته است.آمریکا برای مهارقول چین بایدمنطقه را ترک کند.اسراییل می ماندومنطقه خشمگین
اصلیت مردم اسراییل کشورهای روسیه،هلند،رومانی،لهستان،شرق اروپا،بالتیک،خاورمیانه،مرکزاروپا،بالکان وآفریقااست.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۲ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
مردم اسرائیل باید برگردند به کشورهایی که از اون اومدند
منطق از دیدگاه اسرائیل و آمریکا و غرب:

من بمب هسته ای داشته باشم اما تو اصلا هسته ای نداشته باش
من از همه کمک نظامی بگیرم اما تو حق نداری حتی یک اسلحه کمک بگیری
من انواع سلاح ها داشته باشم اما تو حتی یک نارنجک هم نداشته باش
من بیمارستان ها را بزنم اما تو نباید به هیچ حمله کنی
حقوق بشر برای من اما برای تو نه
من حمله می کنم تو فقط نظاره کن
من همه چی و تو هیچ
عجیب نیست؟!...اسرائیل اومده داخل غزه اما حتی یکی از مردم عادی فلسطین هم حاضر نشده اسلحه دست بگیره و با اونها مبارزه کنه..فقط افراد حماس در حال جنگیدن هستند!.
پاسخ ها
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۰۷:۵۱ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
باهوش
مردم عادی از کجا اسلحه ضد تانک بیارند
ضمنا حماس مگه از آسمون اومدند پایین. همین مردم عادی بودند که آموزش دیدند و مسلح شدند
ناشناس
| Iran (Islamic Republic of) |
۱۰:۵۴ - ۱۴۰۲/۰۸/۲۲
کاملا درست هست.هیچ حرکت مردمی در غزه علیه اسرائیل انجام نشد.
این جنگ و رجزخوانی امریکاییها برای ایران نشون داد که هنوز هم در دنیایی زندگی میکنیم که قانون جنگل حکم فرماست و ضعیف محکوم به فناست و باید برای بقا قدرت نظامی و جنگ افزار مدرن داشت. باید به حدی از بازدارندگی برسیم که هیچکس از جمله اون چهار الدنگ جمهوری خواه کاندید ریاست جمهوری امریکا و همینطور بقیه سیاستمدارانشون از هر دو جناح جرات رجزخوانی و تهدید علیه ایران رو نداشته باشند.
برچسب منتخب
# توماج صالحی # نمایشگاه کتاب # موسسه مصاف # صادق زیباکلام # سیل
وب گردی